Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
11-05-2013, 07:03 PM
Bericht: #21
RE: Total War: Rome 2
(09-05-2013 06:06 PM)rasa schreef:  54 euro in pre-order op steam, ik bedank.

Damn, dan mag die game wel bugloos / perfect zijn / door elfjes gemaakt zijn als 'ie uitkomt zeg.

Meh, ik hou toch niet echt van RTS.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-05-2013, 07:26 PM
Bericht: #22
Idd heftige prijs.
Ik koop hem wel ergens anders en niet van steam.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-06-2013, 03:15 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-06-2013 om 03:15 PM door TomH.)
Bericht: #23

Nieuwe trailer Biggrin

KAN ECHT NIET WACHTEN!!!
Reageren op dit bericht
07-06-2013, 08:55 PM
Bericht: #24
(09-05-2013 06:06 PM)rasa schreef:  54 euro in pre-order op steam, ik bedank.

Misschien is dit iets voor jou 38 euro: http://www.g2play.net/store/Total-War-RO...m-Key.html

Je krijgt na 5-10 minuten een steam key toegestuurd, deze kun je importeren in steam en dan staat Rome II Total War in je libary. Zelfde versie als direct bij Steam Wink

En ook nog eens compleet legaal Cheers

[Afbeelding: sig?id=76561197999452277]
Making no mistakes is what establishes the certainty of victory, for it means conquering an enemy that is already defeated. - Sun Tzu
[Afbeelding: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
Reageren op dit bericht
07-06-2013, 11:23 PM
Bericht: #25
Oo best nice dat ga ik misschien wel doen Wink
Reageren op dit bericht
07-06-2013, 11:24 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-06-2013 om 11:35 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #26
Het is niet compleet legaal, deze CD-keys worden geripped van goedkope Retail versies wat ze van lage landen importeren.

Er is geen wet wat dit soort praktijken tegengaat, vandaar dat het niet onder illigaal valt.

Maar zijn de uitgevers hier blij mee? Nee, want door deze "zwarte" market lopen ze inkomsten mis, omdat ze niks verdienen op deze exemplaren.

De games wat je hierop aanschaft zijn Retail games, en zo komt dit ook op Steam te staan. Valve kan natrekken of jij games buiten de store of via Steam hebt gekocht.

Maar omdat dit Retail games zijn, bezit je geen fysieke CD-key waardoor jij niet kunt aantonen dat jij de eigenaar bent.

Als dit bedrijf niet de fysieke cd-key's vernietigen, kunnen ze altijd aantonen dat deze games hun gebruikers licentie zijn, en niet de jouwe.

Bij veel mensen gaat dit goed, maar als het fout gaat heb je geen poot om op te staan!

Een officiële herkende website, zoals Steam, GreenManGaming, Gamefly, Amazone en nog veel andere kunnen niet zomaar een prijs eraan plakken. Ook kwa acties en discounts is dit altijd in samen werking met de uitgevers, vandaar dat op Steam de zelfde actie's zijn als bijv. op GreenManGaming.

Dit doen de website's zelf niet.

Deze waar ze CD-keys aanbieden hebben geen samenwerking met de uitgevers, waardoor ze hun eigen prijzen (meestal voor lagere prijzen) kunnen aanbieden, maar veilig is het niet hou dat in het achterhoofd.

Je betaald niet voor het spel, maar gebruikers licentie om het spel te mogen spelen. Vandaar dat er nu ook zoveel ophef is over 2de hands games te blokkeren, terwijl bedrijven dit gewoon mogen, vandaar dat DRM ook gewoon mag omdat het eigendom van het bedrijf is. Zo geldt het ook voor deze market!

De oprichter van G2Play wordt ook in bepaalde landen gezocht als illegale handelaar. Hij is ergens in Azië ondergedoken waar hij niet wordt gezocht. Deze site kan niet offline worden gehaald, omdat er geen wet bestaat waardoor dit niet mag, maar hij wordt wel gezocht door dit soort praktijken. Ik kan zo snel dit nieuws bericht niet meer vinden, dit bedrijf ligt ook in Singapore maar betaald een bedrijf in Hong Kong.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
08-06-2013, 06:48 AM
Bericht: #27
Tot heden nog geen problemen gehad. Maar als dat zo is, dan daar niet kopen Wink

Making no mistakes is what establishes the certainty of victory, for it means conquering an enemy that is already defeated. - Sun Tzu
Reageren op dit bericht
08-06-2013, 06:51 AM
Bericht: #28
Games wat ik daar aanschaf gaan op een ander Steam account van mij. Smile

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
08-06-2013, 09:03 AM
Bericht: #29
(08-06-2013 06:51 AM)DeAdSeYe schreef:  Games wat ik daar aanschaf gaan op een ander Steam account van mij. Smile

Wat een luxe twee steam accounts Tongue2
Maar idd voor dat soort sites wel zo makkelijk Wink

Reageren op dit bericht
04-10-2013, 12:29 PM
Bericht: #30
Heeft iemand hem nu al gekocht en gespeeld?
Indruk?
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)