Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
28-07-2012, 11:24 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-08-2012 om 07:22 PM door djlexNL.)
Bericht: #1
Operation Cab-driver vr. 03/08
Beste mede gamers,

Dit moet me even van het hart en wil het met jullie delen.
Het tactische niveau en het samen spelen waar Tangodown voor staat is de laatste tijd minder en ik vind dit is een groot gemis, dit hoor ik ook van vele die-hard spelers.

Ik wil jullie geen regels op leggen, ik zou graag aan jezelf willen vragen vind ik dat ik hier wel thuis hoor op deze Tactical site Speel ik met mijn teamgenoten of ben ik een lonewolf, luister ik naar die gene die de rol op zich heeft genomen om het commando op zich te nemen? En neem ik mijn eigen rol serieus?, zorg ik zelf voor een bijdrage aan de groep? Jouw individuele acties hebben natuurlijk betrekking op de hele groep. Speel samen, overleg wie welke rol inneemt, handel naar de rol, zorg dat je op de hoogte bent van het gebruik van radio's zowel als infanterie of als je in een vliegtuig stapt. Vraag niet alleen maar maar kijk zelf ook waar je je informatie vandaan kunt halen (op de map van ST-Alpha bijvoorbeeld).

Het is als het ware een relatie die je met elkaar aangaat, het is zo leuk en dat wil je graag zo houden, anders gaat het uit. Mensen stoppen er energie in en als het niets oplevert houd het uiteindelijk echt eens op.

Doe jezelf en de andere eens een plezier en lees de tactische wiki eens door stel jezelf op de hoogte door middel van youtube films hoe alles werkt.

Je kunt bijvoorbeeld de SOP vanuit de tactische wiki ook heel mooi uitprinten en voor je neerleggen om te lezen. Naast de wiki is er ook veel op youtube te vinden om jezelf het aan te leren, hieronder een verzameling.

tangodown op youtube:
- training Les 1 Patrouille te voet [1/2] (klik hier)
- training Les 1 Patrouille te voet [2/2] (klik hier)

- training Les 2 verplaatsing te voet (klik hier)

- training Les 3 contactdrill [1/3] (klik hier)
- training Les 3 contactdrill [2/3] (klik hier)
- training Les 3 contactdrill [3/3] (klik hier)
- gebruik acre radio (klik hier)

Heb je dezelfde mind-setting en lijkt het je erg leuk om vooral gezellig tactisch te spelen, schrijf je dan in.

ArmA 2 Co-op

Dag en datum: Vrijdag, 3 augustus
Tijd: EDIT: 19:45 uur joinen, 20:00 uur start met een lock op de server, 20:05 uur vertrek, 22:00 uur eind met debrief in TS. 22:30 einde debrief.
Game: Arma 2 Combined Operations (A2+OA)
Benodigde addons / mods / etc: ACE en ACRE en de TDNL addons van Sixupdater. checklist
Inschrijven: tot 18:00uur 03/08 (no show, no go)

Operation Cab-driver
Deze missie wordt u aangeboden door Vixen!

missie
Het levend oppakken van Al Mujied en hem hierna af te voeren naar een geheime locatie. Dit dient snel en zorgvuldig te gebeuren.

intel
Het doelwit bevindt zich in een hotel ten oosten van Fallujah. over het aantal vijandige troepen is niet veel geweten, we verwachten dat er een twintigtal manschappen zich in het hotel bevinden maar het kunnen er ook meer zijn. er is maar één toegang tot het hotelterrein in het zuiden. het lijkt erop dat er geen patrouilles zijn buiten het terrein. ten oosten van het hotel is er een vervallen schoolgebouw. Dit is het RV voor team Delta. Ze zouden hier een goed overzicht moeten hebben en kunnen eventueel een paar tango's uitschakelen bij de inval.

indeling
Groepcommandant met verschillende vuurteams met hun eigen vuurteamleider; Alpha, Bravo, Charlie en Delta.

Alpha is het arrestatie team. het zijn zij die als eerste het hotel zullen binnengaan.
Bravo zorgt voor de dekking op het hotelterrein. hun eerste bekommernis is Alpha tot aan de deur te brengen.
Charlie verzorgt de veiligheidsperimeter rond het terrein. zodat we niet verrast worden als we terug vertrekken.
Delta is het waarnemingsteam, sniperteam. Zij zijn al reeds vooruitgestuurd en moeten zo snel mogelijk vertrekken vanuit hun kampplaats en zich naar hun RV begeven.

Na de arrestatie word het doelwit afgevoerd naar een geheim safehouse gemarkeerd op de kaart. blijf aandachtig tot Al Mujied afgeleverd is. Fallujah is op dit ogenblik zeer vijandig gebied.

Operatiegebied:
Oostelijk deel van de hoofdstad Fallujah, zie de map.

