Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
27-04-2012, 05:16 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-04-2012 om 05:17 PM door zoog.)
Bericht: #21
RE: Operation Take Shapur
Oja, ik ben automatisch door Lex op VTL positie gezet, maar als iemand anders het leuk vind om eens te doen, geef het ff aan Smile Maakt mij niets uit om te ruilen.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
27-04-2012, 05:30 PM
Bericht: #22
Zo te zien ben ik ook "automatisch ingeschreven" door Lex. Tongue2 Geeft niks, zo te zien kan ik erbij zijn. Misschien een beetje later, maar het gaat wel lukken. Shapur wordt niet zo vaak gespeeld, beetje een vergeten map is het.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
27-04-2012, 06:02 PM
Bericht: #23
Moeten Lex vaker doen, gewoon de teams indelen en mensen moeten er maar bij zijn! Biggrin

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
27-04-2012, 06:42 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-04-2012 om 06:44 PM door Soussy.)
Bericht: #24
haha, volgens mij heeft DjLex de inschrijvingen van de vorige missie gehanteerd.

@deadseye,
jij bent VTL van Bravo als ik het goed heb, probeer ze bijelkaar te houden als een herder.
Heb geduld en luister goed naar de comms met de GC/VTL Alpha, Alpha links, Bravo rechts.
Houd je machinegunner of degene met de meeste vuurkracht aan de buitenkant om zo een betere spreiding te hebben.
Probeer als 2e man te lopen bij Bravo in formatie.
Herhaal de orders en probeer ze op een vriendelijk doch dringende manier tot actie over te gaan.
Als men treuzelt of iets duurt te lang dan vraag je hoe en wat, is het onbelangrijk dan spoor je ze aan om op te schieten of juist rustig aan te doen.
Let erop dat men hun sectoren dekt.
Luister naar suggesties van teamleden, maar uiteindelijk neem jij de beslissing en heeft de rest zich daar aan te houden.
Durf te vragen, heb je de order niet gehoord, vraag naar herhaling, snap je een uitleg niet of opdracht vraag het nogmaals.
Je hebt ook nog de GC (groepscommandant) als je vragen hebt, gebruik de radio en neem de tijd.
Kan er nog wel 1001 adviezen bij typen, maar er is niks beters dan het zelf te ervaren, mocht het nodig zijn dan zal ik je ondersteunen zover het mogelijk is, omdat ik in vuurteam Alpha zit, maar ik zie Vixen in je team en die heeft aardig wat ervaring dus die zal je zeker helpen.

[Afbeelding: tangodownsig.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)