Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12-03-2012, 05:23 PM
Bericht: #11
RE: Ground Branch (game in ontwikkeling van Blackfoot Studios)
(12-03-2012 10:52 AM)dikkeduif schreef:  Maak een alpha versie en bouw erop verder en laat mensen ervoor betalen.

In dit geval is het helaas niet zo simpel. Het op alpha niveau brengen is al een hele opgave met één persoon die ook nog een familie / kinderen moet onderhouden. Dat is steeds het probleem geweest sinds er geen andere mensen meer aan werken. Het is geen groepje 20/30'ers die zich volledig kunnen richten op development en verder noodles eten en niet op vakantie gaan.

Ze zijn ook die Indie route ingeslagen trouwens, met een basis featureset een eerste speelbare "game" uitbrengen voor een leuk bedrag, en van daaruit verder werken. Maar goed, krijg die eerste speelbare game maar eens van de grond Smile Ik hoop in ieder geval dat ze eindelijk iets van funding of hulp hebben zodat er in ieder geval weer meer mensen aan kunnen werken.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-03-2012, 03:49 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-03-2012 om 03:50 PM door zoog.)
Bericht: #12
Bohemia Interactive zou een een financieel/ondersteunend partnership moeten aangaan met Blackfoot Studios zodat in hun line-up eindelijk eens een goede CQB shooter komt. Beide bedrijven zijn gericht op tactische/realistische games, zijn beiden actief (geweest) in militaire trainingssoftware, beiden primair gericht op PC platform en het niet versimpelen van games en beiden gericht op modding en community interactie. De VR engine is vooralsnog een drama voor CQB, dus breid je studio uit en ontwikkel een CQB game op een andere engine (Ground Branch). Plus Bohemia weet als geen ander dat er zeker een markt is voor hardcore shooters.

1+1=2

Ach ja, je kunt blijven dromen hé.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
03-04-2012, 05:05 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-04-2012 om 05:08 PM door SiC.)
Bericht: #13
Gentlemen!

[Afbeelding: GB4.jpg]

[Afbeelding: BFS_WarehouseGuys01.jpg]

Screenshots! En blijkbaar komt er 16 april meer nieuws!
LET THE FAPPING COMMENCE!

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
03-04-2012, 07:00 PM
Bericht: #14
Bron, SiC? Ik kom bijna nooit op het BFS forum. Ziet er goed Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
03-04-2012, 07:04 PM
Bericht: #15
Zag het het eerst op het BIS forum, in het topic over Takedown.
Dat linkte naar hier:
http://www.ghostrecon.net/forums/index.p...t&p=584951

en hier:
http://www.blackfootstudios.com/forums/i...topic=5643

Daarna vond ik dit op het BFS forum:
http://www.blackfootstudios.com/forums/i...topic=5636

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
03-04-2012, 07:58 PM
Bericht: #16
Dat ziet er mega uit zeg.

[Afbeelding: NzYGl.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-04-2012, 08:17 PM
Bericht: #17
Nja BF3 ziet er ook mega uit, nog wat wachten op de gameplay Smile
Reageren op dit bericht
03-04-2012, 08:27 PM
Bericht: #18
Daar heb ik wel vertrouwen in. Meer dan Serellan.
Serellan heeft meegewerkt aan een uitbreiding van Ghost Recon en is daarna overgestapt op die GRAW-bagger.
John Sonedecker (oprichter van Black Foot Studios) heeft meegewerkt aan de originele Rainbow Six, Rainbow Six: Rogue Spear én Ghost Recon. Hij is dus in mijn ogen ook 1 der vaders van het echte tac-shooter genre.
Daarnaast heeft hij voor mij ook wel bewezen dat hij trouw wil blijven aan die oude style van spelen, omdat hij geen toegevingen heeft gedaan aan de een of andere uitgever om meer gefinancieerd te worden onder het motto 'beter iets dan niets'. Hij is gewoon door gegaan met werken zodat hij zijn familie kon onderhouden en is in zijn vrije tijd door gegaan met het maken van GB.
Kortom een man met de ervaring en de motivatie om het project in de juiste richting te sturen. Over de gameplay zit ik dus eigenlijk ook totaal niet in.

Reageren op dit bericht
04-04-2012, 12:16 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-04-2012 om 12:24 AM door SiC.)
Bericht: #19
Citaat:I was in fact an original member of the Rainbow Six and Ghost Recon teams at Red Storm Entertainment. I was involved in every PC release up to R6:Raven Shield as well as some of the later console versions of Ghost Recon. BFS has worked on a few games as a contractor, most recent being Tripwire's Red Orchestra: Heroes of Stalingrad, as well as a couple military simulation projects for the US Government. We have not released a game of our own, though Ground Branch is in development. We hope to have a public tech demo to give a taste of the project out soon.

Uit de mond van Jsonedecker.
Interessant, ben benieuwd waar hij precies aan gewerkt heeft voor RO2?

EDIT2:
Eerdere spul weggehaald, ik was dom bezig haha. Posts kwamen uit 2010 ofzo.

Reageren op dit bericht
04-04-2012, 01:09 AM
Bericht: #20
Niet om gelijk het spel af te kraken o.i.d., maar ik ben het wel met dikkeduif eens.

RO2 was ook iedereen lyrisch over en dat viel uiteindelijk ook tegen als ik de verhalen zo mag horen.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)