Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
04-04-2012, 09:33 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-04-2012 om 09:54 AM door zoog.)
Bericht: #21
RE: Ground Branch (game in ontwikkeling van Blackfoot Studios)
We volgen deze al sinds 2007 en heb ook achter de schermen dingen gezien en zijn keuzes en ideeen van dichtbij kunnen zien. Geloof me, je hoeft je echt geen zorgen te maken met John Sonedecker Thumbsup Echt niet. Maar goed, na RO2 is dat misschien minder makkelijk te geloven.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-04-2012, 01:33 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-04-2012 om 01:39 PM door SiC.)
Bericht: #22
Laten we natuurlijk wel vooropstellen dat RO2 niet Sonedeckers game was, maar Tripwire's game.
Alle uiteindelijke beslissingen zijn daarom ook bij TWI gevallen en niet representabel voor Ground Branch.

EDIT:
Had het gevraagd op het BFS forum.
Het antwoord:
Citaat:Just an art guy. I was contracted to make a lot of level art. No design work at all.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
04-04-2012, 02:17 PM
Bericht: #23
(04-04-2012 01:33 PM)SiC schreef:  Laten we natuurlijk wel vooropstellen dat RO2 niet Sonedeckers game was, maar Tripwire's game.
Alle uiteindelijke beslissingen zijn daarom ook bij TWI gevallen en niet representabel voor Ground Branch.

Ik zeg ook nergens dat RO2 Sonedeckers game was toch?, ik probeer alleen aan te geven met een voorbeeld (in dit geval RO2), dat je niet meer van een spel moet verwachten dan dat je eigenlijk tot nu toe weet. Dit zorgt ervoor dat een spel bijna alleen maar kan tegenvallen.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-04-2012, 02:49 PM
Bericht: #24
Was meer om te voorkomen dat andere mensen die link zouden gaan leggen, aangezien er veel mensen ontevreden waren over RO2. Gewoon om aan te geven dat hij daar voor de rest niks mee te maken had, afgezien van level art.
Maar goed, er is inderdaad nog geen gameplay beeld vrij gegeven dus het is nog afwachten, maar zoals ik zei ik heb er zelf wel vertrouwen in.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
04-04-2012, 08:17 PM
Bericht: #25
Die screens geven mij America's Army gevoel!
Reageren op dit bericht
04-04-2012, 09:55 PM
Bericht: #26
(04-04-2012 02:17 PM)Laurens schreef:  ik probeer alleen aan te geven met een voorbeeld (in dit geval RO2), dat je niet meer van een spel moet verwachten dan dat je eigenlijk tot nu toe weet. Dit zorgt ervoor dat een spel bijna alleen maar kan tegenvallen.

Dit zou je van elk spel kunnen zeggen.

Het belangrijkste om op te merken is dat Takedown en Ground Branch momenteel de enige twee squad-based tactical shooters zijn die momenteel in ontwikkeling zijn. De laatste komt uit 2005, namelijk SWAT 4 (Stechkov niet meegerekend). Het feit dat dit genre een soort van comeback lijkt te maken, al is die nog zo klein, is voor tactical gamers al reden genoeg om een gat in de lucht te springen. Het is net als met DCS die de military flightsim weer terugbracht. We hebben gewoon weinig keuze. We moeten deze projecten gewoon steunen, want anders duurt het misschien weer tien jaar. Dat is ook de reden dat ik Serellan het voordeel van de twijfel geef. Ik geloof wel in die gast hoor, maar zijn probleem is dat Takedown alleen nog maar op papier bestaat.

Wat er ook gaat gebeuren, ik kijk in ieder geval alweer uit naar agressief roomclearen in co-op! Als je dat nog nooit hebt gedaan... je moet het echt eens meemaken.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
04-04-2012, 11:02 PM
Bericht: #27
(04-04-2012 09:55 PM)Nimster schreef:  Dit zou je van elk spel kunnen zeggen.

Dat klopt en dat zeg ik eigenlijk ook wel bij elk spel, mij zul je niet 1,2, 3 een spel gelijk op de release date zien kopen, laat eerst maar eens wat gebruikers het spel spelen, dan krijg meestal een objectiever beeld.

(04-04-2012 09:55 PM)Nimster schreef:  Wat er ook gaat gebeuren, ik kijk in ieder geval alweer uit naar agressief roomclearen in co-op! Als je dat nog nooit hebt gedaan... je moet het echt eens meemaken.

Zeker al eens meegemaakt en inderdaad erg leuk, sterker nog afgelopen vrijdag zelf iets vergelijkbaar in Arma voor elkaar gekregen. De missie was al 3 uur bezig en we moesten met 5(?) man nog het naar de nucleaire reacties. Op het laatst toen maar besloten om het run en gun principe toe te passen, dat werkte trouwens ook nog, geen gewonden gevallen.
Reageren op dit bericht
05-04-2012, 06:33 AM
Bericht: #28
Roomclearen in ArmA... *shivers* haha.
Daarin zijn de oude Rainbow Six en SWAT 4 toch echt wel de ongeëvenaarde klassiekers.
Stacken op een deur, flashbang naar binnen, met zijn allen onder de verwarring naar binnen en meteen punt opzoeken vanwaaruit je de kamer kunt domineren. Zodra dat bevestigd is als de wiedeweerga door naar de volgende kamer. Heerlijk werk, en ik mis het enorm. Wie zegt dat tactische games traag zijn? Tongue2
ArmA 2 komt daar verreweg niet bij in de buurt, al was het maar om de beroerde AI die geen gebouwen weet te gebruiken. De controls lenen zich er ook niet echt voor, het is echt lange-afstandswerk.
Niks mis mee, maar geen vervanging voor de R6 en Swat 4 Smile

Reageren op dit bericht
05-04-2012, 08:40 AM
Bericht: #29
Ik ben het met je eens dat Arma niet echt gebouwd is voor cqb hoor, zelf ook wel rainbow six en SWAT 4 gespeeld. Alleen zoals het afgelopen vrijdag ging, tja het was niet roomclearen maar wel tier one Tongue2
Reageren op dit bericht
06-04-2012, 03:18 AM
Bericht: #30
http://www.blackfootstudios.com/forums/i...topic=5665 Wink

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)