Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
08-11-2016, 07:50 PM
Bericht: #671
RE: Grand Theft Auto V (GTA)
Het ligt eraan hoe mijn rooster eruit ziet. Kan bijv. donderdag en vrijdag pas vanaf 22:00.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-11-2016, 05:35 PM
Bericht: #672
Verschilt bij mij van week tot week eigenlijk. Meestal heb ik dinsdag "game avond", waarbij ik dan Arma bij Nopryl doe of dus iets anders (want Arma heb ik ook lang niet altijd zin in).

Nadeel van doordeweeks is dat je bij GTA online meestal lang door wilt gaan ghehe en dan wordt het al gauw te laat óf tijd om braaf naar bed te gaan. Maar weekend is nog onvoorspelbaarder, dus dinsdag vind ik altijd wel een goede "vaste" game avond.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-11-2016, 03:32 PM
Bericht: #673
Vanavond?

Reageren op dit bericht
25-12-2016, 05:23 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-12-2016 om 05:26 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #674
Op een forum waren er geruchten verschenen over toekomstige plannen in GTA Online. Tot op heden waren al deze geruchten correct.

Diezelfde persoon heeft nu aangekondigd dat in het jaar 2017 meerdere DLC's gaan uitkomen met ook de eerste map uitbreiding.

De eerst volgende DLC zou ‘Law and Order DLC' moeten heten, waar je politie wagens kunt kopen en/of free roam politie missie's kunt spelen. De DLC wat erna zou moeten komen heet, ‘Luxury Living DLC’. In deze DLC verschijnen er nieuwe gebouwen die je kunt kopen. In deze nieuwe gebouwen heb je de mogelijkheid om "huis" dieren aan te schaffen. De 3de DLC zou ‘Blaine County en Paleto DLC’ moeten heten, deze DLC voegt dieren toe in het online gedeelte.

In september 2017 willen ze nog meer nieuwe DLC gaan releasesn. Er gaan geruchten rond dat Rockstar GTA Online flink wilt gaan uitbreiden. Er zouden plannen zijn om GTA Online ook uit te bereiden met mappen uit voorgaande delen. Ze willen eind 2017 t/m eind 2018, North Yankton (GTA V begin Single-player), Liberty City (GTA IV), San Fierro (San Andreas), Las Venturas (San Andreas) willen toevoegen.

http://www.psx-sense.nl/254973/rockstar-...-venturas/

De Vice City map zou niet verschijnen, omdat ze deze namelijk willen houden voor de volgende GTA deel die niet voor 2020 zal verschijnen. Wat de plannen precies zijn voor GTA Online (deel 2), is nog niet bekent geworden.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-12-2016, 02:41 PM
Bericht: #675
Nice, Rockstar is goed bezig met GTA Online.

Wie heeft deze dagen zin in een paar potjes knallen in GTA Online? In de sneeuw! Smile

Je kunt beter wel een jas aandoen.

[Afbeelding: immJmKX.jpg]

Dat is beter.

[Afbeelding: 4e7va44.jpg]

Je krijgt als je inlogt een aantal items:

[Afbeelding: 3h2NRP9.jpg]

[Afbeelding: mnlPAhc.jpg]

[Afbeelding: gtU6UHR.jpg]

[Afbeelding: VnqlIWl.jpg]

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
26-12-2016, 04:07 PM
Bericht: #676
Nim - zou graag een vaste avond zien voor GTA, mijn sheds zijn vol en heb wat assistentie nodig ook de drugs handel gaat voorbaring :-) - kijk ook hier eens naar. Die mannen zijn een paar dagen geleden on-line gegaan maar nog wel wat bugs dus ff wachten - https://fiverp.net/ - https://www.youtube.com/watch?v=6N71-3Pa-8s

Unus pro omnibus, omnes pro uno
Reageren op dit bericht
07-12-2017, 09:04 PM
Bericht: #677
12 december nieuwe Heist:

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)