Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
07-04-2012, 11:37 PM
Bericht: #31
RE: Ground Branch (game in ontwikkeling van Blackfoot Studios)
(05-04-2012 06:33 AM)SiC schreef:  Roomclearen in ArmA... *shivers* haha.
Daarin zijn de oude Rainbow Six en SWAT 4 toch echt wel de ongeëvenaarde klassiekers.

Ik kan je niet volgen sic waar heb je het over wie heeft hier over roomclearenUnsure meer inhoud please Tongue2
Trouwens de Screenshots zien er vet uit, maar ben het niet eens dat de game op basis van foto's gelijk goed kan zijn of de makers!

Groetjes MOOKER

[Afbeelding: banner.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-04-2012, 02:45 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-04-2012 om 02:46 AM door SiC.)
Bericht: #32
Screenshots maken inderdaad niet meteen een goede game, dat blijft afwachten.
Maar het kan niet ontkent worden dat Sonedecker de goede achtergrond en veel ervaring heeft, aangezien hij mede verantwoordelijk was voor de games waar het hele tactical shooter genre mee is begonnen.
Hij was er bij vanaf het begin en heeft meegewerkt aan een paar van de grootste en belangrijkste titels binnen het genre.
Dan mag je er toch wel wat goede verwachtingen van hebben lijkt me Smile
Natuurlijk is het nog afwachten hoe de game zal draaien en hoe ze het geoptimaliseerd hebben, hoe goed de AI werkelijk is etc., maar de juiste instelling is er in ieder geval.

En ik kwam zo op het onderwerp van roomclearen aan de hand van wat Laurens zei Wink

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-04-2012, 01:32 PM
Bericht: #33
Ik heb soms het idee dat veel van de ArmA spelers hier wat betreft tactical shooters alleen interesse hebben in ArmA en long-range combat, en niet echt bekend zijn met squad-based shooters met een focus op CQC. Dat soort games zijn hier tenminste nooit echt populair geweest. Slechts een paar keer per jaar wordt er met een klein clubje RvS of SWAT 4 gespeeld (niet genoeg!) en nieuws over Takedown of Ground Branch wordt niet echt enthousiast ontvangen. Dat is jammer, want je weet niet wat je mist. Agressief roomclearen is geweldig om te doen in co-op. Stacken op een deur, flashbang gooien, naar binnen rennen, tango's die op je schieten, ze uitschakelen, elke man die een sector dekt, "POLICE! ON THE GROUND!" geschreeuw, hostages die worden veiliggesteld... en dan het sein "CLEAR!". Pure georganiseerde, intense chaos. Om dat soort gameplay goed te waarderen moet je dat gewoon een keer meegemaakt hebben.

ArmA is leuk... maar er is meer, mensen! Takedown en Ground Branch zijn games om in de gaten te houden!

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
08-04-2012, 01:41 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-04-2012 om 02:30 PM door dikkeduif.)
Bericht: #34
Ik hou wel van CQB games, ik heb rainbow six gespeeld vanaf nummer 1, en ik heb ook alle swats gespeeld (ja zelfs die eerste met die lompe videos Smile). En ik wacht geduldig af tot er nog eens een goede cqb game uitkomt.

Of Ground Branch of Takedown het gaat worden is nog maar de vraag, er is weinig over bekend.
Dus excuse me en al de rest die een beetje terughoudend reageren. Er is al teveel ontgoocheling geweest. 2 screenshots is net niet genoeg om mij te overtuigen en zou eigenlijk niemand mogen overtuigen toch?
Reageren op dit bericht
08-04-2012, 01:57 PM
Bericht: #35
Ik heb precies hetzelfde als Duif zegt. Ik hou ook zeker wel van CQB games, maar ook ik ben nog niet overtuigd van een spel door twee screenshots + één iemand met ervaring uit het development team.
Reageren op dit bericht
08-04-2012, 09:07 PM
Bericht: #36
Ik doelde meer op het algemene gebrek aan interesse in squad-based shooters. Die games zijn hier helaas nooit echt populair geweest.

