Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-02-2014, 10:35 AM
Bericht: #201
RE: DayZ Standalone aangekondigd
DayZ moet ervoor zorgen dat er snel wat meer uitdaging en Z achtige dingen in komen.. anders zijn ze op de duur veel van die 1,5 miljoen weer kwijt.

Ik hoop dat ze daarmee bezig zijn

Kwa spelers aantallen is Rust misschien een concurrent, maar ik vind het geen concorrent van DayZ aangezien DayZ meer om Zombies zou moeten draaien en Rust meer alleen survival.

Maar tot nu toe onbreekt de Z in DayZ

Dat Rust ziet er wel grappig uit.. maar al die blote piemels houd me een beetje tegen Laugh
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-02-2014, 06:31 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-02-2014 om 06:40 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #202
RE: DayZ Standalone aangekondigd
(24-02-2014 10:35 AM)OldRavenNL schreef:  DayZ moet ervoor zorgen dat er snel wat meer uitdaging en Z achtige dingen in komen.. anders zijn ze op de duur veel van die 1,5 miljoen weer kwijt.

Ik hoop dat ze daarmee bezig zijn

Kwa spelers aantallen is Rust misschien een concurrent, maar ik vind het geen concorrent van DayZ aangezien DayZ meer om Zombies zou moeten draaien en Rust meer alleen survival.

Maar tot nu toe onbreekt de Z in DayZ

Dat Rust ziet er wel grappig uit.. maar al die blote piemels houd me een beetje tegen Laugh

Haha, het zijn gelukkig digitale pixels. Uiteindelijk komen ook vrouwen in Rust, maar heb ergens gelezen/gehoord dat vrouwelijke personages wel worden gecensureerd terwijl dit niet bij het mannelijke geslacht is.

Of vrouwelijke personages komen er helemaal niet in, ik vindt het allemaal bizar. Hetzelfde bij GTA IV waar ook het mannelijke geslacht in te zien was, iedereen had het niet verwacht en was gewoon humor. Maar zou gouw het gaat om een vrouwelijke geslacht, moet het spel meteen gecensureerd of verboden worden.

Zowel DayZ als Rust heb ik in mijn bezit, beide wacht ik nog even met spelen. Er zit te weinig content in, daarnaast ben ik tijdelijk gestopt met DayZ wegen de muis probleem.

Wacht nog even op een aantal patches voordat ik weer ga spelen. Zoals jij aangeeft, er zit nog te weinig Z in.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)