Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
21-07-2011, 07:36 PM
Bericht: #31
RE: Men of War: Assault Squad
En Lex, hoe vond je het? Biggrin

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-07-2011, 11:39 AM
Bericht: #32
HAhaha... ik vond het GEWELDIG!!! helemaal enthousiast ben ik geworden!
we moeten ook wat beter met de resources om gaan en onderling overleggen wie wat besteld heeft en het aan hem geven. En we moeten proberen meer te flankeren!! dat is echt super!
en tegen het einde hadden we beter even kunnen wachten en wat tanks van ons klaar zetten, want tegen die stormloop van vijandelijke tanks konden we niet op Biggrin

ik zeg vanavond weer, want de missie voor Opertion Diamond Lion is niet goed. Gisteren getest met vixen namelijk.
nou we zien wel vanavond!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-07-2011, 06:32 PM
Bericht: #33
(22-07-2011 11:39 AM)djlexNL schreef:  HAhaha... ik vond het GEWELDIG!!! helemaal enthousiast ben ik geworden!
we moeten ook wat beter met de resources om gaan en onderling overleggen wie wat besteld heeft en het aan hem geven. En we moeten proberen meer te flankeren!! dat is echt super!
en tegen het einde hadden we beter even kunnen wachten en wat tanks van ons klaar zetten, want tegen die stormloop van vijandelijke tanks konden we niet op Biggrin

Inderdaad, daar zat ik ook al aan te denken. Voordat we de een na laatste vlag capturen moeten we een fikse verdediging opzetten want anders worden we gegarandeerd ondergelopen. Biggrin

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
22-07-2011, 10:59 PM
Bericht: #34
juistem
Reageren op dit bericht
22-07-2011, 11:54 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-07-2011 om 02:10 PM door Nimster.)
Bericht: #35
Oké, Lex heeft 'm, SiC heeft 'm, ik heb 'm... wie nog meer? Als 4 van ons het spel hebben kunnen we een keer 2 vs 2 doen tegen elkaar.

Geef maar een gil als jullie weer zin hebben in een potje Biggrin

EDIT: nieuw plan voor Iwo Jima: de rechterflank op de tweede linie wordt verdedigd door zes AT-guns. Die moeten zo snel mogelijk worden uitgeschakeld om die vlag te kunnen verdedigen. Ook is het op die map best lastig om de linie te verdedigen dus het is belangrijk dat we ons geschut ook zo snel mogelijk naar voren verplaatsen, anders worden die vlaggen geheid ondergelopen.

Reageren op dit bericht
24-07-2011, 11:10 PM
Bericht: #36
Spelen jullie ook met de DLC erbij, of gewoon de kale versie?
Reageren op dit bericht
24-07-2011, 11:22 PM
Bericht: #37
(24-07-2011 11:10 PM)DeAdSeYe schreef:  Spelen jullie ook met de DLC erbij, of gewoon de kale versie?

Nee, vooralsnog hebben we wel genoeg aan de stock maps. Er zitten wel 30 'a 40 maps in, schat ik.

Reageren op dit bericht
25-07-2011, 12:53 AM
Bericht: #38
(24-07-2011 11:22 PM)Nimster schreef:  
(24-07-2011 11:10 PM)DeAdSeYe schreef:  Spelen jullie ook met de DLC erbij, of gewoon de kale versie?

Nee, vooralsnog hebben we wel genoeg aan de stock maps. Er zitten wel 30 'a 40 maps in, schat ik.

Uhmz bedankt, ben aan het twijfelen namelijk. Wil zelf nog wat meer info over deze game! Tegenwoordig bedenk ik me 10x voordat ik me een game koop.

Heb de demo geprobeert, zit genoeg fun en content in. Alleen zie heel veel gemengde gevoelens over deze game en zie ook genoeg mensen wat het niet bepaald aanraden.

Weet niet of het waar is, Assault Squad is meer gericht op de MP gedeelte.

Is het ook zo tot je in MP je eigen basis opzet? Of is het echt alleen spelen met de units wat je op het begin krijgt?
Reageren op dit bericht
25-07-2011, 08:51 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-07-2011 om 08:52 AM door djlexNL.)
Bericht: #39
Is het ook zo tot je in MP je eigen basis opzet? Of is het echt alleen spelen met de units wat je op het begin krijgt?

dat laatste, je hebt een puntenmetertje over tijd. net zoals in de demo versie.
demo versie is echt een goed voorbeeld van de game.

okay ik wil je wel 5 euro sponsoren.
Reageren op dit bericht
25-07-2011, 07:38 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-07-2011 om 07:51 PM door Nimster.)
Bericht: #40
Yep, zoals DJLex zegt werk je met punten (manpower) die gestaag omhoog lopen. Elke unit die je inroept kost punten. Dus je kunt niet continu units spammen, hoewel je in PVP sneller units kunt inroepen dan in co-op. Hoe meer objectives je inneemt, hoe meer punten je krijgt (of sneller) en hoe meer soorten units je kunt inroepen. Dus je kunt niet meteen vanaf het begin een veteran Tiger o.i.d. inroepen, daarvoor moet je vlaggen innemen.

Hoe het precies werkt weet ik niet, maar ik vind het realistischer en veel beter werken dan in andere RTS'en waarbij je grondstoffen moet delven o.i.d. Niet dat ik zo'n grote RTS'er ben hoor - integendeel. Smile Maar Men of War past precies in mijn straatje. Het is echt een goed spel met veel diepgang. Als je een goede WOII RTS zoekt, is MoW een goede keuze. MoW voor de SP, en Assault Squad voor de MP.

EDIT: hier wat extra info over de basics:

http://www.menofwargame.com/assault/dev.php

Goede info Smile

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)