Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
31-01-2012, 10:32 PM
Bericht: #11
RE: Grand strategy (Paradox e.a.)
Ik heb geprobeerd als Japan te spelen maar dat is een uncivilized nation. Niet echt interessant want dan ben je vooral bezig met het civilized krijgen van je land. Heel veel wachten.

Ik ben nu weer als Nederland aan het spelen en dat is naar mijn mening veel leuker, omdat je begint met een industrie en je meteen België in de pan mag hakken. Wie wil dat nou niet? [Afbeelding: faceg.gif]

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-02-2012, 10:26 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-02-2012 om 11:06 PM door Physiq.)
Bericht: #12
Ik ben de USA, ben nu bezig met het renamen van mijn leger en het mergen.
Mijn vloot is op dit moment op weg naar Haiti.

Dit is mijn 2e poging, mijn 1e ging fataal mis (viel Mexico aan, ging wel goed maar toen kwam hun megaleger aanzetten Biggrin )
Dus ik heb nu alle gebieden van Haiti Smile
maar, er staat dan: US flag/Haiti flag als ik er bij de map over heen ga. Klik ik erop dan staat er dat ik de Controller ben maar het nog steeds van Haiti is ...

Hoe kan ik het totaal van mij maken of kan dat niet?
Hoe kan ik daar geld verdienen?
En op de Territorial Map staan er strepen doorheen
UGHHHH!! Mexicanen weer...

Ben zo'n beetje 9/10 van mijn leger kwijt aan die Mexicanen.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-02-2012, 11:21 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-02-2012 om 11:27 PM door Physiq.)
Bericht: #13
laat maar, heb het al.
Moest nog Annex Haiti doen.
Mijn leger word al aardig groot. Heb de "border security" bij Mexico al weer aangescherpt.
Heb Haiti nu ook overgenomen, ben nu op weg voor een kolonie in Azië.

Engeland verklaarde me de oorlog dus heb ik ze een stuk grond gegeven (maakte het er toch alleen verlies op)
Nu de relatie met Engeland verhogen.
Reageren op dit bericht
02-02-2012, 12:22 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-02-2012 om 12:23 AM door Physiq.)
Bericht: #14
Pffff, dit word echt zwaar klote.
Ik kan weer overnieuw beginnen, eerste ding dat ik dan doe is: Alliance met Mexico.
In April ergens heb ik een aantal dagen met vrienden het huis voor ons alleen dan weet ik nu al wat we gaan doen.
Dit lijkt me super om als LAN te doen.
Reageren op dit bericht
02-02-2012, 07:53 PM
Bericht: #15
Oké.
Het is nu 1925, heb een hele Invasie-vloot klaarstaan om Afrika aan te vallen.
Mijn landmacht telt nu zo'n 150.000 man, de Marine heeft een hele lading aan transport en een paar Dreadnoughts.
Heb Alliantie eindelijk weten te sluiten met Mexico.
Heb nu zo'n 250.000 en mijn fabrieken blijven maar doorbouwen door de investeerders.
Reageren op dit bericht
04-02-2012, 09:46 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-02-2012 om 08:44 PM door Nimster.)
Bericht: #16
1925? Dan heb je het veel gespeeld zeker. Ik ben volgens mij nog niet boven 1850 uitgekomen. Maar ik ben ook meerdere keren overnieuw begonnen en ik gebruik niet zo vaak de snelste tijd (tenzij er niks gebeurd).

Wat betreft Mexico, die hebben best een goed leger hè. Die meteen aanvallen is niet zo'n goed idee. Ook is het moeilijk om zo'n groot land in te nemen, het is dan veel moeilijker voor de legers om supplied te blijven. Maar daar is vast ook een tech voor, dat je legers een betere supply range krijgen.

Ik probeer handmatig een casus belli te krijgen op Atjeh door mijn relaties met hun omlaag te brengen, maar tot nu toe heeft dat geen effect gehad. Blijkbaar is dat compleet random. Je kunt ook aanvallen zonder CB, maar dan krijg je infamy, en zullen andere landen een CB op jou kunnen krijgen als je daar te veel van hebt.

EDIT: Shit, Frankrijk valt me plotseling zonder justified reden aan. Ze willen Wallonië hebben. Bah. Ik denk niet dat ik ze aankan, want al mijn allies laten me stikken. Dus die ben ik nu allemaal kwijt. Misschien dat ik een kans heb als ik de hele KNIL naar Nederlands België haal. Maar ze zullen vast mijn havens blokkeren.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
05-02-2012, 11:22 PM
Bericht: #17
(04-02-2012 09:46 PM)Nimster schreef:  EDIT: Shit, Frankrijk valt me plotseling zonder justified reden aan. Ze willen Wallonië hebben. Bah. Ik denk niet dat ik ze aankan, want al mijn allies laten me stikken. Dus die ben ik nu allemaal kwijt. Misschien dat ik een kans heb als ik de hele KNIL naar Nederlands België haal. Maar ze zullen vast mijn havens blokkeren.
geef ze gewoon Wallonië, toch niks dan miserie met die walen Tongue2
Reageren op dit bericht
06-02-2012, 01:12 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-02-2012 om 01:14 AM door Physiq.)
Bericht: #18
Nogal ja. Maar ik heb heel vaak op max speed.
I'm hooked Smile

heb alliantie met Mexico, Engeland blijft een kreng.
Ik val ze gewoon aan zonder CB.
Alle Great Powers doen niks. Engeland dreigt wel maar dat doet het al 5x ofzo onderhand.

Engeland heeft na de ontdekking van Dreadnoughts wel een te sterke marine.
Reageren op dit bericht
06-02-2012, 09:08 PM
Bericht: #19
(06-02-2012 01:12 AM)Physiq schreef:  Ik val ze gewoon aan zonder CB.
Alle Great Powers doen niks. Engeland dreigt wel maar dat doet het al 5x ofzo onderhand.

Hoe hoog is je infamy dan? Als ik het goed heb is de infamy limit 25. Als je daar overheen gaat kun je worden aangevallen.

Ik vind het een beetje jammer dat je je allianties zo snel kunt verliezen. En ik ben nog wel een Great Power.

Reageren op dit bericht
07-02-2012, 01:07 AM
Bericht: #20
Geen idee.. Niet heel hoog. Heb alleen maar Haiti, Sokoto en een klein land ten westen van Pakistan.
Ik heb echt een oorlog van niks, aan uit aan uit enzov.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)