Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
18-05-2017, 09:56 AM
Bericht: #421
RE: Ground Branch (tactical game in ontwikkeling door BlackFoot Studios)
In de huidige staat is het af en toe is een uurtje per maand opstarten als er weer wat nieuwe updates zijn gekomen inderdaad. Laatste paar updates hebben het spel zeker wel een stuk hoger qua niveau getrokken. Ik denk dat het pas serieus iets is zodra hij Steam Early Access 'waardig' is, op dat moment zou de basis er echt moeten staan op gebied van basic Terror Hunt en multiplayer functionalities. Nu is het nog heel vaak dat allerlei shit breekt bij een engine update enz.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-05-2017, 06:04 PM
Bericht: #422
Het komt echt over als een project wat de vrije tijd gemaakt wordt. Gezien de scope en complexiteit merkt je gewoon dat dit wat langer duurt. Het is echt jammer dat hun financing runs nooit echt vruchten heeft afgeworpen, anders had dit er anders uit gezien... We blijven wachten.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
18-05-2017, 07:33 PM
Bericht: #423
Ja klopt inderdaad, erg jammer. Eigenlijk nog een wonder dat ze zo lang volhouden. Eigenlijk is het vaak 1 stap vooruit, 3 stappen terug. Hopelijk wordt de EA een beetje een succes, zodat ze wat fatsoenlijke funds krijgen.

Reageren op dit bericht
18-05-2017, 08:22 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-05-2017 om 08:22 PM door Nimster.)
Bericht: #424
Toch vraag ik me soms af waarom het nou zo moeizaam gaat, los van de funding zelfs. Is het omdat het concept moeilijk te verkopen is, zelfs bij het zoeken naar teamleden? Of speelt er iets anders mee, zoals reclame? Want als je bijvoorbeeld naar Squad kijkt hebben zij lang niet zoveel moeite (lijkt het) om een goed team bij elkaar te scharrelen en een impact te maken op Steam Early Access. Heeft veel met Project Reality te maken, maar toch is het knap voor zo'n spel. Of neem bijvoorbeeld Ready Or Not. Oké, daar hebben we ook nog maar weinig informatie over, maar ook hun team is klein en beginnen eveneens met niets, en toch hebben ze meteen hoge ogen gegooid met die trailer. Beide games gebruiken dezelfde engine als die van Ground Branch. Er is geen enkele vorm van hype. Aan de ene kant is dat wel goed, want anders wordt de druk veel te groot op zo'n klein team. Maar op een gegeven moment is enige hype toch wel nodig, zodat de mond-tot-mond reclame begint te lopen. De tientallen regulars op het BFS forum kun je daar eigenlijk niet bij meerekenen.

Het is natuurlijk moeilijk om zo'n spel aan de man te brengen. En soms is hype of het gebrek daaraan nauwelijks te verklaren. Ik wacht geduldig op de Early Access, of een ontwikkeling die ervoor zorgt dat er meer schot in de zaak komt.... intussen doe ik af en toe Terrorist Hunt en houd ik de changelogs in de gaten. Ph34r

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
18-05-2017, 10:59 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-05-2017 om 11:15 PM door zoog.)
Bericht: #425
Ik las ook dat twee anderen die meewerkten (ik geloof animaties en iets anders) ook weer door zijn gegaan naar een betaald project. Volgens mij is dat ook al vaker gebeurd. Ik weet niet, na zo'n lange tijd zou je denken dat het niet allemaal om funding gaat. Sowieso zouden ze op een gegeven moment iemand keihard op de marketing / looks etc van de game en alle info daaromheen moeten zetten. Dat is iets waar niet John's sterke kanten liggen, wat hij ook altijd openlijk heeft gezegd.

Ze hebben ook wel pech, eerst Unreal 3, dan komt 4, Takedown die net eerder een kickstarter doet etc etc. Maarja, er zijn altijd wel afwijkende situaties die beïnvloeden. Daar heb ook teams als Squad enz mee te maken op andere vlakken.

Reageren op dit bericht
20-05-2017, 02:16 PM
Bericht: #426
Nieuwe update op main branch:

http://www.groundbranch.com/2017/05/1017...-is-ready/

Reageren op dit bericht
17-06-2017, 01:16 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-06-2017 om 02:38 AM door SiC.)
Bericht: #427
Er is vrijdagavond een pvp potje geweest, was erg tof Smile

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
17-06-2017, 04:28 PM
Bericht: #428
2e video van gisteravond Smile

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
19-06-2017, 07:53 PM
Bericht: #429
Nice. Waar worden die potjes georganiseerd? Op de Discord?

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
19-06-2017, 09:35 PM
Bericht: #430
Discord is gebruikt voor VOIP maar er stond ook een aankondiging op het forum geloof ik.

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)