Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
08-12-2012, 12:46 PM
Bericht: #21
RE: Opzoek na space simulation game.
(08-12-2012 07:36 AM)DeAdSeYe schreef:  Ik zal deze titel zeker in de gaten houden! Zal ergens volgend jaar met Evochron Mercenary gaan starten. Paar keer in Steam tegengekomen en zag inderdaad erg intressant uit!

Universe Sandbox, dat hoor ik graag! Smile
Je kunt eigenlijk gewoon alles veranderen van het universum, zoals de aantrekkingskracht van planeten, de massa.

Zo heb ik wel eens gehad dat de zon gewoon keihard in de Aarde knalde Biggrin
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-12-2012, 11:05 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-12-2012 om 11:07 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #22
(08-12-2012 12:46 PM)Physiq schreef:  
(08-12-2012 07:36 AM)DeAdSeYe schreef:  Ik zal deze titel zeker in de gaten houden! Zal ergens volgend jaar met Evochron Mercenary gaan starten. Paar keer in Steam tegengekomen en zag inderdaad erg intressant uit!

Universe Sandbox, dat hoor ik graag! Smile
Je kunt eigenlijk gewoon alles veranderen van het universum, zoals de aantrekkingskracht van planeten, de massa.

Zo heb ik wel eens gehad dat de zon gewoon keihard in de Aarde knalde Biggrin

Ooit een demo van gedownload, je kunt bijna alles. Planeten op elkaar laten knallen is nog het leukste!

Nu begrijp ik ook waarom er zoveel verschillende landen, talen en culturen zijn!

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-12-2012, 01:55 AM
Bericht: #23
Ik heb vanmiddag evochrom mercenary weer eens opgepakt. Het had wat issues met mijn EyeFinity setup en na uren Albion Prelude zag de interface er wat Outdated uit. Maar de gameplay was echt leuk. Volgende week maar eens verder ermee gaan. Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)