Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
30-09-2012, 04:05 PM
Bericht: #11
RE: XCOM: Enemy Unknown
(30-09-2012 08:41 AM)djlexNL schreef:  ik heb hem gekocht, nadat ik de demo heb gespeeld. Wat een goede gameplay en echt een leuke game.

Ik zag het al ja. Ik heb hem ook net gekocht. De video's hebben me overtuigd. Kunnen we ook weleens MP doen.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-09-2012, 04:34 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-09-2012 om 04:34 PM door djlexNL.)
Bericht: #12
zkers
15 oktober ben ik terug van vakantie, dus heb dan zeker veel zin om een potje te doen.

ik zou de mp spelen, die is ook erg leuk

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-09-2012, 09:46 PM
Bericht: #13
Ben de demo aan het downloaden! Smile

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
12-10-2012, 12:50 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-10-2012 om 12:51 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #14
Blehh, heb gister mijn exemplaar ontvangen. Was pas om 10 savonds uur thuis en het spel werdt pas om 1 snachts uur geactiveerd. Je kon het spel wel pre-loaden maar niet instaleren?

Maargoed, tot 1 uur gewacht en meteen geinstaleerd. Bleek de installatie langer te duren als de download? Maargoed, even maar lekker liggen relaxen met chillout muziek, half in slaap gevallen. Toen ik wakker schrok bleek het spel binnen te zijn, even snel de eerste 2 levels gespeelt en was het wachten wel waard. Als ik vanavond thuis ben, ga ik volop xcommen. Smile

Reageren op dit bericht
12-10-2012, 01:54 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-10-2012 om 06:16 PM door Nimster.)
Bericht: #15
Helaas kwam ik erachter dat ik niet genoeg geld op mijn 3V voucher had staan, dus die moet ik eerst bijvullen voordat de bestelling kan worden verzonden (door Amazon). Heb nu dus nog niet kunnen Xcommen.

Hoe vinden jullie hem? Is het wel uitdagend genoeg?

EDIT: Godverdomme, 3V vouchers kun je dus niet bijvullen. Alleen van voucher naar voucher. Ik wacht wel op een Steam sale dan.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
14-10-2012, 11:42 AM
Bericht: #16
De game is zeer goed, heel verslavend, zit mooi in elkaar.
Reageren op dit bericht
14-10-2012, 03:17 PM
Bericht: #17
Uitdaging dat ben ik nog niet echt tegengekomen, maar het wordt steeds moeilijker hoor! Begin nu toch voorzichtiger aan te doen, moeilijkheids graden begint nu te stijgen. Maar de eerste 4 á 5 levels zijn vrij makkelijk!

Reageren op dit bericht
14-10-2012, 07:25 PM
Bericht: #18
(14-10-2012 03:17 PM)DeAdSeYe schreef:  Uitdaging dat ben ik nog niet echt tegengekomen, maar het wordt steeds moeilijker hoor! Begin nu toch voorzichtiger aan te doen, moeilijkheids graden begint nu te stijgen. Maar de eerste 4 á 5 levels zijn vrij makkelijk!

Op welke difficulty speel je? Classic + Iron Man mode schijnt lekker moeilijk te zijn.

Reageren op dit bericht
14-10-2012, 08:42 PM
Bericht: #19
Ja classic & iron man aan zijn zeer moeilijk.
Reageren op dit bericht
15-10-2012, 12:14 AM
Bericht: #20
Ik speel ironman easy (jajaja ik weet het) maar zelfs dan zijn vergissingen dodelijk... R.I.P Voodoo, Odin en Doc
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)