Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
15-10-2012, 12:18 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-10-2012 om 12:19 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #21
RE: XCOM: Enemy Unknown
Op dit moment speel ik op Normal zonder classic of iron man. Moet eerst goed het spel leren kennen!

Daarnaast ben ik niet te spreken over Multi-player, erg klein en kort en daarnaast snap ik niks van Multi-player. Ik heb bijv. 3 mensen met standaart gear zonder niks extra's en zit al aan de 10,000 punten.

De tegenstandert heeft met 10,000 punten veel sterker units met speciale wapens en 5 tot 6 units!

Ik snap er echt helemaal niks van....

Single-player is daarin tegen weer erg vet, vooral je basis upgraden, research units uitbereiden en dergelijke is erg goed gemaakt.

Alleen op dit moment kom ik niet verder, ik zit vast in het spel. Ik zie de wereld bol draaien met muziek op de achtergrond, maar daarna gebeurd niks meer. Esc of verder kan niet, het engiste wat ik kan is Ctrl alt delete.

Dit zie ik! Meer als een half uur zit ik tegen de aarde te kijken met een muziekje op de achtergrond.

[Afbeelding: 6AA4166DAEDB8DA1D5550C99D911F2C50D6AD926]

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-11-2012, 06:49 PM
Bericht: #22
Man man, wat is dit een moeilijke game! Op een goede manier. Smile Ik dacht, ik ga spelen op Classic difficulty, voor wat extra uitdaging. Nou, ik heb het geweten. Classic is al moeilijk, en dan heb je daarboven ook nog eens Impossible... en Iron Man mode, waarbij je niet mag saven. Komt nog eens bij dat ik weinig credits heb. Ik denk dat ik de campaign maar even overnieuw ga doen op Normal zodat ik daar eerst goed in word. Maar zelfs op Normal is het uitdagend. Vooral die Chryssalids zijn dodelijk. Met de uitdaging zit het dus wel goed.

Mooie game, lekker tactisch. Denk dat veel van jullie XCOM wel leuk zullen vinden.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-11-2012, 08:47 PM
Bericht: #23
Ik heb XCOM met de sale gekocht, en ik ben zojuist mijn hele elite squad verloren aan de aliens na een hele middag spelen Sad
Ik had een Nederlandse vrouw in het team die al 16 missies had gedaan en 37 kills had gemaakt. Ze was een Heavy class, dus ik had haar Lytse Pier genoemd... RIP Sad

Tot nu toe vind ik het een bruut spel. Ik was trouwens oorspronkelijk ook Classic Iron Man gaan spelen, en daar werd ik in de eerste paar battles al gewiped xD Deze playthrough was op Normal Iron Man.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
28-11-2012, 09:50 PM
Bericht: #24
Ik heb hem ook in de sale gekocht.

Normal lijkt tot nu toe iets te makkelijk te zijn. Ik heb nog steeds weinig geld (verkeerde prioriteiten misschien?) maar na twee in-game maanden leeft nog steeds mijn hele squad, behalve een rookie waar ik niet gehecht aan was. En nee, ik heb geen saves geladen. Misschien is Normal Iron Man beter. Ik ben net weer bij de Chryssalids aangekomen, dus hopelijk wordt het wat moeilijker.

Mijn volgende playthrough gaat zonder twijfel Iron Man worden. Een save herladen om een soldaat terug te krijgen voelt toch aan als valsspelen.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
12-12-2012, 12:05 AM
Bericht: #25
k heb hem net uitgespeeld op Normal. phoe.. wat een gaaf spel zeg!! en een mooie opbouw wat wapens betreft. Ik hou echt van deze game!! k zal eens kijken wat de DLC brengt. Heeft iemand deze al?

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
12-12-2012, 12:38 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-12-2012 om 12:39 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #26
Ik ben helaas mijn savegame kwijt geraakt, ik ga opnieuw beginnen! Wat is precies het verschil tussen de moeilijkheid graden? Soms was het erg makkelijk en soms weer erg moeilijk. (zie vorige post, ingame bug)

Ik speelde ook op normaal.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
19-09-2015, 10:45 AM
Bericht: #27
Na wat ini tweaks heb ik XCOM redelijk werkende gekregen op mijn lowly laptop... Kon het na al de XCOM 2 hype niet laten. Nou heb ik de Long War mod erbij geinstalleerd... Allemachtig, wat een hope surprise buttsecks heb ik gekregen lol. Zeker de thin men zijn nu mijn meest gehate vijand in de game... Veel meer dan een floater ben ik nog niet tegen gekomen omdat ik steeds teveel troopers verlies en besluit opnieuw te beginnen xD inmiddels ben ik 5 campaigns verder... Wel een super mod though!

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)