Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
09-08-2011, 08:03 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-08-2011 om 08:05 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #1
Orbiter 2010
Bij toeval ben ik deze game tegengekomen! Wat is Orbiter 2010 nou precies?

Het is een flight simulator wat in de ruimte afspeelt. Je kunt vanalles in deze game doen, zoals bijv. missies. Verder zijn er ook mods te vinden voor deze game zoals planeten, maar ook user made mods zoals nieuwe vliegtuigen.

Wat deze game precies allemaal inhoud, geen idee. Het ziet veelbelovend uit, en ben ook pas begonnen aan deze game.

Learning Curve is ook erg hoog, en er zit helaas geen MP in voor zover ik het weet. Graphics zien er ook niet al te best uit, maar bekijk het van een ander kant, het is gratis, en zeker het proberen waard.

Officiële site

Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-08-2011, 09:46 AM
Bericht: #2
RE: Orbiter 2010
Heb het heel lang geleden 'gespeeld'. Het probleem met orbiter is dat je toch wat moet afweten over ruimtevaart, wat de learning curve inderdaad een stuk steiler maakt Smile Ben er een tijdje mee bezig geweest maar ik heb het dan maar opgegeven. Je moet er constant mee bezig zijn en lezen/leren.
Reageren op dit bericht
09-08-2011, 07:02 PM
Bericht: #3
RE: Orbiter 2010
Ja het is vrij moeilijk ja. Jammer tot er geen MP in zit, want zou erg vet zijn als iedereen zen eigen rol heeft in een missie.

Er staan genoeg tutorials online, en filmpjes. Smile
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)