Meespelen? Lees hier hoe dat kan!

Reactie plaatsen 
TeamSpeak server ip gewijzigd
06-04-2009, 03:38 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-04-2009 om 03:39 PM door zoog.)
Bericht: #1
TeamSpeak server ip gewijzigd
Het ip adres van onze TeamSpeak server is gewijzigd. Het nieuwe adres is:

94.103.145.156:6000

Helaas is de email over deze wijziging van onze TS host niet bij mij aangekomen, de server was dus al een aantal dagen 'uit de lucht'. Alle info op het forum is ook bijgewerkt met dit nieuwe ip adres.

[Afbeelding: blackshark_sig.jpg]
TDNL TeamSpeak: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-04-2009, 07:50 PM
Bericht: #2
RE: TeamSpeak server ip gewijzigd
Sic en ik wouden idd vanmidag even Coop COH doen met TS maar dat werd hem dus zonder... Smile

"We the willing, led by the unknowing, are doing the impossible for the ungrateful. We have done so much for so long, with so little, that we are now qualified to do anything with nothing."
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-04-2009, 07:02 PM
Bericht: #3
wanneer zitten jullie op TS? in ieder geval iedere vrijdag voorzover ik weet.
Reageren op dit bericht
19-04-2009, 07:15 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-04-2009 om 07:16 PM door zoog.)
Bericht: #4
(19-04-2009 07:02 PM)djlexNL schreef:  wanneer zitten jullie op TS? in ieder geval iedere vrijdag voorzover ik weet.
Het hangt er een beetje van af. Meestal checken we eerst op Xfire wie er mee wilt doen met een bepaalde game en daarna gaan we pas naar TeamSpeak. Het zijn dus niet echt vaste momenten, het hangt er een beetje van af wie online is en kan.

Ik moet eerlijk zeggen dat we de laatste tijd niet elke vrijdag standaard ArmA doen, af en toe komen er dingen tussen. Het meeste spelen we nog op random momenten als genoeg mensen kunnen, en dat gaat eigenlijk eerst via Xfire Smile

[Afbeelding: blackshark_sig.jpg]
TDNL TeamSpeak: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
29-12-2009, 10:38 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-12-2009 om 10:39 PM door Killg0re NL.)
Bericht: #5
Tippie, misschien wel handig om een viewer te hebben? kijk eens op Fusion om eens een beeld te hebben hoe het eruit ziet.

[Afbeelding: b_350x20_Cffffff-FFFFFF-000000-111111.png]
Reageren op dit bericht
30-12-2009, 01:57 AM
Bericht: #6
(29-12-2009 10:38 PM)Killg0re NL schreef:  Tippie, misschien wel handig om een viewer te hebben? kijk eens op Fusion om eens een beeld te hebben hoe het eruit ziet.

Staat rechtsbovenaan het forum Wink

[Afbeelding: rohos.png]
TS: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Contact opnemen | Tangodown.nl | Naar boven | Naar inhoud | Archiefmodus | RSS-syndicatie