Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
05-12-2012, 08:43 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-01-2013 om 11:52 PM door Spliffz.)
Bericht: #1
CO-24 Cindercity Slaughter - v2.0
//////////////////////////////////////////////////
//
// Mission: CO24 Cindercity Slaughter
// Author: Spliffz[TDNL]
// Version: 2.0
//
// Januari 2013
// By Spliffz [TDNL] <thespliffz@gmail.com>
//
//
//
// A Spliffz Production
//
//
//
//////////////////////////////////////////////////

[INFORMATION]
Taliban has taken over Cindercity!
Find them and destroy them. (said in uber heavy voice)
Inspired by Shacktac's Cindercity mission were they use the headless client.
As this was not yet publically available at the point I did the initial
release, I use a garrison script & DAC to get somewhat same results.

Wait, what? Hell No! Scratch that!
Rewrote everything: Headless client all the way! Biggrin

Note:
Here, have a lolly. Stop whining, start sucking.

Note II:
Make sure you have your headless client named "headless" as the missions counts on it.

[FEATURES]
- ACE Wounding + Revive
- 300+ Terrorists! - To be honest... I don't even want to know.
- Close Quarter Combat Epicness


[REQUIRED MODS]
- ACE
- ACEX
- ACRE
- ACR / ACR Lite
- CBA
- BB_Mercs
- DAF (Dutch Armed Forces) & GLT_Missilebox
- MBG_Cindercity
- MBG_Killhouses

//////////////////////////////////////////////////

[CHANGELOG]
[v2.0]
- Total Code Revision! No more Garrison, wrote my own stuff.
- All AI is now controlled by the Headless Client.
- [removed] Garrison
- [removed] DAC
- [added] Headless Client!
- [added] Set difficulty option
- [changed] loadscreen


[v1.13]
- [fixed] less cpu stressy Biggrin
- [added] more enemies! like twice as much :>
- [added] more players & structure
- [removed] UPSMon
- reorganized weapon crates again.
- overall tweaks & fixes
- new Loadscreen!


[v1.12]
- [added] Civilian vehicles & dead civvies - for the ambience Biggrin
- [added] Revive Timer parameter
- [added] Module: Environment effects
- reorganized weapon crates

[v1.11]
- Initial release


Download

If all else fails, Call in Arty and bomb the shit out of it.

While loops in Arma: 3080 uitvoeringen van 1 line per 100 meter.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-12-2012, 07:43 AM
Bericht: #2
RE: CO-18 Cindercity Slaughter
Garrison script aan het werk? Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-12-2012, 05:35 PM
Bericht: #3
RE: CO-18 Cindercity Slaughter
yupz Smile
Cindercity is perfect voor garrison, aangezien elk gebouw toegankelijk is.
gevaar lurkt achter elke deur en raam Biggrin

If all else fails, Call in Arty and bomb the shit out of it.

While loops in Arma: 3080 uitvoeringen van 1 line per 100 meter.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-12-2012, 06:26 PM
Bericht: #4
RE: CO-18 Cindercity Slaughter
Als het garisson script zo zwaar is (wat wel blijkt op de manier waarop AI wordt gespawned en geplaatst), is het dan niet een idee om te kijken naar DAC.

Deze mod is zeer uitgebreid qua instellingen, maar tevens ook zeer gemakkelijk te configureren en lijkt mij minder zwaar in gebruik (o.a. door het triggerbased spawnen).

[Afbeelding: 4qmypz.jpg]
"we hebben een LZ nodig... met smoke..." ~ djlexNL (GC) aan Medevac
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-12-2012, 06:40 PM
Bericht: #5
RE: CO-18 Cindercity Slaughter
(06-12-2012 06:26 PM)Grezvany13 schreef:  Als het garisson script zo zwaar is (wat wel blijkt op de manier waarop AI wordt gespawned en geplaatst), is het dan niet een idee om te kijken naar DAC.

Deze mod is zeer uitgebreid qua instellingen, maar tevens ook zeer gemakkelijk te configureren en lijkt mij minder zwaar in gebruik (o.a. door het triggerbased spawnen).

AI word niet gespawned door garrison, die doet alleen pathfinding. er word helemaal niets gespawned door scripts oid op het moment. Get your facts straight before you comment.. Wink 200+ AI maakt het sowieso al wat zwaar he Tongue2

Kzal iig eens kijken naar DAC, ben wel benieuwd of ik daarmee dezelfde resultaten kan krijgen.

If all else fails, Call in Arty and bomb the shit out of it.

While loops in Arma: 3080 uitvoeringen van 1 line per 100 meter.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-12-2012, 08:45 PM
Bericht: #6
RE: CO-18 Cindercity Slaughter - v1.12
Het schieten begon. *crash*

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-12-2012, 10:04 PM
Bericht: #7
RE: CO-18 Cindercity Slaughter - v1.12
kzag het jah.
Had nergens last van, was blijkbaar alleen bij jouw.
Liep gewoon goed, server trok het ook.
lekker chaotisch, maar niet te, goeie vuurgevechten.

tjah, jammer dat je client crashte.

If all else fails, Call in Arty and bomb the shit out of it.

While loops in Arma: 3080 uitvoeringen van 1 line per 100 meter.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-12-2012, 10:28 PM
Bericht: #8
RE: CO-18 Cindercity Slaughter - v1.12
En wanneer word deze missie ingeplant? En dan natuurlijk niet op vrijdag dan kan niemand ^^. En eindelijk kunnen we een wat meer dan 10 ai's kapot knallen. Vaker doen dat 200+ ai
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-12-2012, 11:39 PM
Bericht: #9
RE: CO-18 Cindercity Slaughter - v1.12
Wat heb ik lekkere rambo momenten meegemaakt met mijn M249! Leuk om te doen!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-12-2012, 01:29 AM
Bericht: #10
RE: CO-18 Cindercity Slaughter - v1.12
(06-12-2012 10:28 PM)Grasmat schreef:  En wanneer word deze missie ingeplant? En dan natuurlijk niet op vrijdag dan kan niemand ^^. En eindelijk kunnen we een wat meer dan 10 ai's kapot knallen. Vaker doen dat 200+ ai

binnenkort! nog bezig met de kleine details enzo Smile
dus denk eind volgende week ofzo, dat weekend.

(06-12-2012 11:39 PM)Spectre schreef:  Wat heb ik lekkere rambo momenten meegemaakt met mijn M249! Leuk om te doen!

Jaa dat was wel ff leuk he Wink
enige momenten later werden we geambushed.. iedereen neer, was bezig met iedereen oplappe en ineens stond er zo'n taliban in het gebouw.. die kwam ff binnen, fun fun stuff Biggrin
zal straks is footage uploaden voor enige impressie van hoe het was/hoeveel er gevuurd werd.

If all else fails, Call in Arty and bomb the shit out of it.

While loops in Arma: 3080 uitvoeringen van 1 line per 100 meter.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)