Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
13-01-2013, 09:16 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-01-2013 om 09:21 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #1
Cyberpunk 2077
CD Projekt wie kent deze ontwikkelaar niet? Ze zijn erg bekent geworden met The Witcher franchise.

Vorige week zijn er geruchten ontstaan over een aankondiging van The Witcher 3. Naast deze franchise is CD Projekt ook met een andere game bezig, genaamd Cuberpunk 2077. Zie hier onder de cinematic trailer.

Het zou een open wereld RPG gaan worden, deze trailer is erg veelbelovend.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-01-2013, 09:23 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-01-2013 om 09:25 PM door Nimster.)
Bericht: #2
RE: Cyberpunk 2077
Zegt geen fuck over de gameplay, maar die art style ziet er vet uit! Een cyberpunk open-world RPG, klinkt goed. Ik ga hem in de gaten houden. CD Projekt is een van de beste PC ontwikkelaars van de afgelopen jaren. Als deze net zo goed als The Witcher 2 wordt heb ik zeker iets om naar uit te kijken.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-01-2013, 03:10 PM
Bericht: #3

Reageren op dit bericht
19-01-2013, 03:38 PM
Bericht: #4
Goed, we hebben de gameplay trailer gezien. Dingen die pre-rendered zijn en meestal opgezet door een marketing bedrijf om een bepaald feel uit te dragen. *hoest*Dead Island*hoest*
En we hebben nu iemand die vertelt wat hij wil bereiken. Of het budget, mankracht en skills het toelaat... weeeeee gaan het zien.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
13-08-2013, 12:16 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-08-2013 om 12:20 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #5
Voor de mensen die interesse hebben in Cyberpunt 2077 of The Witcher 3. Hierbij een PowerPoint presentatie waarbij beide games aan bod komen!

Cyberpunk 2077 kan zowel in first person en third person gespeeld worden.

PowerPoint presentatie advances realtimerendering Cyberpunk 2077 & Witcher 3
http://advances.realtimerendering.com/s2...rs_v10.ppt

Reageren op dit bericht
10-01-2018, 07:15 PM
Bericht: #6
Na jarenlange radiostilte en ellenlang wachten geeft Cyberpunk 2077 weer een teken van leven: een bliepje op Twitter.

https://twitter.com/CyberpunkGame/status...1200466944

Yep, niks meer, niks minder. Krijgen we binnenkort meer informatie of is dit gewoon CD Projekt die aan het trollen is? Tongue2 We zullen zien. Voor mij is Cyberpunk 2077 in elk geval één van de games waar ik het meeste naar uit kijk. Er is nog steeds heel weinig over bekend. De enige dingen waar je op dit moment op aan kunt zijn de bovenstaande video's en de RPG van Mike Pondsmith.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
14-01-2018, 10:21 AM
Bericht: #7
Ben ook erg benieuwd. De setting van The Witcher trekt me totaal niet, maar lijkt me wel tof om ooit iets van CD Projekt te kunnen spelen. Denk dat dit veel meer in lijn is qua toffe setting.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
17-01-2018, 08:33 PM
Bericht: #8
Ja, de setting spreekt mij ook aan. Cyberpunk 2020 biedt genoeg lore etc. om een game op te baseren, en Mike Pondsmith heeft er vertrouwen in. Dat is voor mij al genoeg om uit te kijken naar de game. Plus, het is CD Projekt.

Reageren op dit bericht
23-03-2018, 09:20 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-03-2018 om 09:24 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #9
[Afbeelding: cyberpunk-2077-e3-gn.jpg]

We zullen nog lang op Cyberpunk 2077 moeten wachten. Cyberpunk 2077 is zo geavanceerd dat ze al spreken over next-generation console's. Zullen we binnenkort te maken krijgen met de nieuwe next-gen consoles?

"Next gen hasn’t been announced yet, so we can only speculate. Technology-wise, Cyberpunk is very advanced. Our technology is ready to interface with future generations."

"The game is developed in such a way that it can use very powerful future equipment, but I can not tell you more beyond that today, as no future generation of consoles have been announced so far."

https://www.vg247.com/2018/03/22/cyberpu...-next-gen/

Reageren op dit bericht
23-03-2018, 10:59 PM
Bericht: #10
(23-03-2018 09:20 PM)DeAdSeYe schreef:  We zullen nog lang op Cyberpunk 2077 moeten wachten. Cyberpunk 2077 is zo geavanceerd dat ze al spreken over next-generation console's. Zullen we binnenkort te maken krijgen met de nieuwe next-gen consoles?

"Next gen hasn’t been announced yet, so we can only speculate. Technology-wise, Cyberpunk is very advanced. Our technology is ready to interface with future generations."

"The game is developed in such a way that it can use very powerful future equipment, but I can not tell you more beyond that today, as no future generation of consoles have been announced so far."

https://www.vg247.com/2018/03/22/cyberpu...-next-gen/

In 2020 misschien. Het jaar waarin de originele RPG zich afspeelt. Of in 2077... Tongue2

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)