Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
09-07-2015, 04:16 PM
Bericht: #31
RE: Steel Beast Pro PE TDNL Licentie service
(06-07-2015 11:02 PM)OldRavenNL schreef:  Ik zou me niet te druk maken over reactie tijd. Is echt 10x belangrijker dat jij de vijand eerder spot.
Situational awareness en goed gebruikmaken van het terrein tijdens verplaatsen is veel belangrijker. Smile

De schietbaan is meer om bekend te raken met de wapen systemen.

Klopt, maar de reactietijd op de schietbaan wordt als ijkpunt voor de AI schutter gebruikt. Je krijgt dus een schutter dus veel tijd nodig heeft om het doel te bevechten.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-07-2015, 10:54 PM
Bericht: #32
Kun je ook met drie spelers in een tank zitten? Hoe wordt dat meestal gedaan in multiplayer?

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-07-2015, 11:11 PM
Bericht: #33
Je kan met 3 man in een tank (driver, gunner, tc)

Maar in mp beschikt ieder eigenlijk altijd over zijn eigen tank, sectie of platoon.

Ik heb nooit het idee gehad dat die gunnery score nou zoveel invloed heeft op je ai gunner.

Geloof me.. Wat ik hiervoor zei is veel belangrijker.. Ik zuig het niet uit mijn duim.
Situational awareness.. Wie is waar.. En hoe kom ik waar zonder gezien te worden, is altijd het grootste gedeelte van een missie .. Je doet altijd heeeeeeel veel scannen, en relatief weinig schieten.

Als ik een tank neem waarmee ik nog nooit de tankrange heb gedaan doet voor mijn gevoel de gunner net zo goed zijn werk als dat ik een tank neem waarbij ik een keer een perfecte score heb gehaald.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)