Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-08-2012, 09:31 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-08-2012 om 01:21 PM door djlexNL.)
Bericht: #1
public sessie 24/8
CO@20 Communication Breakdown

[Afbeelding: 13aB8.jpg]

tijd: 2000uur.
Hierbij release ik mijn ACRE testmissie voor 20 personen. Toegevoegd zijn drie versies: BAF, US en Dutch (welke wij natuurlijk gebruiken). De focus van de missie ligt op de communicatie - niet het schieten. Zo zitten er bijv. tasks bij waarbij je moet spreken met de bevolking. Maar er zitten wel degelijk vijanden in, vooral in het midden. Wink Oh, en random IED's. Let dus goed op wat je tegenkomt onderweg en stop als je twijfelt. Schakel de triggerman uit om de IED 'onschadelijk' te maken of rij een stukje om.

De teamindeling is gebaseerd op het nieuwe TDNL organigram, welke je in TS3 kunt zien en we nog zullen publiceren in één van de manuals. Je hebt twee groepen; elke groep (9 man) heeft twee vuurteams (4 man) + een groepsleider. Daarboven staat de Pelotonscommandant, die beide groepen aanstuurt, en daarboven staat HQ die ten alle tijde op observatiepost "Dragon" verblijft. Die kan vanaf de berg beide teams in de gaten houden en heeft constante LOS met de teams (ACRE is heel gevoelig voor kleine heuveltjes, de radio's zijn behoorlijk zwak).

Ook kan HQ mortier- en luchtsteun geven. Gebruik de luchtsteun echter alleen voor het middelste objective (Takistani Army), niet voor de andere objectives. Anders gaat het mis (zie thread die ik laatst startte in het editing forum).

Korte beschrijving:
This is a mission for serious squads who wish to test ACRE. There is one slot for the role of HQ, one for the platoon commander and two infantry teams; Bravo performs tasks in the south-west of Takistan while Charlie does things in the south-east. The point of this mission is to use 3D sound and the short-range radios (AN/PRC-148) for communication between team members within the squad, and to use the long-range manpack radios (AN/PRC-119 & AN/PRC-117F) to relay intel back to HQ and between squads. After the western and eastern objectives have been completed, both teams are to work together for a coordinated assault on the airfield.

The mission itself is very simple, nothing fancy really. There aren't too many enemies (except near the airfield). The focus of this mission lies on comms.

Three versions are included: British, US and Dutch Army. Aside from ACRE, no addons are required (except the Dutch version of course).

Download:
co@20_Communication_Breakdown_v1.0.zip

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
24-08-2012, 10:24 AM
Bericht: #2
RE: public sesie 24/8
Lex de Tijd is misschien wel handig!.. IK doe graag mee Als VTL..Biggrin

[Afbeelding: oX6Txnq.png]
24-08-2012, 10:31 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-08-2012 om 10:32 AM door djlexNL.)
Bericht: #3
2000uur als altijd.

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
24-08-2012, 12:28 PM
Bericht: #4
*sessie

VTL oid als het nog mogelijk is.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
24-08-2012, 12:36 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-08-2012 om 12:37 PM door Robert.)
Bericht: #5
Ik doe mee! voor rol heb ik geen voorkeur hor Smile ik kom na het eten alvast wel op TS

[Afbeelding: KpkVR.jpg]
Stand up and fight! Fight for a better day!
24-08-2012, 01:59 PM
Bericht: #6
RE: public sessie 24/8
Ik doe ook wel mee, kan zijn dat ik iets later dan 20:00 ben.
24-08-2012, 03:24 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-08-2012 om 03:27 PM door Nimster.)
Bericht: #7
Dit is een oude missie die ik ooit gemaakt heb. Is alweer een lange tijd geleden dat we hem hebben gespeeld. Ik weet niet of hij nog 100% goed werkt met de laatste ACE en ACRE versies. Zou je eerst moeten checken.

Trouwens, de PC hoeft niet op één plek te blijven hè. Dat was meer bedoeld om de long-range en communicatie over en weer te testen.

Hele simpele missie verder.

Die Apache air support werkte trouwens niet toen we hem speelden. Ligt aan een buggy script. Ik heb de missie sindsdien nooit meer geüpdate.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
24-08-2012, 03:40 PM
Bericht: #8
Hey nimster,wat moeten we eigenlijk doen met de bestanden uit de download link van lex??

24-08-2012, 03:53 PM
Bericht: #9
Niks, dat is gewoon de missie download link.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
24-08-2012, 03:59 PM
Bericht: #10
Ehm ja dat bedoel ik, moeten we die bestanden bij de addons folder zetten ofzo Biggrin

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)