Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
31-07-2012, 02:28 PM
Bericht: #41
RE: Ma 30 juli - training + missie
(31-07-2012 11:08 AM)MudCrawler schreef:  Dat probleem had ik ook, zat in het begin te kijken of ik het verkeerd had staan, maar (met dank aan MOKER) heb ik het nu.

Blijkt dat ik deze Server TangoDown.nl Full dir was vergeten, verwijderd..?

Als je (sixupdater://178.251.199.174/repository/TangodownAce.yml) invoert in je browser vraagt hij of of SixUpdater mag openen en nadien heb je een Server TangoDown.nl Full in je mod-lijst staan en brengt hij alles wat je nodig hebt up-to-date.

MOKER vertelde me ook als ik via rechtermuis klick op Server TangoDown.nl Full naar Updater Acties en Start de Game ga, worden gecheckt en zonodig geupdate en start hij het spel (in het spel, multiplayer TangoDown.nl Alpha en dan join).

Maar even op persoonlijke noot, ik heb me vermaakt gisteren.
Alhoewel die IED verrassing niet echt leuk was maar het was wel een wijze les om goed te blijven opletten Blink.

Ik weet nu waar mijn min punten liggen en kan daar aan werken (niet crouchen, rechtop en wapen neer Wub), moet er even aan wennen dat ik niet meer als Remi door de wereld wandel Happy.

En mocht je het je afvragen, als echte noordeling maak ik echt niet zoveel geluid, je hebt mensen zoals Rolf Tongue2, maar ook zoals mij waar je de spraak zowat eruit moet trekken met een tang Blush.

Mud

Dank je voor de uitleg. Ik ga er vanavond gelijk naar kijken. Ik dacht dat ik dit al gedaan had.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
31-07-2012, 05:06 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-07-2012 om 05:08 PM door Pilgrim.)
Bericht: #42
RE: Ma 30 juli - training + missie
Ik graag iets opmerken in algemene zin.

Zoals ik lees in het stuk proza van Mud, geeft hij aan dat hij zijn minpunten nu kent.

In mijn beleving en zoals de meesten bij Tangodown dat wensen, spreken wij niet over iemands minpunten, zwakheden etc. Ook al heb je het over jezelf.

Geprefereerd wordt de term verbeterpunten. Vanuit dat oogpunt dienen dit soort punten benoemd te worden alszijnde opbouwende kritieken.
En zolang het uigangspunt opbouwend is kunnen we elkaar alleen maar naar een hoger niveau brengen. Dit gebeurt niet wanneer we het over elkaars minpunten hebben en elkaar daar op aanspreken.

Zeg dus ook niet: je doet dit fout... maar zeg: Weet je wat beter kan...?
En probeer ook te voorkomen dat je opmerkingen maakt, om maar opmerkingen te maken.

Op deze wijze kunnen we met elkaar groeien enzijn we bereid om zaken van elkaar aan te nemen, toch?

Moderator edit: max handtekening size 400px breed bij 130px pixels hoog.
"Si vis pacem, Para bellum." -
"Als je vrede wilt, bereid voor op oorlog" aldus Gaius Julius Ceasar
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)