Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
19-04-2012, 05:25 PM
Bericht: #21
RE: Falcon BMS 4.32 - Kennismakingsvlucht
voor mij is het woensdag laatste lesdag daarna heb ik paar weken vrij voordat ik de echte examens heb dus na woensdag zal ik eens kijken of het mij lukt om zo'n vliegtuig op te starten Biggrin
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
22-04-2012, 04:19 PM
Bericht: #22
Kan ik ook meedoen, lijk me wel gaaf om ook even te vliegen Smile

[Afbeelding: LKNog.jpg]
RainbowSix 3 Ravenshield word weer gespeeld.
Als je geintresseerd bent, doe mee !!!
Sessies worden wekelijks gepland
22-04-2012, 05:06 PM
Bericht: #23
Deze cockpit orientation video van Krausse vind ik de beste video om de cockpit te leren begrijpen. Duurt twee uur, maar de belangrijkste dingen worden wel goed uitgelegd.

http://www.youtube.com/watch?v=RWPEGNZB09Y

De in-game ramp start tutorial is ook goed, maar dan moet je wel het tutorial script aanzetten.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
22-04-2012, 06:02 PM
Bericht: #24
@Ivonov, tuurlijk kan dat Smile.

@Nimster: Die in-game ramp start is inderdaad wel goed, alleen ze gaan daar ook echt door alle tests heen. Nu sla ik de meeste tests toch wel over, omdat ik random failure uit heb staan. Een beetje de mix tussen realisme en niet-realisme zoeken Wink.
22-04-2012, 10:25 PM
Bericht: #25
eerste post is aangepast met de briefing en flight plan
23-04-2012, 12:05 AM
Bericht: #26
Huh ik dacht tot deze missie opstijgen en dergelijke was, maar geen daadwerkelijke missie?

"Your uselessness is epic"
23-04-2012, 12:19 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-04-2012 om 12:20 AM door dikkeduif.)
Bericht: #27
Het is opstijgen, waypoints volgen en landen.
Ik heb het nu zo gemaakt in missieformaat met een briefing en flight plan etc. De bedoeling is dat we in de toekomst ook missies beginnen doen, en dan is het leuk dat er een briefing is. Dit is ook deel van de 'training' of kennismaking. We proberen toch iets of wat realistisch te spelen Smile

Je moet je geen zorgen maken!

Nimster sta jij nog steeds OVB of doe je daadwerkelijk mee nu je de opstartprocedure kent?
23-04-2012, 01:04 AM
Bericht: #28
(23-04-2012 12:05 AM)DeAdSeYe schreef:  Huh ik dacht tot deze missie opstijgen en dergelijke was, maar geen daadwerkelijke missie?

Dat is het ook Smile, opstarten --> opstijgen --> rondje vliegen en weer landen, dat is het eigenlijk zoals Dikkeduif ook zei.
23-04-2012, 12:21 PM
Bericht: #29
Wat moeten we precies doen met de info in die PDF?

@Duif: ik ken de opstartprocedure nog niet. Ik begrijp de cockpit inmiddels wat beter, that's all. Moeten we de opstartprocedure perse kennen dan?

Ik sta nog steeds OVB inderdaad.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
23-04-2012, 12:47 PM
Bericht: #30
Ja opstartprocedure is wel noodzakelijk, als je het vliegtuig kan opstarten zoals in een van die ramp start video's is het voldoende. Je moet niet alle test procedures weten (want ik weet die ook niet van buiten), gewoon opstarten is ok.

Het helpt altijd om de checklist bij de hand te nemen, maar ik pak mijn checklist er wel bij en dan kan ik voor de mensen die het willen de opstartprocedure over de radio doen, dan ben je zeker dat je niks vergeten bent.
Je moet wel weten waar alle nodige knopjes staan, want ik ga niet beginnen uitleggen waar dit en dat knopje nu juist zit. Dat duurt anders veel te lang.

Die info in de PDF kan je afdrukken om eventueel de waypoints te volgen. Je hoeft het niet te gebruiken hoor, is meer als extra voor diegenen die het willen Smile

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)