Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
20-11-2011, 11:30 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-04-2012 om 01:17 PM door zoog.)
Bericht: #1
Ground Branch (tactical game in ontwikkeling door BlackFoot Studios)
http://www.blackfootstudios.com/forums/i...owforum=13

Blackfootstudios, volgens mij is dit de oude red storm entertainment groep van ravenshield en de originele ghostrecon.

Lijkt mij een geweldig spel,niet zo realistisch als ARMA.
Heb altijd zeer genoten van oGR en ravenshield.
Hopenlijk wordt dit een mix van de 2 games.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-11-2011, 01:04 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-11-2011 om 01:30 PM door zoog.)
Bericht: #2
RE: Game in ontwikkeling Ground Branch
Jah, we "volgen" die al ongeveer 4 jaar. Is niet het team van Red Storm trouwens, het is één medewerker van Red Storm die mee heeft gewerkt aan de eerste Rainbow Six en Ghost Recon games (John Sonedecker). Veel belovend, maar gaat tergend langzaam. Hopelijk ziet het ooit nog eens het dag licht. Maar de 4 jaar development tijd zonder echt noemswaardige vooruitgang stelt me niet optimistisch. Er is eigenlijk geen team, op dit moment wordt ongeveer alles door John zelf gedaan geloof ik. Ooit waren er wel meer mensen betrokken, zoals een coder van de Infiltration mod, maar dat is ook al niet meer zo. Er zijn geen investeerders gevonden want iedereen wilde een game die met CoD concurreren. Dus nu is het indie style geworden.

Ik denk dat dit wel de enige game is die een waardige opvolger kan worden van de old school R6 en GR games Smile Maar na zoveel jaren begin ik me wel af te vragen of het ooit echt gaat komen...

We hebben er ooit nog is een artikel over geschreven, toen ze ook nog het Sky Gods project hadden lopen: http://www.tangodown.nl/forum/thread-236.html

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-11-2011, 07:20 PM
Bericht: #3
Ik zie het niet meer gebeuren. Niet tenzij ze een team, een publisher en een lading geld kunnen verzamelen tenminste.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
08-03-2012, 01:06 PM
Bericht: #4
[split] Crowd-sourced hardcore tactical shooter op Kickstarter
Ben wel benieuwd wat er achter de schermen bij Blackfoot Studios gaande is. Wat recente posts van Monolith:

Monolith schreef:I'm going to go out on a limb here a little bit; John will just have to forgive me.

But spread the word...

Things are stirring. A renewed BFS is coming.

Get ready for it.....

That's all you get for now.

Monolith schreef:John and I had a conversation.

Sometimes things lose momentum and grow stale for a variety of reasons. Sometimes things come along that re-ignite a spark.

While nothing is guaranteed right now in any way, When John get's back from GDC, I think he'll have some things to say.

No promises. But a good chance. I'm working on that spark. Stay tuned.

Reageren op dit bericht
08-03-2012, 07:10 PM
Bericht: #5
RE: Crowd-sourced hardcore tactical shooter op Kickstarter
(08-03-2012 01:06 PM)zoog schreef:  Ben wel benieuwd wat er achter de schermen bij Blackfoot Studios gaande is. Wat recente posts van Monolith:

Monolith schreef:I'm going to go out on a limb here a little bit; John will just have to forgive me.

But spread the word...

Things are stirring. A renewed BFS is coming.

Get ready for it.....

That's all you get for now.

Monolith schreef:John and I had a conversation.

Sometimes things lose momentum and grow stale for a variety of reasons. Sometimes things come along that re-ignite a spark.

While nothing is guaranteed right now in any way, When John get's back from GDC, I think he'll have some things to say.

No promises. But a good chance. I'm working on that spark. Stay tuned.

*fapfapfap* Ph34r

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
08-03-2012, 09:10 PM
Bericht: #6
Wie is Monolith? Een dev?

Ik zal pas geloven dat Ground Branch echt is als hij te koop is. Biggrin

Man, wat hebben we zo'n game hard nodig. De laatste CQB shooter (SWAT 4) komt uit 2005. Sindsdien worden dat soort games niet meer gemaakt.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
08-03-2012, 10:18 PM
Bericht: #7
Monolith is hoofd-moderator en heeft nauw contact met John. Is ook bekende modder geweest van Ghost Recon (mods zoals Gangland en Dangerous Babes) enz.

Reageren op dit bericht
09-03-2012, 03:26 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-03-2012 om 10:09 AM door zoog.)
Bericht: #8
Nog meer mogelijk positief nieuw van BFS:

Monolith schreef:Just spoke to John from the GDC.

Consider the spark lit.

You're welcome.

And just to be clear, none of this is hints at a collaboration with Serellan. Both John and Christian have their own visions, and each needs to be free to pursue those as they see fit with full creative control of their own projects. We all wish Christian great success, but BFS will most likely continue to move in it's own independent direction.

With that said, John will have more to elaborate on when he gets back, but so far it all sounds very positive.

Gear up troops, we may be moving forward again.

Reageren op dit bericht
12-03-2012, 10:07 AM
Bericht: #9
Jsonedecker schreef:I'll try to post some things tomorrow. Need to decompress a bit.

Beter is het goed nieuws. En dan écht goed nieuws, dus dat de game bijvoorbeeld weer fulltime met een team ontwikkeld kan worden of iets dergelijks.

Reageren op dit bericht
12-03-2012, 10:52 AM
Bericht: #10
RE: Ground Branch (game in ontwikkeling van Blackfoot Studios)
Ze moeten gewoon doen wat project zomboid doet en minecraft.
Maak een alpha versie en bouw erop verder en laat mensen ervoor betalen.
Lijkt goed te werken (indien de game potentieel heeft)
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)