Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
06-10-2013, 03:16 PM
Bericht: #31
RE: Total War: Rome 2
Ik zou nog even wachten op een paar patches.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-10-2013, 03:51 PM
Bericht: #32
Waar loop je tegen aan dan SiC?

Ik heb me laatste paar dagen uitstekend vermaakt en geen bugs of rare dingen tegen gekomen eigenlijk.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-10-2013, 03:53 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-10-2013 om 03:54 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #33
Ik heb Rome 2 gekocht, maar niet meer gespeeld. Heb even de campaign gespeeld en een paar matches tegen SiC. Verder heb ik het spel niet meer aangeraakt. Rolleyes

Ik had meer verwacht! Alhoewel ik veel mensen met problemen zie, heb ik bijna geen problemen gehad. Het enige probleem wat ik had, was die domme AI.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
06-10-2013, 04:27 PM
Bericht: #34
Ik heb hem ondertussen gekocht, met 25% korting op GMG.
Ik vond de eerste paar missies wel leuk eigenlijk. Grote verbetering tov de eerste natuurlijk. We zijn natuurlijk al drie patches verder, dus ik kan niet oordelen over de release status. Loopt vrij vlot eerlijk gezegd. Nog niet genoeg gespeeld.
Reageren op dit bericht
06-10-2013, 07:02 PM
Bericht: #35
Mijn voornaamste reden dat ik het nu niet speel is dat de AI matig is, ik zou het liever 1vs1 doen in een online campaign. En daarnaast heeft elke patch tot nu toe zulke grote veranderingen aangebracht dat je eigenlijk steeds een nieuwe campaign moet starten om er de volle voordelen van te halen. Dus dat motiveert mij niet om tijd en moeite in een campaign te steken op dit moment.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
23-11-2013, 04:20 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-11-2013 om 04:21 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #36
De 7de patch is uit en is tevens de grootste patch van ze allemaal. Er zijn grote verbeteringen in de gameplay doorgevoerd, de AI is verbeterd en performance is verbeterd.

http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_ROME_II:_Patch_7

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)