Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
27-07-2012, 08:07 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-08-2012 om 10:33 PM door Nimster.)
Bericht: #1
BMS: Operation Tarmac 02-08 (OCA Strike / TARCAP)
Operation Tarmac

Dag en datum: Donderdag, 02 aug
Tijd: 20:00 uur
Game: Falcon BMS
Benodigde addons / mods / etc: Alle updates incl. de nieuwe update 3. Zet Korea theater aan. Vergeet niet na een theater switch de sim opnieuw op te starten.

Mijn eerste TE. TDNL wordt ingezet in Korea. Het betreft een OCA strike op een NK vliegbasis met als ondersteuning een TARCAP.

Beide flights zijn belangrijk dus als je vliegers op TS ziet, link ze dan naar deze thread a.u.b. Smile

-----

Spanningen tussen Noord- en Zuid-Korea lopen door economische redenen hoog op, nog hoger dan anders. Een niet nader te noemen grensincident bij de DMZ zorgt ervoor dat Noord-Koreaanse troepen Zuid-Korea binnenvallen. De VN reageert geschokt en stuurt een NATO Task Force naar Zuid-Korea om het land te helpen verdedigen. De taak van de NAVO is om samen met de Zuid-Koreaanse luchtmacht (de ROKAF) een no-fly zone over Noord-Korea af te dwingen.

De NATO Task Force bestaat onder andere uit de VS, Canada, Australië, Frankrijk, België en Nederland. Wij vliegen deze keer in Belgische F-16's. We stijgen op vanaf Kimpo AB in het NW en voeren een OCA strike uit op Ongjin AB verder in het NW. Vanaf die basis stijgen regelmatig MiGs op en om zo snel mogelijk air superiority te krijgen gaan wij die bombarderen. Vooral de runway is belangrijk om kapot te maken.

---

Flight 1 (OCA strike):
Vixen
DonderDruif
...

Flight 2 (TARCAP):
Duif
Nim
Laurens

Relevante Tanit tutorials:

Nog even een vraag: welke bommen zijn effectief tegen runways? Mk. 82's lijken niet zoveel te doen.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-07-2012, 08:44 PM
Bericht: #2
RE: BMS: Operation Tarmac 02-08 (OCA Strike / TARCAP)
count me in
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-07-2012, 01:57 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-07-2012 om 01:57 PM door Nimster.)
Bericht: #3
Misschien dat we deze beter even kunnen uitstellen? Best druk volgende week qua gamesessies. Laat het me weten.

First world problems...

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
29-07-2012, 08:15 PM
Bericht: #4
Ik doe ook mee!
Reageren op dit bericht
29-07-2012, 10:21 PM
Bericht: #5
Oké, we hebben nog minstens 1 piloot nodig. Dan hebben we 2 Vipers per flight. Meer is ook mogelijk hoor, doe maar mee Smile

Reageren op dit bericht
30-07-2012, 09:05 AM
Bericht: #6
Nja mensen die graag flight simmen en kunnen flight simmen zijn schaars bij tangodown Smile
Reageren op dit bericht
30-07-2012, 09:44 AM
Bericht: #7
Als we niet met genoeg zijn trouwens laten we gewoon bij campground gaan vliegen nimster.
Dan zijn we gegarandeerd met 8 ofzo Smile
Reageren op dit bericht
30-07-2012, 12:51 PM
Bericht: #8
Ik doe ook mee. Met bommen droppen heb ik een klein beetje ervaring.
Reageren op dit bericht
30-07-2012, 06:05 PM
Bericht: #9
(30-07-2012 09:44 AM)dikkeduif schreef:  Als we niet met genoeg zijn trouwens laten we gewoon bij campground gaan vliegen nimster.
Dan zijn we gegarandeerd met 8 ofzo Smile

Ik heb minstens vier man nodig, dus we zijn compleet. Vixen leidt de OCA, jij de TARCAP, oké?

Verder doe ik gewoon drie vliegtuigen per flight, dan kunnen er altijd mensen bijkomen en kunnen we eventueel AI meenemen of terugsturen naar de basis.

Toevallig ben ik laatst filmpjes tegengekomen van Campground. Goede mensen daar zo te zien.

We moeten alleen die twijfelaars nog over de streep zien te trekken om ook mee te vliegen (you know who you are Tongue2)!

Reageren op dit bericht
31-07-2012, 01:37 PM
Bericht: #10
(27-07-2012 08:07 PM)Nimster schreef:  Nog even een vraag: welke bommen zijn effectief tegen runways? Mk. 82's lijken niet zoveel te doen.
Heb dit spel niet, maar in het echie bijvoorbeeld BLU-107 Durandal of JP233
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)