Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
09-07-2011, 09:00 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-09-2011 om 02:43 PM door Nimster.)
Bericht: #1
Men of War: Assault Squad
Zijn jullie bekend met Men of War: Assault Squad? Hij kwam laatst voorbij in een daily sale, welke ik heb gemist, en is nu €15.

http://store.steampowered.com/app/64000/?snr=1_4_4__13

Ik zag laatst deze commentary filmpjes, en het ziet er best interessant uit.

Hij heeft nog twee van die MoW filmpjes, alsook N:TW commentaries.

Is 't iets, of niets?

EDIT: een klein groepje TDNL'ers speelt nu MoW:AS. Als meer mensen hem hebben kunnen we een keertje 2 vs 2 doen!

Goede YouTube channels die het spel uitleggen en gameplay laat zien:

saiedz (Butcher of Basrah) - MP gameplay video's met commentaar en veel goede tips.

MrGuy84 - Tutorials die de basis van het spel uitleggen.

DigitalMindsoft - Gameplay filmpjes van een van de makers van het spel. Leer de tactieken van een pro.

Innuki - Vermakelijke commentary video's van een Brit die MoW online battles verslaat. Regelmatig nieuwe video's. Hij heeft ook een 2v2 tournament opgezet.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-07-2011, 11:28 PM
Bericht: #2
RE: Men of War: Assault Squad
Heb ook een aantal keer getwijfelt om deze game te kopen ja of nee. Men of War Assault Squad ziet zeker intresant uit ja. Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-07-2011, 01:46 PM
Bericht: #3
owh. shit dit ziet er goed uit!! hebben..! maar dan wil ik het wel coop spelen! dus wie heeft hem nog meer?
Reageren op dit bericht
10-07-2011, 02:49 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-07-2011 om 02:49 PM door SiC.)
Bericht: #4
Ik heb alle Men of War games tot nu toe, MOW, MOW Red Tide, en Assault Squad.
Tsja, wat zal ik zeggen? Geweldige games Smile

Men of War speelt behoorlijk realistisch, soldaten in het open veld worden zowat in 1 klap weggevaagd, dus gebruik maken van dekking en flanking tactieken zijn super belangrijk.
MOW heeft ook een goed penetratie systeem voor tanks en dergelijke, ik heb bijv. wel eens een AT round door een tank turret heen zien gaan en bijv. een truck erachter zien wegvagen Tongue2
En vrijwel alles kan kapot, van gebouwen tot bomen etc, en neergestort puin kan ook weer als dekking gebruikt worden. Dus stel dat er een koepel van een tank afgeschoten word, dan kun je daar infanterie achter laten plaatsnemen voor dekking.
Ook kun je bijv. een AT round door een gebouw heen schieten zonder dat deze instort, omdat de AT round niet explodeerd op contact met het gebouw. Schiet je echter HE, dan blaas je een groot gat... Tongue2
Het gaat allemaal erg enorm diep. Zo kun je bijv. zelfs de helm van individuele soldaten afgeschoten zien worden (of natuurlijk er zelf afschieten met direct control van units).

Men of War en Red Tide hebben beide een verhaallijn (met enorm slechte voice-acting) maar enorm toffe missies. Zo moet je in de 2e missie van de originele MOW een treinstation beschermen gedurende een half uur, terwijl de Duitsers deze proberen te bereiken en te vernietigen... Snel stuur je overal infanterie in dekking om alle entry points af te zetten, machinegeweren in dekking, AT kanonnen etc, en moet je en besluit nemen waar je je 2 tanks in zet.
Wat volgt is artillerie, hordes duitse infanterie en tanks die je met minder mannen moet af zien te houden, echt super intens en zelden zo'n spannend RTS gevecht meegemaakt, want in MOW raakt munitie op en moet je uiteindelijk schrapen voor AT grenades en andere munitie om nog een kans te kunnen maken. De defense-maps zijn dan ook echt geniaal.

Assault Squad is meer een skirmish-achtig iets, ook in single player. Je hebt een map, en daarin moet je de frontlinies naar voren zien te verschuiven door elke keer 3 punten in te nemen, waarna je door kan naar de volgende 3 punten etc.
De vijand zal uiteraard proberen om jouw punten weer in te nemen en zijn eigen te verdedigen, en zo krijg je een kat en muis spel. Nadeel is alleen dat elke missie hetzelfde is maar op een andere map, in de eerste MOW games heb je verschillende missies (aanval, verdedigen, etc) met wat twists en dus een verhaallijn maar in Assault Squad niet.

Men of War is wel een UITERST moeilijk spel. Ervaren RTS gamers worden zelfs op Easy in elkaar getrapt (was iig zo voor de originele MOW) omdat het gewoon anders speelt.
MOW: de Red Orchestra van de RTS.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
11-07-2011, 08:52 PM
Bericht: #5
Ach, ik heb 'm maar gekocht, €15 voor een tactische RTS is niet verkeerd. Ik had mezelf beloofd dat ik niks zou kopen tijdens deze Steam sale, dus dat knaagt wel een beetje. Tongue2 Maar hopelijk kunnen we een paar leuke potjes houden.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
11-07-2011, 09:35 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-07-2011 om 09:36 PM door RudyFaasse.)
Bericht: #6
Dan keup ik em euk

----

o nvm, alweer 30 euro
Reageren op dit bericht
11-07-2011, 09:50 PM
Bericht: #7
Te laat, jongen Biggrin

Reageren op dit bericht
11-07-2011, 10:05 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-07-2011 om 10:08 PM door djlexNL.)
Bericht: #8
damm.. ik had ook gewacht
zal ie nou niet meer 15 euro worden tzt?
boehoe... ik had me er zoo op verheugd!
Reageren op dit bericht
11-07-2011, 10:13 PM
Bericht: #9
Miss een keer een midweek madness / weekend deal maar dat kan lang duren.
Hij zal wel weer sws goedkoper zijn tijdens de kerstmis sale maar die is nog ver weg.
Je kunt wel andere download sites als gamersgate.com en direct2drive.com in de gaten houden.

[Afbeelding: l115a2.jpg]
Reageren op dit bericht
12-07-2011, 12:22 AM
Bericht: #10
Altijd goed de Steam pagina in de gaten houden bij sales, ze kondigen de dag van tevoren aan wanneer de sale ophoudt.Smile

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)