Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
06-05-2012, 12:44 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-05-2012 om 01:01 AM door Laurens.)
Bericht: #11
RE: BMS - TDNL Intro Flight
Voor de overhead pattern duif:

Citaat:Here at Luke the pattern is 1500AGL and 300KTS on 3NM initial. We use 7s for the break, hold 80% in the break (2-2.5Gs)and that slows us down nicely to about 250 as we roll out with the wingtip missile rail on the landing runway. Drop the gear abeam your intended landing point, slow to about 200 and initiate your final turn when the first chevron points at you (45 degrees off). Open the boards to the override limit through the turn, keep 80 percent and roll out on final at 1NM, 300AGL, on speed (staple). At this point let the board go and they will end up at 43 degrees. From there, it's a normal landing. That works for me unless there is a hellacious wind or extra spacing needed.

Dus 300 knots, 1500 feet. Een bocht van 2-2.5g en dan als je uit de 1e bocht komt moet je ongeveer met de wingtip op de runway zitten. Dan zou je ongeveer 250 knots moeten gaan. Dan je landing gear down. Slow down naar 200 knots.

Daarna wordt het een beetje vaag, maar ik denk dat we gewoon moeten hebben, als de achterkant van de wingtip over het einde van de runway is, dan naar final draaien en dan landen.

EDIT: Net geprobeerd, je wingtip op de runway krijgen lukt niet met zo'n bocht, maar verder gaat het wel op deze manier goed. We moeten hem zo dus denk ik maar eens oefenen.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
06-05-2012, 09:57 AM
Bericht: #12
kan ni meedoen vandaag, ga naar optreden
06-05-2012, 10:08 AM
Bericht: #13
Veel plezier op de samson en gert special vixen.
06-05-2012, 10:47 AM
Bericht: #14
tis kaatje tegenwoordig Tongue2

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)