Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
20-03-2012, 07:44 PM
Bericht: #21
RE: operation Hinterland
Sorry ik kan niet want ik moet komende maand effe heel druk bezig met mijn examens daarna zal ik weer volop aanwezig zijn.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
20-03-2012, 07:49 PM
Bericht: #22
Ik kan wel, doe maar ergens een leuke plaats Smile.
20-03-2012, 09:23 PM
Bericht: #23
GC dus

[Afbeelding: NzYGl.jpg]
20-03-2012, 11:54 PM
Bericht: #24
Kun je a.u.b. de vereiste mods in de OP zetten? Er staat ACE en ACRE, maar ik zie Dutch Army units in het plaatje.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
21-03-2012, 01:03 PM
Bericht: #25
de uitvoering zal afhankelijk zijn van het aantal spelers. maar de missie is eigenlijk vrij basic.
insertion vanuit de lucht (halo of chopper) dan als eerste doel de radar uitschakelen (stealth) van hier uit het kamp innemen, dan doortrekken naar het chekpoint en vervolgens een kijkje gaan nemen in het station.
er is eventueel de mogelijkheid om luchtsteun aan te vragen
22-03-2012, 01:49 PM
Bericht: #26
vixen, ga je nog aanpassen wie waar zit in de eerste post?

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
22-03-2012, 02:06 PM
Bericht: #27
nee, ik verwacht meer volk dan er ingeschreven is dus denk ik dat we beter teams kunnen indelen bij de briefing
22-03-2012, 02:32 PM
Bericht: #28
Je kan toch al plaatsen wie ingeschreven is en dan invullen wat overblijft?

[Afbeelding: NzYGl.jpg]
22-03-2012, 10:37 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-03-2012 om 10:39 PM door Nimster.)
Bericht: #29
(20-03-2012 11:54 PM)Nimster schreef:  Kun je a.u.b. de vereiste mods in de OP zetten? Er staat ACE en ACRE, maar ik zie Dutch Army units in het plaatje.

(26-02-2012 10:48 PM)vixen schreef:  Benodigde addons / mods / etc: ACE en ACRE & de TDNL addons van Sixupdater.

Het is me nog steeds niet duidelijk. "De TDNL addons van SIX" is zo vaag, welke bedoel je precies? Dutch Army? @bb_mercs? @FDF_Podagorsk?

Klinkt misschien mierenneukerig, maar het is wel belangrijk dat je erbij zet welke mods je nodig hebt, want anders krijg je steeds spelers die onnodig ArmA weer opnieuw moeten opstarten omdat ze bepaalde benodigde mods niet hebben draaien. Natuurlijk, ik kan ze allemaal aangooien, maar om geheugen te besparen doe ik dat liever niet.

(22-03-2012 02:32 PM)rasa schreef:  Je kan toch al plaatsen wie ingeschreven is en dan invullen wat overblijft?

Inderdaad, dan kan de PC / GC alvast een mentaal plaatje van de teams maken.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
22-03-2012, 11:38 PM
Bericht: #30
Kost elke mod RAM geheugen dan? Of bedoel je hardeschijf ruimte?

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)