Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
30-11-2015, 09:17 PM
Bericht: #151
RE: Falcon BMS
(24-11-2015 08:12 PM)[BBE] Drummer schreef:  Ik neem aan dat jullie ook bekend zijn met de applicatie Mission Commander waarmee je een Nederlands squadron toe kan voegen aan een bestaande campaign? Ik vind het iig prettig om met de Nederlandse F16AM-MLU te vliegen.
Draaien jullie gewoonlijk een dedicated server?

Nooit iets met MC gedaan, zal er eens mee spelen. We hosten altijd zelf, dus als jij een dikke upload hebt ben je zeker welkom Wink
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
31-05-2016, 04:28 PM
Bericht: #152
Vorige week donderdag hebben Keats en ik een missie gevlogen. Om precies te zijn een Target Combat Air Patrol (TARCAP), waarbij we een Battlefield Air Interdiction (BAI) package van 3 F-16's moesten begeleiden.

Lekker weertje tijdens het opstijgen:
[Afbeelding: HuN8vRP.jpg]

Close call met het tank vliegtuig die RTB was:
[Afbeelding: ZLB2oMD.png]

Lekker druk op de RWR, het leuke van de dynmic campaign van BMS:
[Afbeelding: FjSTdsX.jpg]

BAI package bezig met hun ding:
[Afbeelding: Yjhz7W0.jpg]

En nog eentje:
[Afbeelding: sDym2Sx.jpg]

Het resultaat:
[Afbeelding: LxHuSC1.jpg]

Wij moesten nog even blijven hangen terwijl de BAI package naar huis vertrok. Vanuit het noorden kwamen toen 2 Mig-21's, die ik heb uitgeschakeld. Verder waren er nog twee bombers, beide uitgeschakeld door Keats. Hier een splash op de tweede tanker:
[Afbeelding: ZVLf8ZE.png]

Doordat we een stukje de grens overgevlogen waren kwamen we vlak in de buurt van een enemy airbase terecht:
[Afbeelding: 0vDjkGw.png]

Ondertussen was het aardig donker geworden en kwam Keats voorbij scheren met z'n afterburner:
[Afbeelding: 2X60ZRg.png]

Ondertussen weer in de prut beland, goed luisterende naar de vectors van de ATC. Het was namelijk behoorlijk druk bij het vliegveld:
[Afbeelding: i5XLjoF.png]

Na een tijdje in de holding te hebben gezeten kreeg ik toestemming om te landen:
[Afbeelding: Mx42XxP.png]

Mission debriefing, waaruit bleek dat het een groot succes was:
[Afbeelding: 0pcGWVF.png]
Reageren op dit bericht
31-05-2016, 04:44 PM
Bericht: #153
Altijd leuk om deze verslagen te lezen Cool

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-08-2019, 12:38 AM
Bericht: #154
Inmiddels zijn er al aardig wat 'random campaign engines' uit ... en binnenkort komt DCS F-16c (van ED zelf) uit als 'early access' .. zij het voornamelijk eerst met simpele A2A en A2G systemen enzo.

Zat vanavond wat oude gameplay filmpjes van me te kijken op YT en die bubble-canopy e.d. is toch wel erg lekker! Helaas zal het ook wel weer jaar of 2 duren eer de F-16c beetje op niveau is ... Maja, het is DE F-16. Wink

Hoog tijd om weer eens terug te keren naar het ontwerpen van een mooie buttonbox (hw meuk al jaren geleden uitgezocht).
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)