Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
05-10-2016, 08:33 AM
Bericht: #401
RE: Ground Branch (tactical game in ontwikkeling door BlackFoot Studios)
(03-10-2016 09:16 PM)Nimster schreef:  Nice, die weapon canting ziet er goed uit. Werkt zelf hosten al redelijk goed? Ik heb gelezen dat ze binnenkort dedicated servers werkende willen krijgen.

Dat weet ik zo ff niet, maar ik denk dat Deadseye er wel meer over weet.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-10-2016, 09:38 PM
Bericht: #402
Dedicated servers hebben ze volgens mij al, maar ik geloof dat ze het nu als losse package willen leveren (Steam tool) zodat je de game zelf niet nodig hebt om te hosten (zoals nu het geval is).

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
06-10-2016, 11:47 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-10-2016 om 11:51 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #403
(06-10-2016 09:38 PM)zoog schreef:  Dedicated servers hebben ze volgens mij al, maar ik geloof dat ze het nu als losse package willen leveren (Steam tool) zodat je de game zelf niet nodig hebt om te hosten (zoals nu het geval is).

Ja, er zijn al dedicated servers alleen heb je een Steam account nodig waar Ground Branch op geactiveerd is. Als je Steam niet inlogt of afsluit, werkt de dedicated server ook niet.

Steam account hoeft alleen actief te zijn, je hoeft verder niks op te starten dan behalve de .exe bestand van de server. Heb ook al geprobeerd om als anonymous de server te starten via een server tool van Steam, maar zonder succes. Ik moet echt Steam actief hebben en ingelogd om de dedicated server werkend te krijgen.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-11-2016, 09:43 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-11-2016 om 09:45 AM door zoog.)
Bericht: #404
Nu inmiddels 1,5 jaar verder sinds de store opening om GB in pre early access te kunnen kopen. En nog geen release op Steam Early Access. Gaat wel erg moeizaam voor GB. Volgens mij hebben ze ook erg weinig verkocht dus nog stééds geen budget om dingen meer full time te doen... De development snelheid gaat denk ik ook veel mensen tegenhouden om de Early Access te kopen vermoed ik.

Reageren op dit bericht
04-12-2016, 02:44 PM
Bericht: #405
Tsja, op dit punt zou je eigenlijk gewoon van die lange development tijd een selling point moeten proberen te maken. "zo hardcore dat geen publisher het wil aanraken" etc. Tongue2

In ieder geval komt er om de zoveel tijd wel een grote patch uit, laatst nu ook weer Smile

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
05-12-2016, 05:23 PM
Bericht: #406
Terrorist hunt op de tankership bij nacht. Erg atmosferisch!

Reageren op dit bericht
05-12-2016, 10:10 PM
Bericht: #407
Development gaat misschien langzaam, maar de updates die ze uitbrengen zijn veelbelovend. Hier en daar schort het natuurlijk nog, maar de design filosofie is al goed merkbaar. Elke update brengt GB een stapje dichter bij NORG.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
07-12-2016, 09:26 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-12-2016 om 09:33 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #408
Heeft iedereen de operator editie? Ik heb me vandaag weer ingelogd op mijn dedicated server, ik wil mijn server weer online gooien. Nu wil ik graag weten wie allemaal de operator editie heeft, anders laat ik de server op de standaard versie lopen.

Op dit moment lopen alleen 2 servers, Hell's Corp server van Missverstanden, die op dezelfde dedicated server draait en een officiële server.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-12-2016, 11:12 PM
Bericht: #409
Yep, ik heb ook de Operator editie.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
08-12-2016, 11:40 PM
Bericht: #410
Ook OE versie hier

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)