Meespelen? Lees hier hoe dat
kan!
|
Nieuwe profiel opties
|
|
16-03-2009, 11:27 PM
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Nieuwe profiel opties
Het is sinds kort mogelijk om 2 nieuwe dingen in te stellen op je forum profiel.
Als eerste kan je nu opgeven welke tactical games je bezit, op deze manier kunnen anderen op je profiel pagina zien welke games je hebt wat game sessies organiseren makkelijker maakt. Verder is het mogelijk om je Xfire accountnaam op te geven, deze naam zal bij elke post rechtsboven in de informatiebalk verschijnen. De naam is automatisch doorgelinkt naar je Xfire profiel pagina. Dit alles stel je in door naar Profiel > Profiel bewerken te gaan en de details in te vullen onder het kopje Extra informatie. ![]() TDNL TeamSpeak: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep |
|||
|
17-03-2009, 12:03 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-03-2009 om 12:07 AM door SgtH3nry3.)
Bericht: #2
|
|||
|
|||
RE: Nieuwe profiel opties
(16-03-2009 11:27 PM)zoog schreef: Het is sinds kort mogelijk om 2 nieuwe dingen in te stellen op je forum profiel.Nice! ![]() Btw, over de portal (hoofdpagina) van tangodown.nl. Is het niet een idee om een TeamSpeak serverlijst (waar in men kan zien wie er op TS zitten) en een kalender module rechts te plaatsen? |
|||
|
17-03-2009, 12:21 AM
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Goed werk, Manne
![]() TS: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep |
|||
|
17-03-2009, 10:00 AM
Bericht: #4
|
|||
|
|||
(17-03-2009 12:03 AM)SgtH3nry3 schreef: Btw, over de portal (hoofdpagina) van tangodown.nl.Goed idee Ik zal er binnenkort naar kijken.
![]() TDNL TeamSpeak: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep |
|||
|
17-03-2009, 07:02 PM
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Zo, meteen ff alles ingesteld hehe
![]() ................................Observe everything, Admire nothing............................ |
|||
|
28-06-2009, 05:03 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-06-2009 om 05:04 PM door zoog.)
Bericht: #6
|
|||
|
|||
(17-03-2009 12:03 AM)SgtH3nry3 schreef: Btw, over de portal (hoofdpagina) van tangodown.nl.Het heeft even geduurd, maar er is nu wel een optie om te kijken wie er in TS zit. Misschien is het tijdelijk want een ander (mooier) script kreeg ik momenteel (nog) niet aan de praat. Voor nu kan je, als je in het forum bent, rechts bovenin een link naar TeamSpeak vinden, deze opent de TeamSpeak info in een nieuwe scherm. Op de voorpagina van tangodown.nl is deze link ook toegevoegd. ![]() TDNL TeamSpeak: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep |
|||
|
01-09-2009, 10:06 AM
Bericht: #7
|
|||
|
|||
|
Over het forum profiel, ik wilde "Bezit tactical games:" invullen maar toen gaf het een foutmelding: "De door u ingevoerde geboortedatum is ongeldig. Voer een geldige geboortedatum in of laat het veld leeg."
Het jaar stond toen op 0 en het deleten had ook geen effect. Ik ga toch echt niet eerst vertellen hoe oud ik ben voordat ik vertel welke games ik heb... name, rank and serial... eh games.
|
|||
|
01-09-2009, 10:22 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-09-2009 om 10:34 AM door zoog.)
Bericht: #8
|
|||
|
|||
|
Hmm, vreemd. Heb het net ook even getest en blijkbaar móet je inderdaad iets invullen daar. Vreemd, het is een optioneel veld namelijk. Ik denk dat het waarschijnlijk een bug is. Wat je voor nu even kunt doen is of je echte geboortedatum invullen en dan op verbergen zetten, of als je dat niet wilt gewoon iets random invullen en dat laten verbergen.
Dan zal ik ondertussen proberen uit te zoeken waarom de geboortedatum een verplicht veld is terwijl dat niet zou moeten. ![]() TDNL TeamSpeak: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep |
|||
|
01-09-2009, 10:25 AM
Bericht: #9
|
|||
|
|||
|
21 januarie 0000, ja ik ben denk ik de oudste hier. Vroeger... toen speelden wel nog met stokjes. Dit was voor de knikkers!
|
|||
|
01-09-2009, 10:45 AM
Bericht: #10
|
|||
|
|||
(01-09-2009 10:25 AM)Knight Rider schreef: 21 januarie 0000, ja ik ben denk ik de oudste hier. Vroeger... toen speelden wel nog met stokjes. Dit was voor de knikkers! ![]() Heb het even gechecked, blijkt een bekende bug te zijn die in een volgende release als het goed is meegenomen wordt. ![]() TDNL TeamSpeak: nl3.tshost.eu:9001 // Xfire groep // Steam groep |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Zoeken
Ledenlijst
Teamspeak
Help
![[Afbeelding: blackshark_sig.jpg]](http://www.tangodown.nl/zoog/blackshark_sig.jpg)

![[Afbeelding: rohos.png]](http://img841.imageshack.us/img841/6073/rohos.png)
Ik zal er binnenkort naar kijken.
![[Afbeelding: TDNLwolf.jpg]](http://i463.photobucket.com/albums/qq360/SiC-Disaster/TDNLwolf.jpg)
![[Afbeelding: tangodownsig_small.jpg]](http://www.tangodown.nl/global/signatures/tangodownsig_small.jpg)