Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
08-08-2012, 10:49 AM
Bericht: #11
RE: DayZ wordt op zichzelf staande game
Ik hoor niet zulke beste verhalen over WarZ.
Ze hebben geloof ik nog een spel wat met dezelfde engine gemaakt is als WarZ en wat ik er van begreep speelt het ontzettend crappy.

Maar we zien het wel.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-08-2012, 12:15 PM
Bericht: #12
Mooi stukje door Arstechnica (wel in het Engels).

Interessante quote:

Rebuilding from the ground up with the latest version of Bohemia's Real Virtuality engine (which was shown to great effect powering ArmA III at this year's E3) will also allow the standalone DayZ to have more diffuse nighttime lighting, rather than the practically unplayable near-pitch-blackness of the current mod.

Gaat de stand alone DayZ game toch in Arma3 ontwikkeld worden???

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
08-08-2012, 12:28 PM
Bericht: #13
Very Nice!

En ja, zo te lezen gaan ze de arma3 engine gebruiken.. TOP!
Reageren op dit bericht
08-08-2012, 12:38 PM
Bericht: #14
Ze zijn bij BIS aan het wachten op de nieuwe PhysX engine (vandaar mede de uitstel van ARMAIII), dus voordat ze dat kunnen implementeren kunnen ze wel wat mannetjes op DayZ zetten. Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
08-08-2012, 01:07 PM
Bericht: #15
WarZ? Nog meer zombie games?
Het zombie thema wordt al teveel gebruikt... Ik heb er in ieder geval genoeg van Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-08-2012, 01:54 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-08-2012 om 01:58 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #16
(08-08-2012 09:42 AM)Sacha schreef:  Ik had the War Z gezien, ik moest toen ook aan DayZ denken. Alleen dan Pay2Win. ( Maar ik ben stiekum toch benieuwd. Biggrin )

De ontwikkelaar van WarZ heeft gezegt tot mensen geen extra kosten hoeven te betalen dan alleen de aanschaf van het spel. Zowel alle losse DLC en Expansions worden gratis. Ze hebben ook helemaal niks los gelaten over Pay2Win, wat natuurlijk overbodig is als de ontwikkelaar alleen de aanschaf prijs vraagt.

Dit staat ook op hun officiële website!

Als DayZ een losse standalone game wordt, zal dit een concurrentie gaan worden!

@Dikkeduif, ben ik niet geheel met je eens. Noem mij een goede "sandbox" zombie game op waar echt op surival wordt gericht? WarZ wordt ook een sandbox game. Zoals ik heb begrepen kun je ook een basis bouwen en dergelijke, waar je met vrienden een soort van camp opzet en moet beveiligen. In WarZ is dood ook echt dood! Zo verlies je skills, en gear!

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
08-08-2012, 02:07 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-08-2012 om 02:23 PM door zoog.)
Bericht: #17
Citaat:Working on top of ArmA II's pre-set canvas led to some compromises in the design of DayZ, Hall said. The zombies in the mod, for instance, are simply altered versions of ArmA soldiers. This means they run directly at players at full speed, an artifact of the host game's pathfinding AI.
Klopt dit wel? Arma soldiers lopen nooit recht naar je toe. Iemand in TS zei volgens mij juist dat ze de AI gebruiken van dieren, en dat daarom de pathfinding in gebouwen slecht is omdat ze daar nooit voor gemaakt zijn.

Citaat:While Hall says the core design of DayZ won't change in the move from mod to standalone game, it might expand a little. "The design is just a husk, the idea is to expand the design with base building, more sensible crafting... more control over the world, group play; those things are definitely areas we want to expand."
Sounds good! Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
10-08-2012, 02:02 AM
Bericht: #18
Hoop dat ze ook iets verzinnen dat het de moeite waard maakt om andere spelers niet op het eerste gezicht af te buksen. Dat is het enige wat me op dit moment tegen staat in DayZ
Reageren op dit bericht
10-08-2012, 03:12 AM
Bericht: #19
Ik dacht dat zoog dit al opmerkte op ts vandaag, omdat we met tdnl al als een groep opereren is het voor ons makkelijker om voor ons samen te werken en te overleven in de wereld van dayz. We bezitten al immers de knowhow en weten dit toe te passen.

Dus lnxxx, als je minder vaak dood (of niet) wil gaan kan je het beste met de tdnlers gaan DayZen. Survival met epic loot! Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
10-08-2012, 04:17 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-08-2012 om 04:18 AM door Archu.)
Bericht: #20
WAAROM BEN IK NOG WAKKER!?

Ik heb eerder et gevoel dat WarZ nogal kapitaliseert op et idee van DayZ.
Of mensen zullen WarZ kopen om te kijken hoe et speelt, vervolgens de twee games met elkaar gaan vergelijken/afkraken.. en uiteindelijk zal er als het ware een War Z ontstaan over welke game met de meest "originele" ideeen komt.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)