Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
30-07-2012, 08:18 PM
Bericht: #31
RE: Ma 30 juli - training + missie
(30-07-2012 06:48 PM)vixen schreef:  ik ga 20u niet halen dus iemand anders kan mijn plek hebben

Het is 20:45
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-07-2012, 11:51 PM
Bericht: #32
Even mijn AAR van mijn trainingsdeel, voor ik de details vergeet:
Voor mij was er onduidelijkheid over de verplaatsingsvolgorde, namelijk: eerst liep ik laatste in de linie, terwijl ik daar niet goed geplaatst was, hierdoor kwam er weer verwarring met het op linie komen. Vervolgens liep ik in de goede positie, maar maakte ik zelf de fout bij het op linie komen. Bij het opstellen in dubbele colonne wat volgde, liep ik vervolgens weer achteraan.
Misschien maak ik zelf een fout, maar ik was in ieder geval in de war, terwijl het geen hogere wiskunde is normaal gesproken.
Reageren op dit bericht
31-07-2012, 12:42 AM
Bericht: #33
oranje als je de vraag had moest je niet leaven maar de vraag stellen en rasa zou je hebben geholpen,
je stond goed je was mg en die moet achteraan.
iedereen raakt wel eens in de war en voor sommigen was dit ook heel moeilijk om gelijk in het begin te snappen.

ik hoop je nog wel vaker terug te zien ook al snapte je het niet helemaal
Reageren op dit bericht
31-07-2012, 01:09 AM
Bericht: #34
(31-07-2012 12:42 AM)luuk schreef:  oranje als je de vraag had moest je niet leaven maar de vraag stellen en rasa zou je hebben geholpen,
je stond goed je was mg en die moet achteraan.
iedereen raakt wel eens in de war en voor sommigen was dit ook heel moeilijk om gelijk in het begin te snappen.

ik hoop je nog wel vaker terug te zien ook al snapte je het niet helemaal

Ik moest leaven omdat ik moet werken, moest om 22:00 weg ( was al laat).
Ben er zeker nog wel weer Wink, heb net nog even de youtube filmpjes gekeken, ben er al wat wijzer in.
Reageren op dit bericht
31-07-2012, 07:46 AM
Bericht: #35
Ik ben gisteren nog iets vergeten te vragen tijdens de sessie. In het begin van de training werd er gesproken over dat je de afstanden van formaties goed kan inschatten doormiddel van het compasje onderaan het scherm in het midden, echter ontbrak deze bij mij en vroeg me af welke mod dit is. Ik had waarschijnlijk dan de verkeerde preset van Sixupdater gekozen. Tangodown full. Welke had ik moeten kiezen?
Reageren op dit bericht
31-07-2012, 08:05 AM
Bericht: #36
@st_hud

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
31-07-2012, 11:01 AM
Bericht: #37
(31-07-2012 08:05 AM)Sacha schreef:  @st_hud

Thanks
Reageren op dit bericht
31-07-2012, 11:08 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-07-2012 om 11:31 AM door MudCrawler.)
Bericht: #38
Dat probleem had ik ook, zat in het begin te kijken of ik het verkeerd had staan, maar (met dank aan MOKER) heb ik het nu.

Blijkt dat ik deze Server TangoDown.nl Full dir was vergeten, verwijderd..?

Als je (sixupdater://178.251.199.174/repository/TangodownAce.yml) invoert in je browser vraagt hij of of SixUpdater mag openen en nadien heb je een Server TangoDown.nl Full in je mod-lijst staan en brengt hij alles wat je nodig hebt up-to-date.

MOKER vertelde me ook als ik via rechtermuis klick op Server TangoDown.nl Full naar Updater Acties en Start de Game ga, worden gecheckt en zonodig geupdate en start hij het spel (in het spel, multiplayer TangoDown.nl Alpha en dan join).

Maar even op persoonlijke noot, ik heb me vermaakt gisteren.
Alhoewel die IED verrassing niet echt leuk was maar het was wel een wijze les om goed te blijven opletten Blink.

Ik weet nu waar mijn min punten liggen en kan daar aan werken (niet crouchen, rechtop en wapen neer Wub), moet er even aan wennen dat ik niet meer als Remi door de wereld wandel Happy.

En mocht je het je afvragen, als echte noordeling maak ik echt niet zoveel geluid, je hebt mensen zoals Rolf Tongue2, maar ook zoals mij waar je de spraak zowat eruit moet trekken met een tang Blush.

Mud
Reageren op dit bericht
31-07-2012, 12:51 PM
Bericht: #39
Remi. Dat wou ik toch even aanstippen.

[Afbeelding: NzYGl.jpg]
Reageren op dit bericht
31-07-2012, 01:50 PM
Bericht: #40
(31-07-2012 11:08 AM)MudCrawler schreef:  En mocht je het je afvragen, als echte noordeling maak ik echt niet zoveel geluid, je hebt mensen zoals Rolf Tongue2, maar ook zoals mij waar je de spraak zowat eruit moet trekken met een tang Blush.

Scheelt dat je bij een tactische verplaatsing toch zo goed als stil bent Laugh
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)