Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 15 stemmen - gemiddelde waardering is 4.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
14-03-2014, 02:51 AM
Bericht: #1451
RE: Introduceer jezelf!
Hallo,

de meesten zullen me nog wel kennen, van die korte tijd dat ik er wel was..
Ik ben dus weer terug.

Mijn oude clan Dutch Hounds is praktisch dood gebloed en heb besloten de servers niet te verlengen.
Wat rest zijn onschatbare herinneringen en talloze hilarische filmpjes.
Anyway. Dat betekend dat ik mijn aandacht aan TDNL kan besteden. Iets wat ik stiekem al eerder wilde doen, maar sinds mijn vorige clan uit uitsluitend persoonlijke vrienden bestond, vond ik het te veel om dat te laten vallen.

Ik heb nog steeds mijn oude bakkie, welliswaar geupgrade met maar liefst 2GB RAM ("insert dramatische muziek here"), waardoor sommige missies in ARMA 3 dramatisch verlopen. Ik heb wel plannen voor een nieuw beest, maar niet in de nabije toekomst (meer info beneden). Ik ben tussendoor nog op het community-overleg aanwezig geweest. Intussen is het goed te zien dat TDNL nu een airsoft sectie heeft. Erg gaaf!

Ik kan nu ein-de-lijk DCS draaien. Het is verdomd lastig. Ik kreeg de Huey 2 meter de lucht in, waarna ik als een tonnetje omdraaide en op mijn kop landde. Dat word dus flink aan de bak!
Hopelijk is de groep die ARMA 3 speelt nog steeds actief en dan ga ik daar graag mee verder. Zoals ik al zei kan ik niet alle missies aan, maar dat gaat echt over dingen als Invade & Annex met een volle server. Dan loop ik 20 centimeter per 3 seconden. Helaas.

De reden dat ik zo lang afwezig was, zal ik hier niet posten, maar men mag er wel naar vragen.
Ik heb niets te verbergen, maar het is toch net ff iets TE te koop lopen.

Jullie zien me vanzelf wel weer online. Cheers,

Outlaw28
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-03-2014, 10:58 PM
Bericht: #1452
Welkom back Outlaw! Dat is inderdaad een tijdje terug Smile

De Huey is inderdaad een aardig uitdaging, helemaal vergeleken Blackshark (mocht je dat destijds ook gespeeld hebben).

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
17-03-2014, 02:54 PM
Bericht: #1453
Krijg jij DCS aan de praat met 2GB? :o
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
17-03-2014, 03:24 PM
Bericht: #1454
(16-03-2014 10:58 PM)zoog schreef:  Welkom back Outlaw! Dat is inderdaad een tijdje terug Smile

De Huey is inderdaad een aardig uitdaging, helemaal vergeleken Blackshark (mocht je dat destijds ook gespeeld hebben).

Bedankt. Ik begin er eigenlijk net mee, maar ik heb nu al het idee dat de jets wat makkelijker zijn. Eerst maar eens proberen met de SU-25T. Dus ik ben wel weer begonnen met het moeilijkste.. De Huey is een van mijn favorieten omdat het zo'n iconisch ding is. Maar ik ben dus nieuw met DCS, dus eerst maar eens de SU-25T onder de knie krijgen en dan kijk ik wel verder.

(17-03-2014 02:54 PM)dikkeduif schreef:  Krijg jij DCS aan de praat met 2GB? :o

Nee. Uitgebreid met 2GB. Niet naar 2GB Wink
In totaal zit er nu 6 in. Da's ook niet veel, maar DDR2 is nu eenmaal erg duur en nu werkt het wel.
Reageren op dit bericht
19-03-2014, 09:31 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-03-2014 om 11:43 AM door Jeast.)
Bericht: #1455
Hoi allemaal,

Mijn naam is Jeast. Ik ben 28 jaren jong en woon in het midden van Nederland. Vanaf mijn 10e jaar ben ik een vervend flightsimmer. Jaren actief geweest in FS9- FSX en de laatste jaren vooral actief in Falcon BMS en Rise of Flight. Hiernaast houd ik ook van tactical shooters en weet nu mijn passies te combineren in Arma 3. Met mijn HOTAS en TrackIr maak ik het luchtruim onveilig of drop ik troepen achter de vijandelijke linies ;-) Het lijkt me leuk om aan de georganiseerde events mee te doen.

Any questions? Feel free to ask!

J
Reageren op dit bericht
19-03-2014, 09:57 AM
Bericht: #1456
Welkom Jeast!

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
19-03-2014, 11:43 AM
Bericht: #1457
Welkom Jeast Hi

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 09:50 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-04-2014 om 09:50 AM door Brofessor.)
Bericht: #1458
Goeiemorgen,

Ik heet Maikel Roos. Ben 23 jaar en geboren en getogen in het altijd mooie eindhoven !
Mijn IGN is meestal Brofessor. Na aanleiding van een filmpje dat gebruikt werd bij ons, waarbij jullie als Tangodown een hoofdrol speelden dacht ik; Hey ! hier moet ik meer van weten.
Zodoende ben ik hier terecht gekomen met de instelling om eens een aantal keer met jullie mee te gamen!

Verdere privé vragen kunnen jullie me stellen via PM of steam.

PS hoe kom je van je nuttelozekutburger status af ? Tongue2
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 10:01 AM
Bericht: #1459
Welkom Brofessor!

Wie zijn 'ons' en over welk filmpje heb je het precies?

Je komt van Nukubu af door enkele reacties te geven op het forum, iets van 10 geloof ik Wink

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 10:08 AM
Bericht: #1460
(03-04-2014 10:01 AM)widow.nl schreef:  Welkom Brofessor!

Wie zijn 'ons' en over welk filmpje heb je het precies?

Je komt van Nukubu af door enkele reacties te geven op het forum, iets van 10 geloof ik Wink

De tangodown clan, 1 pax die een patrouille bij nacht uitvoert met nachtkijkers. waarbij een opmerking staat *nickname* met zijn katten ogen.

Veel specifieker kan ik niet gaan haha!

[Afbeelding: 35lyb1w.jpg]
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)