Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
01-03-2012, 12:19 AM
Bericht: #31
RE: Grand strategy (Paradox e.a.)
... Shit.

[Afbeelding: s6jAT.jpg]

[Afbeelding: USilL.jpg]

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-03-2012, 12:35 AM
Bericht: #32
Ik speel nu vooral HoI3.
Op Victoria is mijn rijk wel groot nu
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-03-2012, 02:56 PM
Bericht: #33
hoi 3 loopt toch een beetje langzaam ookal speed je up x3?

"Nunc aut nunquam"
Reageren op dit bericht
01-03-2012, 05:51 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-03-2012 om 06:19 PM door Physiq.)
Bericht: #34
Dat zeker wel.
Dat komt doordat er ook uren zijn. 24 uur in een dag, als je het op max speed zet gaat de dag nogal langzaam voorbij. De uren zijn ook voor het nacht bombarderen.
Het lijkt me trouwens een erg leuk spel om eens te spelen maar daar moet je echt de tijd voor nemen met anderen.

Ben trouwens overnieuw begonnen met Victoria.
Ben nu................. Japan
Reageren op dit bericht
01-03-2012, 09:34 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-03-2012 om 12:37 AM door Nimster.)
Bericht: #35
Ik heb laatst een paar video's van HoI III bekeken, en die lijkt me veel moeilijker dan Viccy 2. Alle details gaan heel diep. Viccy 2 is helemaal niet moeilijk, maar in HoI III moet je veel meer micromanagement doen. Maar ook in dat spel kun je een aantal dingen door de AI laten doen, dus ik denk dat ik hem nog wel eens ga proberen. Sowieso vind ik WOII een mooie setting. Volgens mij kun je in HoI III heel wat mooie alternatieve geschiedenis scenario's opzetten.

Succes met Japan, ik vond het nog best lastig om met dat land te spelen. Is uncivilized, hè. Maar ik vind het leuk om met de kleinere landen te spelen i.p.v. met Great Powers. Als ik met een GP zou spelen zou ik in ieder geval ambitieuze doelen voor mezelf stellen, want anders is het te makkelijk.

Nog iets over CB's trouwens, hoe meer land je hebt, hoe groter de kans op een CB. Bijv. in de vorm van een boarder incident in een land dat je geannexeerd hebt.

Die oorlog met Noord-Duitsland heb ik dik verloren. Bijna elke veldslag liep uit op een bloedbad en heel mijn land zat vol met Pruisen, Italianen en Bavariërs. Gelukkig bood de UK mij direct een alliantie aan zodat die mij tenminste een beetje te hulp konden schieten. Dat verwachtte ik niet, want ik had niet eens goede relaties met ze, laat staan dat ik de Treaty of London heb getekend. Maar ze hebben me geholpen door hun Navy mijn kant op te sturen. Samen hebben we een aantal zeeslagen gewonnen, maar de Pruisen slaagden erin om mijn schepen te overrompelen en te vernietigen voordat ik kon vluchten. Mijn hele Nederlandse Marine hebben ze gezonken, en die was zeker niet klein... ik heb nu alleen nog maar een paar transportscheepjes en de NL-Indische Marine over. Sad Helaas deden de British Army en de rest van mijn allies niet mee met de landoorlog, anders had ik die misschien kunnen winnen. Gelderland is nu Duits.

Tijd voor de opbouw...

tl;dr Pruisen zijn klootzakken in dit spel. Tongue2

[Afbeelding: VTZG1.jpg]

Tja, dat ga je in je uppie niet winnen hè.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
02-03-2012, 12:30 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-03-2012 om 12:31 AM door Physiq.)
Bericht: #36
HoI3 is veel geavanceerder.
Je kunt alles door de AI laten doen.
Ik heb mezelf altijd: Politics, Army, Intelligsnce & Diplomacy
Production en Technology doet AI want Technology is echt zo uitgebreid.
Ps: You lost the war Smile
Reageren op dit bericht
04-05-2012, 08:42 PM
Bericht: #37
Sinds een paar dagen speel ik weer Victoria II vol op.
Ik ben nu weer de USA.

Mijn rijk is nu: Het Amerika van nu, stukje Canada, stuk midden Afrika, West Zuid Amerika.

Ik heb zojuist de Civil War overwonnen van de CSA (wat trouwens makkelijk is :o )
Reageren op dit bericht
28-09-2012, 12:06 AM
Bericht: #38
ik speel hearts of iron III, europa universalis 3, victoria 2 en crusader kings 2, vind het altijd wel leuk om duitsland of italie te verenigen in victoria.

The reason there is a war is because it was to hard not to wage one- Edmund Blackadder
Reageren op dit bericht
28-09-2012, 01:33 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-09-2012 om 01:33 PM door Nimster.)
Bericht: #39
De Hearts of Iron serie is nu zo te zien ook 75% op Steam.

http://store.steampowered.com/sub/12375/

Reageren op dit bericht
29-09-2012, 03:37 PM
Bericht: #40
(28-09-2012 01:33 PM)Nimster schreef:  De Hearts of Iron serie is nu zo te zien ook 75% op Steam.

http://store.steampowered.com/sub/12375/

Gekocht, ik ben benieuwd. Was nog opzoek naar een rustige leuke simulatie stratagie.

Op de store page's staat, multiplayer CO-OP. Als iemand ooit een potje wilt spelen, spreeke me gerust aan! Happy

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)