[Afbeelding: missiemap.jpg]

Oporder:
Het voertuig van Alpha wordt bemand met een driver en gunner van Charlie zodat het voertuig gebruikt kan worden om het gebied rondom veilig te stellen. De drivers en gunners blijven in de voertuigen.
Bij de spoorweg splitsen we ons zodat we langs twee kanten infiltreren. het voertuig van bravo stelt zich op aan de ingang van het terrein terwijl de twee andere voertuigen (Charlie) zich defensief opstellen rond het terrein vermits wij uit het noorden komen aangereden ga ik er vanuit dat er vandaar niet veel dreiging komt, dit gebied kan gedekt worden door het sniperteam.

Als het terrein gecleared is kan Bravo het andere team bijstaan.
Bravo zorgt ervoor dat Alpha veilig tot aan het gebouw komt en Charlie houdt de dreiging van buiten tegen.

Het compound wordt binnen gegaan via de oostelijke muur zodat het arrestatieteam veilig is voor vuur vanuit de stad (en het recon team heeft dan beter zicht op ze).
Één van de Jackals houdt altijd zicht op de stad en een Jackal aan de zuidkant van het compound die hetzelfde doet.

Zodra de meeste vijanden rondom het hotel zijn uitgeschakeld kunnen we naar binnen gaan via de muur en het gebouw clearen per verdieping, van beneden naar boven (zie het Roomclearing artikel). Het recon team moet proberen de HVT te ID'en door de ramen te spotten. Als de HVT gevangen is moeten de voertuigen klaarstaan om weg te rijden, tenzij er een tegenaanval komt.

Het Sniperteam (Delta) vertrekt vanop een vooruitgeschoven lokatie en rijdt met 2 ATV's zuidwaarts om ter hoogte van het hotel naar het westen af te buigen zodat ze toch nog een beetje uit het zicht blijven van de vijand.

vervoermiddelen:
- 3 voertuigen (Jackals)
- 2 atv (bij de snipers)

luchtsteun:
Verleden week is er nog een blackhawk van de Amerikanen hier vlakbij neergehaald en daardoor is luchtsteun uitgesloten. niemand wil nog kostbare toestellen verliezen.

foto materiaal:
De Britse inlichtingendienst heeft ons de volgende beelden toegestuurd.

[Afbeelding: target.jpg]
foto van Al Mujied

[Afbeelding: reconpic.jpg]
luchtfoto van het hotel

[Afbeelding: hotelmap.jpg]
Oporder verwerkt in plan

Trailer

video made by Laurens

Inschrijvingen:

1.1 infanteriegroep

Groepscommandant: Djlex

ALPHA -arrestatieteam-
VTL: luuk heeft afgemeld, Lex neemt deze plaats over.
rifleman: Badassclown
medic: Gard3nX

BRAVO -ondersteuning binnenperimeter-
VTL: RandyZ
machinegunner (driver): Tom
machinegunner (gunner): MudCrawler
grenadier: Moker
medic: Zoog

CHARLIE -ondersteuning buitenperimeter-
VTL (gunner): Archu
at-rifleman (driver): InXxx
at-rifleman (gunner):Ivonov
machinegunner (driver):Hossel
medic: Vixen

DELTA -waarnemende sniper-
spotter:
sniper: Donderdruif

"gaming has to be fun, not fustrating" (quote by Aze)

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-07-2012, 11:33 AM
Bericht: #2
RE: Operation Cab-driver vr. 03/08
lex, ik dacht dat alpha uit 4 mensen bestond.

zet mij maar als medic bravo
Reageren op dit bericht
28-07-2012, 11:50 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-07-2012 om 11:51 AM door Storm.)
Bericht: #3
Schrijf mij maar in bij Alpha RiflemanBiggrin Lets beat that crap out of the enemy!

Btw...De hoofd verdachte lijkt beetje met gezicht op DjLex^^

[Afbeelding: oX6Txnq.png]
Reageren op dit bericht
28-07-2012, 12:00 PM
Bericht: #4
alpha vtl wil ik wel eens proberen
Reageren op dit bericht
28-07-2012, 12:16 PM
Bericht: #5
Shit, we moeten lex oppakken Wink

doe mij maar Alpha VTL of medic.

als het kan.

Gr.

Hi
Reageren op dit bericht
28-07-2012, 12:56 PM
Bericht: #6
Alpha medic of Bravo Grenadier alstublieft
Reageren op dit bericht
28-07-2012, 02:33 PM
Bericht: #7
Doe mij maar Delta sniper.
Reageren op dit bericht
28-07-2012, 02:36 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-07-2012 om 02:37 PM door Archu.)
Bericht: #8
Delta Sniper reporting..

Edit: Druif was me net voor!
Doe dan maar spotter. Wink
Reageren op dit bericht
28-07-2012, 03:57 PM
Bericht: #9
(28-07-2012 11:33 AM)vixen schreef:  lex, ik dacht dat alpha uit 4 mensen bestond.

zet mij maar als medic bravo

anders heb ik geen plek in de jackal.

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
28-07-2012, 04:09 PM
Bericht: #10
Ik ben die dag naar Pyongyang en Korsakoff, ik ga het niet redden. Veel plezier! Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)