Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
11-09-2016, 10:46 PM
Bericht: #391
RE: Ground Branch (tactical game in ontwikkeling door BlackFoot Studios)
Er is een grote update geweest waar ik een video voor gemaakt heb:

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-09-2016, 08:22 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-09-2016 om 08:28 PM door Nimster.)
Bericht: #392
Nice! Ik hou wel van die Ground Branch video's die je maakt. Smile Goede info, plus de passie stroomt ervan af. De ready positie van het geweer ziet er nu perfect uit IMO.

Maarreh, op 13:13, vergeet Squad niet hè. Smile Meer een MP game maar zeker een goede toevoeging voor het genre, vooral dankzij de teamwork elementen (mobiele respawn points, ammo points etc) en een schaal die ergens tussen Ghost Recon en ArmA ligt. De maps zijn groot maar ook weer niet zo groot dat een ronde veel te lang duurt of de actie veel te laag ligt.

Keep fighting the good fight, zoals ze zeggen.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
19-09-2016, 04:47 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-09-2016 om 04:50 PM door Nimster.)
Bericht: #393
Nieuwe update, versie 1014.

Wat ik alleen niet begrijp: hoe kwam jij al eerder aan deze versie, SiC? Want ik heb geen optie voor een beta branch, hoewel ik de Operator Edition heb. Ligt zeker aan mijn key...

http://www.blackfootstudios.com/forums/i...topic=8740

Video:

Deze week even co-op proberen? Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
19-09-2016, 05:03 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-09-2016 om 05:05 PM door zoog.)
Bericht: #394
Je moet dan de test Branch activeren Nimster, deze is enkel bekend bij Operator Edition owners, zie daarvoor dit topic in de Teamroom: http://www.blackfootstudios.com/forums/i...topic=7854

Nu hopen dat ze snel de cover points generation toevoegen aan de depot map + reactie van AI op schoten (ipv alleen op zicht). Can't wait

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
19-09-2016, 05:05 PM
Bericht: #395
Got it, bedankt. Ik heb daar al een tijd niet meer ingelogd, vandaar.

Reageren op dit bericht
22-09-2016, 07:05 AM
Bericht: #396
Het wordt weer eens tijd voor een nieuwe community evenement! Smile

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-09-2016, 12:10 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-09-2016 om 12:11 PM door zoog.)
Bericht: #397
Volgendeweek gaat zoomba werken aan reacties van AI op inkomend vuur en basic gebruik van coverpoints. Lijkt me leuk als dat erin zit om dan eens coop te doen!

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
22-09-2016, 08:10 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-09-2016 om 08:15 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #398
(22-09-2016 12:10 PM)zoog schreef:  Volgendeweek gaat zoomba werken aan reacties van AI op inkomend vuur en basic gebruik van coverpoints. Lijkt me leuk als dat erin zit om dan eens coop te doen!

Dat zou inderdaad leuk zijn om dan co-op te gaan spelen.

Heb lang niks meer van Zoomba gehoord, hij is de laatste tijd veel bezig met Squad te spelen. Tongue2

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-10-2016, 09:29 AM
Bericht: #399
(12-09-2016 08:22 PM)Nimster schreef:  Nice! Ik hou wel van die Ground Branch video's die je maakt. Smile Goede info, plus de passie stroomt ervan af. De ready positie van het geweer ziet er nu perfect uit IMO.

Maarreh, op 13:13, vergeet Squad niet hè. Smile Meer een MP game maar zeker een goede toevoeging voor het genre, vooral dankzij de teamwork elementen (mobiele respawn points, ammo points etc) en een schaal die ergens tussen Ghost Recon en ArmA ligt. De maps zijn groot maar ook weer niet zo groot dat een ronde veel te lang duurt of de actie veel te laag ligt.

Keep fighting the good fight, zoals ze zeggen.

Had er nog niet op gereageerd, was een tijdje in het buitenland, maar bedankt! Doet me goed om te horen Smile

Er is laatst ook weer een update geweest, dus ik dacht daar ook maar ff een video voor te maken. Ik denk dat als er een grote update is waar wat nieuws in te tonen valt, dat ik daar dan een video voor ga maken steeds.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
03-10-2016, 09:16 PM
Bericht: #400
Nice, die weapon canting ziet er goed uit. Werkt zelf hosten al redelijk goed? Ik heb gelezen dat ze binnenkort dedicated servers werkende willen krijgen.

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)