Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
07-08-2012, 05:17 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-12-2013 om 03:01 PM door zoog.)
Bericht: #1
DayZ Standalone aangekondigd
DayZ schopt het tot Tweakers.net nieuws vandaag!
En wat voor nieuws, DayZ zal een op zichzelf staande game gaan worden en wordt doorontwikkeld door een team van Bohemia Interactive onder leiding van Dean "Rocket" Hall, de bedenker en modder van DayZ.

Lees meer hierover op Tweakers.net:

http://tweakers.net/nieuws/83600/arma-ii-mod-dayz-wordt-op-zichzelf-staande-game.html

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-08-2012, 05:22 PM
Bericht: #2
RE: DayZ wordt op zichzelf staande game
Ik vrees alleen dat Arma III hierdoor weer vertraging op gaat lopen, "één team" van Bohemia Interactive klinkt meteen als een groot deel van de Arma III ontwikkelaars die bij BI in dienst zijn...

Dus van de winter allemaal aan de DayZ Biggrin

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
07-08-2012, 05:44 PM
Bericht: #3
mooi nieuws..

Van mij hadden ze het ook mogen integreren in ArmAIII.. ik koop toch alles wat los en vast zit.

Denk wel dat dit hele gedoe met DayZ wat mooie test data etc heeft opgeleverd voor BI waar ze ook met ArmA3 alleen maar profijt van zullen hebben.

Ben benieuwd of dit dan overigens ook betekend dat het dan in de nieuwe engine van ArmA3 gemaakt gaat worden.
Reageren op dit bericht
07-08-2012, 06:16 PM
Bericht: #4
Dus men moet Dayz binnenkort kopen?
Snap niet goed hoe dit in zijn werk gaat gaan. Nu heb je Arma 2 OA + dayz gratis.
Als Dayz een losstaande game wordt, moet je nu Dayz en/of Arma 2 kopen?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-08-2012, 06:17 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-08-2012 om 06:22 PM door zoog.)
Bericht: #5
DayZ wordt dan neem ik aan gewoon een standalone game net zoals bijvoorbeeld TakeOn Helicopters. En natuurlijk eerst verder door ontwikkeld zodat het ook gerechtvaardigd is om er geld voor te vragen.

Groter team & stand alone game betekend veel meer mogelijkheden. I like.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
07-08-2012, 06:23 PM
Bericht: #6
en je moet het stukje even lezen.

Plan is soort van minecraft model waarbij je dus voor weinig geld koopt. (dus niet prijs van een volledig spel)

En vergeet niet dat het hoogst waarschijnlijk in de nieuwe engine word gemaakt.. en niet in de ArmA2 engine.

Tenminste dat is wat ik er van begrijp.

En dat is wat ik hoop.. niet dat ze dus voor de huidige DayZ straks geld gaan vragen.
Reageren op dit bericht
07-08-2012, 06:29 PM
Bericht: #7
Een team van Bohemia, dat wil dus zeggen dat ze gewoon wat mensen huren om het spul te maken. Komt al zo vaak voor, ook voor Arma III.

Arma III is nog steeds de Arma II engine maar dan aangepast en getweakt tot een stabieler platform.

[Afbeelding: VXR.png]
Reageren op dit bericht
07-08-2012, 06:35 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-08-2012 om 06:37 PM door zoog.)
Bericht: #8
(07-08-2012 06:23 PM)OldRavenNL schreef:  En dat is wat ik hoop.. niet dat ze dus voor de huidige DayZ straks geld gaan vragen.

Daar zou ik echt niet bang voor zijn. Geen normaal denkend bedrijf gaat een alpha mod een retail sticker opplakken en in de winkel leggen in de hoop dat iedereen het koopt.

Ik verwacht een uitgebreid development traject waarin het uiteindelijk ook echt een volwaardige stand alone game zal worden. Vermoed dat ze de engine misschien hier en daar zullen aanpassen voor bepaalde doeleinden, net zoals ze met TakeOn Helicopters hebben gedaan. Dus een afsplitsing van de RV engine toegespitst op wat DayZ wilt bereiken. Zal ook wel eigen nieuwe object models en map krijgen als het een volwaardige stand alone game wordt. Een map gemaakt voor een game als DayZ (meer huizen waar je in kunt enz).

Toevallig zat ik hier laatst te kijken. Grote kans dat een aantal hiervan aan DayZ gaat werken of reeds bestaande devs worden vervangen zodat hun tijd vrij komt: http://www.bistudio.com/english/company/careers

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
07-08-2012, 09:30 PM
Bericht: #9
Leuke concurrent http://www.thewarz.com/

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
08-08-2012, 09:42 AM
Bericht: #10
Ik had the War Z gezien, ik moest toen ook aan DayZ denken. Alleen dan Pay2Win. ( Maar ik ben stiekum toch benieuwd. Biggrin )

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)