Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
16-01-2013, 07:39 PM
Bericht: #11
RE: TDNL algemene promo
(16-01-2013 05:59 PM)Gerben127 schreef:  Ik kan ook wel helpen als je hulp nodig hebt.

Thumbsup (info morgen vandaag niet gelukt)
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-01-2013, 09:30 PM
Bericht: #12
Spoor en ik gaan vrijdavond eerst ff overleggen. We zullen de tijd voor het filmen ook in de post zetten neem ik aan Wink

[Afbeelding: KpkVR.jpg]
Stand up and fight! Fight for a better day!
Reageren op dit bericht
17-01-2013, 02:17 AM
Bericht: #13
Wellicht een idee voor een achtergrond muziekje?

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
17-01-2013, 12:14 PM
Bericht: #14
@Sac - moet het met beeldjes zien, denk iets tedruk daar ik op de beet wil monteren. Ben er ook nog niegt uit wat de beste muziek zal zijn ... als er ideeen zijn horen wij dat graag.

Hebben ook nog een aantal (4) spelers nodig ?? info volgt in de vroege
middag
Reageren op dit bericht
17-01-2013, 12:32 PM
Bericht: #15
Soundtrack: het youtube kanaal heeft meerdere muziekjes zoals deze. Wellicht dat er wat tussen zit wat je kan gebruiken.
Spelers: Bug me vrijdag even. Ik denk wel dat ik kan.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
17-01-2013, 12:44 PM
Bericht: #16
(17-01-2013 12:32 PM)Sacha schreef:  Soundtrack: het youtube kanaal heeft meerdere muziekjes zoals deze. Wellicht dat er wat tussen zit wat je kan gebruiken.
Spelers: Bug me vrijdag even. Ik denk wel dat ik kan.

Thumbsup
Reageren op dit bericht
17-01-2013, 04:06 PM
Bericht: #17
Misschien is "citizen soldiers" van 3 doors down nog wat? Was een benefietsong voor de national guard en dus gratis!

*Ik zit op school dus ik kan geen YouTube linken Wink*

[Afbeelding: KpkVR.jpg]
Stand up and fight! Fight for a better day!
Reageren op dit bericht
17-01-2013, 05:38 PM
Bericht: #18
You just got yourself a pilot! Hoe laat beginnen we?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
17-01-2013, 05:43 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-01-2013 om 05:53 PM door Spoor.)
Bericht: #19
SHOT LIST: (voor de duidelijkheid, tekeningen opzet camera's volgt)

Wat belangrijk is dat de TD en NL logo's in beeld komen, omdat wij meerdere opnames maken (diverse camera standpunten) is het niet nog om een hele scene uit te spelen, wij kunnen dit in fase doen, wel zo eenvoudig)

Robert en ik zouden graag morgen vrijdag (18) om 20.00 uur willen beginnen met alles door te nemen waarna rond 20.30 uur de opnames beginnen. Denk niet dat wij langer dan een uurtje bezig zijn, wij zullen het strak regelen.

01) soldaat richt zijn wapen op cameraman 3 seconden vast en neemt wapen weer weg. Camera standpunten 2x frontaal close zijkant medium
02) gelijk aan 01 echter camerastandpunten 2x frontaal medium zijkant close
03) gelijk aan 01 echter wapen vanuit ruststand, naar stand 1 en 2 (uitleg tijdens de opname)
04) soldaat wapen vanuit ruststand naar richting en 2 a 3 x vuren waarna wapen wegnemen: camera standpunten 2x zijkant 1 x close 1 x medium
05) soldaat pak binocular en kijkt 1 a 2 sec vast en weg halen: camera standpunten 2x - 1 x front medium 1 x close zijkant
06) 4 soldaten lopen patrouille (opheuvel - geen achtergrond/zijshot); camerastandpunten 2x - 1 x front close 1 x zijkant totaal (camera niet mee bewegen) - groep door lopen tot aan de cameraman
07) 3 a 4 soldaten liggen ondervuur door 2 heli's en schuilen achter verhicle 1 wordt gewond (hopen wij) waarna deze weg wordt gedragen achter het voortuig: camera standpunten 5x - 1 helipilot, co-pilot (pilot close) 1 vanuit de groep close, 1 x zijkant totaal verhicle en groep, 1 x zijkant groep opgesloten en 1 x aankomende heli.
08) heli drop zoveel mogelijk man in de heli: camera standpunten 4x 1 zijkant totaal shot, 1x zijkant close op de deur, 1 of 2 x doormanschappen en 1 x co-pilot (shot pilot en bij het uistappen shot door het raam naar buiten)
09) Verhicle rijdend: camera standpunten 2x 1 x halffront close, 1 x zijkant opgesloten.
10) Verhicle rijdens: camera standpunten 2 x interieur/manschappen close (faces)
11) tank rijdend: camera standpunten 2x 1 x half front opgesloten 1 x zijkant totaal camera volgt.
12) tank rijdend en geeft cover aan een aantal manschappen, manschappen en tank vuren: camera standpunten 4x 1 x half front opgesloten 1 x half achter totaal 1 x door manschappen en 1 x door gunner.

Robert en ik komen vanavond met nog wart meer informatie, zal ook vragen stellen aan de deelnemers doormiddel van PM, bedankt voor jullie bijdrage - spreek jullie

(17-01-2013 05:38 PM)Blackout schreef:  You just got yourself a pilot! Hoe laat beginnen we?

Thumbsup Thumbsup

@Sacha, kunnen wij vrijdag van 20.00 uur tot ca. 21.00 uur op de funserver terecht ?? denk verre weg het makelijkst, moet ik dit officieel aanmelden ? - spreek je
Reageren op dit bericht
17-01-2013, 10:04 PM
Bericht: #20
Ik ben benieuwd wat het wordt.

Succes morgen

Hi
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)