Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
11-03-2017, 06:30 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-03-2017 om 04:55 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #481
RE: Star Citizen: Squadron 42 (wing commander, privateer)
Die naam komt me bekent voor, ze hebben mij meerdere invites gestuurd. Wist niet dat het om een Nederlandse groep ging maar ondertussen krijg ik zoveel uitnodigingen van diverse groepen binnen, dat ik gewoon alles wegdruk.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-04-2017, 10:26 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-04-2017 om 10:28 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #482
Het is zover, de update 3.0 staat voor de deur die nieuwe features met zich meebrengt waaronder planetary landing.

[Afbeelding: Moon3.jpg]

[Afbeelding: Moon2.jpg]

[Afbeelding: Moon1.jpg]

[Afbeelding: Gladius_land_combat_test2.jpg]

[Afbeelding: MrFeb2017TX.jpg]

[Afbeelding: 30-Schedule.jpg]

Reageren op dit bericht
15-04-2017, 01:34 PM
Bericht: #483
Ziet er erg mooi uit! Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-04-2017, 01:42 PM
Bericht: #484
Ziet er erg goed uit als het er in-game ook zo uit gaat zien. Ik moet zeggen, ze weten de planeten best realistisch in beeld te brengen. Het ziet er totaal niet 'typisch sci-fi' uit. Eigenlijk precies zoals je planeten in het echt zou verwachten. Dat ligt hem vooral aan de schaal en het kleurenpalet denk ik. Wat voor dingen zul je uiteindelijk op zulke planeten kunnen doen?

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
15-04-2017, 07:06 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-04-2017 om 07:31 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #485
(15-04-2017 01:42 PM)Nimster schreef:  Ziet er erg goed uit als het er in-game ook zo uit gaat zien. Ik moet zeggen, ze weten de planeten best realistisch in beeld te brengen. Het ziet er totaal niet 'typisch sci-fi' uit. Eigenlijk precies zoals je planeten in het echt zou verwachten. Dat ligt hem vooral aan de schaal en het kleurenpalet denk ik. Wat voor dingen zul je uiteindelijk op zulke planeten kunnen doen?

Klopt, daar richt Star Citizen zich ook op. Chris Robert wilt een realistische ervaring neerzetten. Het blijft een sci-fi game, maar alles wordt zoveel mogelijk op de werkelijkheid gebaseerd. Niet alleen graphics maar ook de feeling en gameplay.

Ze hebben ook een video gereleased hoe ze het allemaal aanpakken.

Je kunt eigenlijk bijna alles op planeten doen. Er zijn NPC settlements waar je kunt landen (afhankelijk van je reputatie), zo kunnen er ook settlements verlaten zijn bijv. een oude mining facility of overgenomen door outlaws/piraten. Harvesting/mining of gewoon exploration (nieuwe dingen ontdekken). Voor zover ik weet komt er ook een soort van random event systeem, bijv. dat je een distress signal oppakt, of je komt scavengers tegen die de boel willen leegroven. Ik noem een aantal voorbeelden die ze hebben laten zien in video's.

Je kunt bijv. ook een mobiele HQ basis bouwen op een planeet voor strategische doeleindes. Handig als je vecht om een systeem, kan je een planeet gebruiken als strategische voordeel. Je kunt ook "onbekende" alien rassen tegen komen die bijv. gevaarlijk zijn of juist nog met intelligentie achter liggen op de mens.

Reageren op dit bericht
17-07-2017, 02:35 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-07-2017 om 02:35 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #486
Star Citizen 3.0 info & gameplay.

Reageren op dit bericht
18-07-2017, 01:07 PM
Bericht: #487
Ziet er gelikt uit hoor

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
15-08-2017, 12:25 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-08-2017 om 12:35 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #488
Aangezien ik alleen op multi-crew schepen en planetary ga richten, heb ik al mijn single seat fighters omgeruild voor deze 2 land voertuigen! Allebei met life time insurance.

Tumbril Cyclone TR, een land voertuig met een manned turret.
[Afbeelding: hero_hillside.png]

Tumbril Cyclone AA, een land voertuig uitgerust met een Anti Air systeem.
[Afbeelding: hero_missiles.png]

Helaas is update 3.0 verschoven naar september, wegens de UI en de missions givers. Voor de rest zijn ze druk bezig om alle bugs te fixen voor release die nu echt eraan gaat komen.
https://robertsspaceindustries.com/schedule-report

De 3.0 update wordt gezien als het begin van Star Citizen. Met 3.0 voegen ze EINDELIJK echte gameplay elementen toe, missies, MMO elementen, plantery landing, NPC interaction en nog veel!

Reageren op dit bericht
15-08-2017, 12:59 PM
Bericht: #489
@DeAdSeYe Welke starterpack heb jij gekocht? Zit erover na te denken om er ook 1 te kopen maar weet niet zo goed welke. Volgens mij was het ook zo dat de ene meer combat based is en de ander transport, alleen nu heb je volgens mij nog niks aan die transport toch?

JohnDoe - YouTube

"A man can only be beaten in two ways: if he gives up, or he dies"
Reageren op dit bericht
15-08-2017, 01:24 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-08-2017 om 02:06 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #490
(15-08-2017 12:59 PM)JohnDoe schreef:  @DeAdSeYe Welke starterpack heb jij gekocht? Zit erover na te denken om er ook 1 te kopen maar weet niet zo goed welke. Volgens mij was het ook zo dat de ene meer combat based is en de ander transport, alleen nu heb je volgens mij nog niks aan die transport toch?

Transport gameplay zit nog niet in het spel inderdaad en in 3.0 update gaan ze eerst richten op planetary landing, missions, NPC interactions, building bases etc. In 3.1 of 3.2 willen ze hauling en allerlei andere economische aspecten gaan toevoegen, dan gaat transport interessant worden.

Maar dat betekent niet dat transport in 3.0 overbodig is. Ik zal je even een voorbeeld geven. We hebben een groep van 10 spelers en we willen graag een planeet verkennen in de komende dagen. Ik heb een Constellation maar in mijn cargo bay past maar 1 voertuig. Dan zou ik eventueel nog wat voorraad erbij kunnen duwen maar niet genoeg om een volledige groep te bevoorraden.

Het zou dus handig zijn als iemand een transport schip zou hebben. Zo kan ik mijn constellation volproppen met wapens, ammo of allerlei andere voorraden terwijl iemand anders met een transport schip mijn 2 voertuigen meeneemt en eventueel materialen om een "tijdelijk" bases op te zetten op een van de planeten.

Het zou ook handig zijn als we een transport schip hebben die stand-by staat om te bevoorraden of een extraction/evacuation van grondtroepen.

Het maakt niet veel uit welke pakket je koopt. Uiteindelijk zal de verkoop van schepen stoppen en zijn ze nog alleen maar te verkijgen met ingame geld. De basis pakket bevat een beginnende single-seat fighter, genaamd Aurora. Ga je voor een hoger pakket, dan krijg je andere schepen met allemaal aparte rollen bijv. exploration, transport, military, mining, piracy etc.

Dit is de Caterpiller, een groot schip om troepen mee te vervoeren.

Dit is de Starfarer, een groot transport ship.

Daarnaast heb je ook nog kleinere transport schepen zoals de Agro.
http://starcitizen.wikia.com/wiki/Catego...port_Ships

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)