Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
02-02-2013, 11:51 AM
Bericht: #51
RE: TDNL algemene promo za 02-02
Je kan de Naamaanduiding uitzetten, je kan het bijvoorbeeld op spatie zetten.

"One, Two, Three, Four, Dunno how to count no more!"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-02-2013, 01:37 PM
Bericht: #52
(02-02-2013 11:51 AM)Lucas schreef:  Je kan de Naamaanduiding uitzetten, je kan het bijvoorbeeld op spatie zetten.

Das perfect bedankt voor je input, heb je wat meer info hoe dat exact in zijn werking gaat ?? - bedankt
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-02-2013, 01:54 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-02-2013 om 01:55 PM door djlexNL.)
Bericht: #53
om geen spelersnamen te zien, ga naar ACE options. En bij scanning methode spacebar doen.
dan doet hij het niet meer automatisch

wat me opvalt is dat er niet wordt gesproken over tactische manoeuvres. terwijl tangodown zich juist onderscheid met tactische manoeuvres. Ik zou dit graag juist in het filmpje willen terug zien.

communicatie - manoeuvres - vuurgevecht - HKZKH - advancen

iets in die richting.

we zijn online voor vragen Smile

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
02-02-2013, 01:56 PM
Bericht: #54
We verwerken de tactische maneuvres in de shots. Dit wordt door Spoor in de lijst niet expliciet aangegeven, maar gaat wel zo. Laten we de heli drop als voorbeeld nemen: Als de heli geland is, roept de GC over de radio dat iedereen uit de heli is, en wordt er een 360 gemaakt. Snappie? Biggrin

[Afbeelding: KpkVR.jpg]
Stand up and fight! Fight for a better day!
Reageren op dit bericht
02-02-2013, 02:43 PM
Bericht: #55
@djlexNL @Robert,

Het zal algemeene promo worden zoals besproken met korte heftige shots en audio etc, door de TD tags goed in beeld te brengen zal het blijken dat het om TDNL gaat, het geheel zal niet langer worden dan 2, 2,5 min. Een trigger filmpje moet het toch worden ?? Woww filmpje !! Later in de specifieke promo's zullen wij in gaan op alle onderdelen van TD dus ook het opzetten van manoeuvres etc wat het TDNL plaatje compleet maakt. Deze filmpjes zullen ook wat langer duren. Het ligt zelfs in mijn bedoeling, als men dat leuk vindt om docu's te maken van de missies - ben nu de shots aan het uitwerken incl schetsen en zullen binnen een uur aan de mannen worden gestuurd zodat men kan zien wat de bedoeling.

Zoals Robert melde; de heli actie zal de enige "lange" actie (manoeuvre) zijn in de promo. Deze actie zal door diverse mannen worden gefilmd zodat dit vanuit verschillende hoeken gezien kan worden.

Kan je het hiermee eens zijn Lex ??
Reageren op dit bericht
02-02-2013, 03:11 PM
Bericht: #56
en een gecoordineerde a-10 bombing running. doet het altijd erg goed!

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
02-02-2013, 04:20 PM
Bericht: #57
(02-02-2013 03:11 PM)djlexNL schreef:  en een gecoordineerde a-10 bombing running. doet het altijd erg goed!

Doen wij !!, zit niet in de list maar doen wij ter plekke. Ik wil het niet te lang maken. ArmA spelen is leuk maar opnames maken is echt minder leuk het is meer coordineren/praten dan actie. Wij moet vanavond geconcentreerd te werk gaan voor de juiste beeldjes, wil het ook niet te lang laten duren. Ook de F16 laten vlieg is niet opgenomen in de shotlist maar moet er wel in, heb je ze nog afgetankt ?? - zie je vanavond. Ga nu ff kijken hoe ik de schetsen het best on-line kan zetten, wellicht via google
Reageren op dit bericht
02-02-2013, 04:25 PM
Bericht: #58
als je wil kan ik een bombardement doen met een A-10
ik ben ondertussen best goed geworden met da ding

[Afbeelding: strongsunrisebanner.jpg]
MEDEVEC standing by Ph34r
Reageren op dit bericht
02-02-2013, 04:35 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-02-2013 om 05:11 PM door Spoor.)
Bericht: #59
(02-02-2013 04:25 PM)LMGguy schreef:  als je wil kan ik een bombardement doen met een A-10
ik ben ondertussen best goed geworden met da ding

Bezetting en taken bespreken wij vanavond maar als jij het graag wil doen wij dat toch gewoon Smile , komt allemaal goed. De definitieve info komt snel ben er mee bezig !! - zie je vanavond Thumbsup

@Lex,

Lex kunnen wij een slotje maken op TS voor vanavond ??

Hi Mannen acteurs,

Wij moeten het niet te lang willen maken vanavond zoals ik Lex al mededeelde, het spel Arma is perfect om te doen maar opnames is een andere zaak. Er wordt veel gepraat en overlegt en de opnames opzich is snel gedaan, dus een beetje geduuld wordt wel “geeist” van julie. Wij moeten proberen alles in een uurtje af te hebben.

Op de volgende link kunnen jullie de shotlist vinden, deze shots hebben wij nodig voor de promo. Bekijk ze een beetje en wij nemen deze door voor dat wij de daadwerkelijke opname doen. Als wij er zin in hebben en op meer ideeen komen tijdens de opnames, dan kunnen wij dit als extra doen.

Link:

https://drive.google.com/?tab=mo&authuse...Gt3TXZHLWc

Wie op kan nemen graag zodat wij bepaalde acties vanuit verschillende hoeken kunnen laten zien. Wat belangrijk is, is de tags op de uniformen en voortuigen. Zet de naams aanduiding uit zie Lex zijn informatie.

om geen spelersnamen te zien, ga naar ACE options. En bij scanning methode spacebar doen, dan doet hij het niet meer automatisch

Robert en ik zijn hoofdzakelijk de camera mannen wat niet inhoud dat jullie beelden niet onbelangrijk zijn, ze zijn nodig om een goed geheel te maken !!!

Lex heeft een missies aangemaakt op de Alpha server; Dingor – promofilm. Er komt ook nog een slotje op TS. Als jullie om 20.00 uur aanwezig willen zijn op TS zodat wij alles ff door kunnen nemen. Gezamelijk gaan wij dan op de Alpha server.

Opname info: 9:16 – 1280x720 – 30 FPS in een zo hoog mogelijke codex, audio freq 44100 Mpeg.

Ik hoop dat ik alles heb vermeld, wij gaan plezier hebben vanavond.

Als er nu vragen zijn dan horen wij ze.

Gr. Robert & Spoor
Reageren op dit bericht
02-02-2013, 05:20 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-02-2013 om 05:30 PM door Robert.)
Bericht: #60
Met welk programma moeten we de tekeningen openen? Paint en kladblok gaat neit...

NvM: Ik heb het al gevonden: open/libre office!

[Afbeelding: KpkVR.jpg]
Stand up and fight! Fight for a better day!
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)