Wat betreft sceptisch zijn over GB / TD, daar is niks mis mee. Ik begrijp het ook wel. Maar wees ook niet pessimistisch hè. Smile Juist omdat deze games een sprankeltje hoop op een revival van het genre geven verdienen ze ons aandacht.

Er is trouwens wel meer info dan twee screenshots; Sonedecker heeft de afgelopen jaren meerdere screenshots en twee filmpjes vrijgegeven. Dat is ook niet veel, maar wat mij vooral overtuigd is Sonedecker's tactical gaming visie en filosofie, blijkend uit zijn forum berichten. Hij heeft naar mijn mening echt wel de goede insteek. Maar goed, die dingen zijn natuurlijk onzichtbaar voor het algemene publiek. We zullen zien wat er op 16 april gaat gebeuren.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
09-04-2012, 06:26 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-04-2012 om 06:28 PM door zoog.)
Bericht: #37
(08-04-2012 01:41 PM)dikkeduif schreef:  Of Ground Branch of Takedown het gaat worden is nog maar de vraag, er is weinig over bekend.
Dus excuse me en al de rest die een beetje terughoudend reageren. Er is al teveel ontgoocheling geweest. 2 screenshots is net niet genoeg om mij te overtuigen en zou eigenlijk niemand mogen overtuigen toch?

Dat begrijp ik. Takedown weet ik ook niet, maar wat betreft Ground Branch: eigenlijk is er al ontzettend veel over bekend, maar dat weet je eigenlijk alleen als je het al jaren via het forum volgt, zoals een aantal hier hebben gedaan. Dat is niet kant en klare informatie zoals op een game website, maar informatie die door de jaren heen verzameld is door alles te volgen wat Sonedecker op het forum schrijft en bespreekt. Er zijn ook heel wat newsletters geweest een paar jaar terug, daar staat ook veel van hun filosofie en ideeen in.

Newsletters (hiervoor moet je op het BFS forum geregistreerd zijn):

Zo is er afgelopen jaren heel veel informatie naar buiten gedruppelt, maar voor diegene die er nu pas van horen snap ik dat ze skeptisch zijn.

Artikel dat we in 2009 over BlackFoot Studios hebben geschreven is ook nog hier te vinden: http://www.tangodown.nl/forum/thread-236.html

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
11-04-2012, 02:51 PM
Bericht: #38
Jsonedecker schreef:FLASH

10CLEAR G10917Z APR10 SECRET BT

ALL STATIONS THIS NET BE ADVISED INTELLIGENCE TRAFFIC INBOUND. PENETRATION OF FRIENDLY COMMUNICATIONS IMMINENT.

ALL STATIONS THIS NET BE ADVISED TRANSMISSIONS FRAGMENTED DUE TO FIELD COMMO EQUIP MALFUNCTION, REPOSITIONING OF COMMO TRAFFIC PATTERN WILL COMMENCE UNTIL FURTHER NOTICE.

ALL STATIONS THIS NET BE ADVISED REPOSITION COMMO CHANNEL TO WWW.GROUNDBRANCH.COM.

STAND BY FOR FURTHER INTEL TRANSMISSIONS TO ALL STATIONS ON NEW CHANNEL

NEGATIVE FURTHER. BTAR

CLASSIFICATION: SECRET

CAVEATS: NONE

http://www.blackfootstudios.com/forums/i...entry98382

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
11-04-2012, 05:49 PM
Bericht: #39
Eerst zien dan geloven Biggrin
Die nieuwsbrieven zijn wel al oud, 2007, ondertussen is er al veel veranderd op technisch gebied en wordt er al meer verwacht van een game.
Moest het nu nog blizzard studios zijn met Diablo 3, dan zou ik wel enthousiast zijn natuurlijk Smile
Reageren op dit bericht
12-04-2012, 12:27 AM
Bericht: #40
Haha dit zag ik toevallig vandaag op het BFS forum:

[Afbeelding: Making_GR_CD.jpg]

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)