Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
01-06-2013, 02:53 AM
Bericht: #141
RE: Falcon BMS
F4Panel voor android? (F4panel was een WindowsCE proggie/'app' voor PDA's ... MET sourcecode uiteindelijk zelfs.) Niet helemaal, maar ziet er goed uit (Lees: aardig snel e.d. .... en is gratisch (ipv 15 euro voor dat proggie voor de iPhone):

Falcon MFD:

Ik raad wel aan om even virus-scannertje e.d. eroverheen te gooien, heeft maar iets van 500 views ook. Uiteraard nog niet zelf getest ... 3 dagen verzenden van m'n nieuwe telefoon wordt meer als een week zo te zien. Doh
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
17-10-2013, 01:52 PM
Bericht: #142
Nimster,

Gezien jij de enige auteur bent van de wiki pagina richt ik dit naar jou toe.

Iemand heeft een fout in jouw documentatie gevonden:

http://www.reddit.com/r/hoggit/comments/...ki/cct1awo

Verder is de installatie documentatie iets wat outdated, alles nu veel meer streamlined! :-)

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
17-10-2013, 08:30 PM
Bericht: #143
Heb het wel al eens getest.
Werkte wel, maar dunno, was niet ideaal Smile
Reageren op dit bericht
17-10-2013, 10:12 PM
Bericht: #144
(17-10-2013 01:52 PM)Sacha schreef:  Nimster,

Gezien jij de enige auteur bent van de wiki pagina richt ik dit naar jou toe.

Iemand heeft een fout in jouw documentatie gevonden:

http://www.reddit.com/r/hoggit/comments/...ki/cct1awo

Verder is de installatie documentatie iets wat outdated, alles nu veel meer streamlined! :-)

Ja, ik heb me al een hele tijd niet meer met BMS bezig gehouden. Ik zal het binnenkort even updaten.

Ik heb wel weer zin in een paar vliegmissies... toch maar een keer TrackIR kopen.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
14-11-2015, 06:42 PM
Bericht: #145
Citaat:Gepubliceerd op 30 okt. 2015

BMS 4.33 Trailer featuring many of the new 4.33 features.
The whole BMS team wish you many hours of enjoyment.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
14-11-2015, 09:16 PM
Bericht: #146
Jep, het is een mooie update. De nieuwe textures en de toevoeging van bomen maakt dat het spel er gelijk een heel stuk beter uitziet. Verder een hoop updates aan de wapensystemen. Met Laurens al een aantal uren besteed aan het leren en uitproberen van al dat nieuwe spul Smile Als we er klaar voor zijn gaat er een campagne gestart worden!
Reageren op dit bericht
19-11-2015, 05:24 PM
Bericht: #147
Ik heb een paar dagen geleden Falcon BMS gedownload maar ik kan het nog niet zo goed
Zou iemand het mij kunnen leren?
Reageren op dit bericht
24-11-2015, 08:12 PM
Bericht: #148
(14-11-2015 09:16 PM)Keats schreef:  Als we er klaar voor zijn gaat er een campagne gestart worden!

Ik hou me aanbevolen wanneer er van jullie uit een campagne gestart word.
Ik neem aan dat jullie ook bekend zijn met de applicatie Mission Commander waarmee je een Nederlands squadron toe kan voegen aan een bestaande campaign? Ik vind het iig prettig om met de Nederlandse F16AM-MLU te vliegen.
Draaien jullie gewoonlijk een dedicated server?

[Afbeelding: drummerbbe.png]
Reageren op dit bericht
28-11-2015, 04:14 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-11-2015 om 04:15 AM door CommDante.)
Bericht: #149
@sj_ftw
Zorg dat je iig kan landen (die engine out op 10NM is goede training ... als je die kan, kan je vrijwel alles landen) .. en startup...dan bommetje gooien in CCIP/CCRP...als je meer bomber bent. AIM9x (boresight en dat vertical ding etc) AMRAAM als je meer fighter wilt zijn.... dan iig radios beetje begrijpen (general/flight voice channels etc)..dan je ben al een flink eind. Mavericks/TGP en HARM zijn beetje tricky ... vooral die ARM-pod ...maar genoeg videos evt. Ben zelf niet vies om je het een beetje te leren, maar er is veel veranderd qua systemen in 4.33
Echter: Heb je een doelgerichte vraag, gewoon stellen!!

Er was ooit eens een BMS skype channel waar geregeld missies danwel campaigns gevlogen werden, tijd weinig interesse ingehad door sociale/andere bezigheden dus inmiddels eruit, maar wellich kan ik het terug vinden.

Heb al tijden niet gevlogen in Falcon 4, en maar amper in 4.32+...maar veel van de andere mods gevlogen, voornamelijk freefalcon 5 (wat knullige videos op yt toen ik net begon in MP). Heb vrijwel overal zelfde nick, dus als je vragen hebt zou je me wel moeten kunnen vinden (behalve FB etc). Voor als je hier geen antwoord zou krijgen.... zal dit topic wat meer in de gaten houden nu.
Heb zelf ook wel weer eens zin in de Viper campains na aardig wat DCS...

Dedicated met pre 4.32 was bijna een must... zelfs al crashte iedereen, dan kon je toch weer reloggen.... geen idee hoe dat tegenwoordig is, al lijkt me een dedicated wel fijn, het lijkt me niet echt een must meer.

Grootste hekel voor mij atm is m'n oude CD vinden.. handleiding wel binnen handbereik...maar die CD....
Reageren op dit bericht
29-11-2015, 01:19 PM
Bericht: #150
Als je jouw cd niet kan vinden en je wilt het allemaal netjes houden dan is dit mogelijk een oplossing. http://www.gog.com/game/falcon_collection
De hele falcon collectie voor nog geen 10,-
BMS werkt er prima mee.

[Afbeelding: drummerbbe.png]
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)