Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
16-09-2012, 01:11 PM
Bericht: #1
Steel Beasts Pro PE
Ik verbaas me dat hier nog geen thread over was. Steel Beasts geldt toch wel als de tank sim. Ik heb het zelf nog nooit gespeeld, maar ik kwam deze video tegen in Krause´s channel (ja, hij weer ja) en het ziet er best cool uit. Klik op de video voor 1080p HD.

Leuk dat de sim zich afspeelt in Duitsland. Perfect voor Koude Oorlog scenario's, wat je dus ook ziet in die video (Red Tide '85).

Zijn er hier mensen die Steel Beasts spelen of hebben gespeeld?

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-09-2012, 04:33 PM
Bericht: #2
RE: Steel Beasts Pro PE
Ik heb een trial versie van ze gekregen.. ik vind hem erg goed.
Probeer Zwart Wit te pakken te krijgen of hij zijn versie nog wil verkopen.. maar geen succes.

Enige wat me tegenhoud is de veroudere gfx.. ook al merk je daar weinig van tijdens het spelen.. want je zit er aardig in kwa sfeer..
En ik ken verder niemand die het heeft of wil spelen.

Aanschuiven bij een groep die het speelt.. lijkt me lastig.. zoals je ziet gaat het allemaal best georganiseerd (gelukkig) en in een weekje heb je dat niet zomaar door.

Ik zit nog steeds op de wip.. want eigenlijk is dit de enige echt goeie tank sim die er is.. samen met t34 vs tiger (maar dat is WW2)
Reageren op dit bericht
16-09-2012, 09:47 PM
Bericht: #3
De graphics vind ik best goed. Het is niet ArmA niveau maar het wordt gecompenseerd met de hueg map, hè. Smile Zoals bij de meeste milsims.

Ik zou ooit een keer die SB van ZwartWit kopen maar toen werd hij ziek en was hij niet meer te bereiken.

Als ik hem al zo kopen zou ik wel een groep willen hebben om mee te spelen. Hoe is de leercurve van SB?

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
16-09-2012, 10:32 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-09-2012 om 11:40 PM door OldRavenNL.)
Bericht: #4
De controls zijn heel simpel, niet zoveel buttons als je heb met bijvoorbeeld een sim van DCS. Maar genoeg om volledige controlle te hebben zoals in het echt.. ze gebruiken hem ook voor tankcrews om mee te oefenen. Ik weet dat volgens mij 2 jaar geleden defensie hier hem ook heeft gekocht.

Er zitten stap voor stap tutorials bij die je elk aspect leren voor de meest gangbare tanks en posities.
Dus als je die doorneem heb je de controls als door. En dat zijn hele korte.. dus in een paar uurtjes ben je al aardig op weg.

Daarna is het gewoon spelen en ervaring opdoen denk ik.

Als je van plan ben hem te kopen laat het dan even weten.. dan koop ik hem ook.. kunnen we misschien samen kijken of we een groepje kunnen vinden (of opzetten) die interesse heeft in Tank Sims.

Je kan ze ook mailen van Steel Beast.. ik ben zijn naam even kwijt, maar hij mailde me netjes een trial versie.. kun je kijken wat je ervan vind.

Hier trouwens een mooi voorbeeld in ArmA.. overigens volgens mij dezelfde persoon.. (krause)

Goeie comms.. zo hoor je het overigens ook in Steel Beast.

In Steel Beast kun je als TC ook de turret overnemen en grofweg op een target zetten waarna je hem dan overgeef aan de gunner die het karwei dan afmaakt.

Reageren op dit bericht
18-09-2012, 03:46 AM
Bericht: #5
Als ik de tank actie in arma 2 zie heb ik meer en meer zin om hier iets mee te doen! Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
18-09-2012, 09:42 PM
Bericht: #6
Ik kan wel eens kijken of ik een simpele test missie in elkaar kan draaien.

Maar dan moet ik een ingeving hebben wat een scenario betreft.

Steel Beasts is in de US alleen met Credit Card te bestellen, maar je kan hem ook in Duitsland kopen bij
http://www.okaysoft.de/sbp.htm

Wat een Steel Beast Pro Community betreft zie ik dat je het best gewoon via het Steel Beasts forum kan vragen.. daar word alles georganiseerd en ze zijn heel behulpzaam.
Ik ga een rondneuzen daar en even kijken bij UK Armor aangezien je met die amerikanen altijd met het tijdsverschil zit.
Reageren op dit bericht
18-09-2012, 09:55 PM
Bericht: #7
Ik vind de prijs alleen zo belachelijk. Meer dan €90 met zo'n dongle erbij, kom op. En waarom zitten ze niet op de populaire distributiesites zoals Steam? Komt arrogant over van de devs. Zo van "Onze sim is een meesterwerk, dus hier met die poen. En waag het niet om SB ergens anders dan bij ons te kopen." Doet Eagle Dynamics ook niet.

Zet 'm op Steam voor een normale prijs en hij wordt 10 keer zo goed verkocht, gegarandeerd.

Reageren op dit bericht
18-09-2012, 10:06 PM
Bericht: #8
ja dat weet ik wel zeker.. maar ik denk dat dat meer komt omdat het meer als training is onwikkeld voor het leger. De pro versie kun je dan ook alleen kopen als je bij defensie zit geloof ik.

Ik vind de prijs ook nog steeds een beetje belachelijk.. en dat vind ik nog steeds de grootste drempel.
Als hij dezelfde prijs als ArmA zou zijn.. had ik hem al 10x gekocht denk ik.

Dat het het een meesterwerk is klopt wel.. er zijn echt 0,0 andere opties voor een realstische tank sim.
En het zit goed in elkaar.

Ze zouden de hele code moeten gaan overzetten naar een nieuwe engine
Reageren op dit bericht
03-10-2012, 12:03 AM
Bericht: #9
Weekje of 2 aan het stoeien geweest.. als je steelbeasts heb geprobeerd zuigt de tank play in ArmA2 nogal.

BLijft me ergeren aan kleine dingetjes. Het is wel te doen, dus blijf dat in ArmA ook wel volhouden.. maar is SB zit het allemaal zoveel beter in elkaar..

Dus ben uiteindelijk toch overgegaan tot aanschaf van Steel Beasts Pro PE 2.6

Hoop dat ik snel mijn dongle binnen heb.
Reageren op dit bericht
03-10-2012, 12:26 AM
Bericht: #10
http://www.afvsim.com/CV9035.htm Weet alleen de prijs niet maar dat maakt het CV90 rijden compleet Tongue2

[Afbeelding: VXR.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)