Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
08-05-2012, 09:48 AM
Bericht: #11
RE: BMS - Operation Bitter Lama (Deep strike/Sead) 13/05
We kunnen ook om 21:00 beginnen hoor.
Liefst zoveel mogelijk mensen die kunnen meespelen.
Vooral die SEAD strike heeft wat mensen nodig Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
08-05-2012, 10:46 AM
Bericht: #12
Ik doe mee en kan wel de sead doen.
Vanavond nog ff oefenen en dan komt het goed.

7P rule:
Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance
[Afbeelding: banner4.gif]
09-05-2012, 05:40 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-05-2012 om 07:22 PM door Nimster.)
Bericht: #13
We gebruiken Cat. 3, toch? Aangezien we A-G meenemen. Anders trekken we teveel G's.

Hoe zit het met counter-measure, kun je die nu alvast instellen in je data cartridge of gebeurt dat vlak voor de missie? Lijkt me niet een goed idee om zonder ECW te gaan vliegen. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
09-05-2012, 06:05 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-05-2012 om 06:06 PM door dikkeduif.)
Bericht: #14
Je kan die nu al instellen, maar tegen SAM 10 zijn chaffs niet zo effectief heb ik gelezen. Die cat1/3 hangt af van het gewicht dat aan de vleugels hangt denk ik. Je zoekt best eens op. Maar het lijkt mij goed om op cat 3 te vliegen inderdaad
Het enige dat helpt is laag blijven en op afstand blijven. Biggrin
09-05-2012, 06:26 PM
Bericht: #15
Je vliegtuig geeft vaak zelf ook aan of je Cat. I of III nodig hebt. Hij zal als die fout staat een "foutmelding" geven met stores config, die zit op het failure panel (waar alle failures e.d. worden aangegeven) achter je joystick.
09-05-2012, 06:57 PM
Bericht: #16
In zijn cockpit orientation video zegt Krause dat als je A-G meeneemt, dat je dan altijd cat. 3 nodig hebt. Is wel een goede leidraad denk ik. Maar handig dat hij het aangeeft iig.

http://www.youtube.com/watch?v=RWPEGNZB09Y&feature=plcp

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
09-05-2012, 07:08 PM
Bericht: #17
Klopt in principe als je ook maar één A-G weapon bij je hebt moet die op CAT III staan, geldt tevens ook voor external fuel tanks geloof ik.
10-05-2012, 03:16 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-05-2012 om 03:17 PM door vixen.)
Bericht: #18
de hele namiddag filmpjes gekeken, vanavond nog es oefenen?
btw wat is cat I en cat III
10-05-2012, 04:00 PM
Bericht: #19
(10-05-2012 03:16 PM)vixen schreef:  de hele namiddag filmpjes gekeken, vanavond nog es oefenen?
btw wat is cat I en cat III

Ik in principe vanavond wel.

CAT I en CAT III, zijn gewoon twee soort configurations in je vliegtuig. CAT III zorgt voor een lagere angle of attack en langzamere roll rate, i.v.m. dat je Air to Ground wapens bij je hebt. CAT I is gewoon meer een dogfight modes en daarvoor moet je zorgen dat je geen A-G weapons meer hebt (of external fuel tanks).

CAT III is dus gewoon een soort veiligheid op de F-16 zodat je vliegtuig minder snel overstressed. let op! je kan in cat III nog steeds je vliegtuig overstressen door teveel G's te trekken, maar de kans dat dit gebeurd in CAT III is lager dan in CAT I zeg maar.
13-05-2012, 10:01 AM
Bericht: #20
Nog 2 plaatsen vrij.
De missie start om 21:00. We doen een kleine pre-briefing vooraf dmv de datacards die je kan downloaden.
Jullie kunnen ook, wanneer we in het briefing screen zitten, threats op voorhand inplannen. Zo kan je op voorhand bepalen wie welke target gaat uitschakelen, zodat je niet op het moment zelf targets moet zitten kiezen. Ik leg het uit vanavond!

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)