Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
04-08-2012, 11:08 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-08-2012 om 11:13 AM door dikkeduif.)
Bericht: #1
MSO: Ongoing Status report
Dag en datum: Vanaf 04/08 tem 12/08 (1 week deployment)
Tijd: _
Game: Arma 2 Combined Operations (A2+OA)
Benodigde addons / mods / etc: ACE en ACRE

INIT-001: Deployment

De British Forces en US Forces zijn geland in Takistan. De bedoeling is dat we door kleine missies op te stellen de controle over Takistan terugwinnen.

Wat wordt van jullie verwacht?

Individu
Jullie kunnen zelfstandig en op een volwassen manier optreden. MSO is nieuw voor iedereen dus probeer de documentatie te lezen op https://dev-heaven.net/projects/mso/documents

Groepen
Indien je met minder dan 4 bent organiseer dan een recon missie. Zet JIP markers. Ben je met 4 of meer, 1 iemand neemt de leiding en organiseer een patrouille of zet ergens een road block op.

Voertuigen
Voertuigen zijn geen speelgoed en dit dient niet om zomaar even naar een objective te rijden. Het kan tot 12 uren duren vooraleer het voertuig terug spawnt. Organiseer een taxi, iemand rijdt mensen van en naar een objective.

Opstellen missies

Ik heb reeds een aantal objectives aangeduid op de map. Check map screen! Kijk ook bij notes, daar heb ik wat tekst neergezet.

Wanneer je een missie wil opstellen en er is geen volk op de server, plaats dan in dit topic een OP-Order.

Bij overtreding Tangodown rules en lone wolves

Eerst een waarschuwing, bij verdere overtreding kick ik jou van de server. No excuses.. Iedereen die bij Tangodown zit hoort op een volwassen manier te spelen. Anders hoor je hier niet thuis. Ik ga hier dus streng op toezien. Een grapje tussen de missies mag, maar eens we bezig zijn spelen we serieus.
Overtredingen kunnen jullie mij ook melden via PM.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-08-2012, 11:12 AM
Bericht: #2
RE: MSO: Ongoing Status report
dikkeduif bij mij doet de link het niet over mso
Reageren op dit bericht
04-08-2012, 11:13 AM
Bericht: #3
RE: MSO: Ongoing Status report
PATROL-001-KHUSHAB

Een van de eerste taken is het veiligstellen van de dorpen rondom onze FARP. Het eerste dorp dat gecleared moet worden is Khushab.

Intel

Weinig is bekend of de streek, dus de eerste patrouille dient ook om te bepalen wat voor vijand zich in het gebied bevindt.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)