Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
29-11-2012, 10:29 AM
Bericht: #11
RE: TDNL Tank PvP
Gisteren met Grasmat, Feburas en Venatus getest... op het laatst kwam dikkeduif er ook bij.

De gameplay is mijn inziens erg dynamisch omdat je je je nu druk moet maken over hoe je de AI aanstuurt, dekking van je tank garandeert en je situational awareness bijhoudt.

Ik geloof dat iedereen zich wel geamuseerd heeft.
Een aantal zaken moeten nog opgelost worden:
- Door mijn gepruts heb ik vlak voor de test its veranderd waardoor de objectives niet meer kunnen worden gecaptured wanneer je uitgestegen bent uit het voertuig. (Vandaar dat ik vanavond weer mensen zoek die willen meetesten. Ik zet hiervoor de missie om naar de gamemode AAS.)
- Acre werkt deels. De beperkingen door omgeving werken wel. Echter switchen tussen radio's en kanalen kiezen werkt niet. Dit betekend dat iederen (van beide zijde) elkaar kan verstaan. Dit wordt voortaan opgelost door een subchannel voor elk team aan te maken, tot dit probleem getackled wordt.

Als prettig wordt ervaren:
- Voor de gameplay is het wel prettig bevonden dat er meteen gespawnd wordt. Dit omdat de afstanden vrij groot is en het altijd even duurt voor dat er aansluiting is.
- Als prettig wordt ervaren dat we zelf keuzes kunnen maken of we een tank alleen besturen of dat we met meer players een tank bemannen.

Indien een van de testers nog opmerkingen hebben dan verneem ik dat graag!!!!!

Moderator edit: max handtekening size 400px breed bij 130px pixels hoog.
"Si vis pacem, Para bellum." -
"Als je vrede wilt, bereid voor op oorlog" aldus Gaius Julius Ceasar
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-11-2012, 05:42 PM
Bericht: #12
RE: TDNL Tank PvP Testsessie 29-11
Vanavond voor mij OVB
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)