Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
16-07-2011, 06:58 PM
Bericht: #21
RE: Men of War: Assault Squad
Ja de tutorial is niet veel soeps in Assault Squad, ik denk dat men er een beetje van uit gegaan is dat de spelers al bekend waren met het originele Men of War. Maar er is een hoop te leren inderdaad, moest zelf af en toe ook nog wel dingen uitvogelen zoals bijv. het neerleggen van mijnen, dat was in de originele MOW ook niet geweldig uitgelegd.
Maar de basics zijn best makkelijk als je het eenmaal weet. Binnenkort dan maar eens op TS Smile

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-07-2011, 08:32 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-07-2011 om 08:35 PM door Nimster.)
Bericht: #22
Ik ben een beetje wijzer geworden van de controls. Ik ben ook die filmpjes van saiedz aan het kijken voor wat extra tips. Het gaat al wat beter maar het is nog wel wat overweldigend. Wat wel erg fijn is dat je voertuigen direct kunt besturen. Een lan server starten werkte voor mij het beste om de controls te leren. De missies zelfs zijn niet echt super vind ik. Je kunt duidelijk merken dat ze de singleplayer halfslachtig 'voor erbij' hebben gemaakt.

Hier goede tutorial video's:

http://www.youtube.com/user/MrGuy84#p/c/...pzs9koLwdE

Trouwens, is het ook mogelijk om direct control te mappen op dezelfde keys die je gebruikt om over het slagveld te zweven? Default doe je dat laatste met WASD, maar ik zou direct control ook met WASD willen doen. Beide functies dus.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
18-07-2011, 12:27 AM
Bericht: #23
Geen idee eigenlijk, valt te proberen.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
18-07-2011, 09:59 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-07-2011 om 10:00 AM door djlexNL.)
Bericht: #24
gister tot diep in de nach nog de demo gespeeld.. damm .. blijft een goede game.
k ga hem zo kopen Biggrin
oja, alleen ik kan niet over het battleplan zweven met WASD dat is echt %#$$ hopelijk in de origineel is het wel zo! (?) toch?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-07-2011, 01:06 PM
Bericht: #25
Niet standaard, maar dat kun je wel instellen.

Reageren op dit bericht
18-07-2011, 06:04 PM
Bericht: #26
Zal binnenkort deze game ook aanschaffen als ik mijn salaris heb. Wink
Reageren op dit bericht
18-07-2011, 06:14 PM
Bericht: #27
Wanneer gaan we hem spelen?

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
19-07-2011, 02:58 PM
Bericht: #28
voorstel: woensdagavond om 19:00 uur
wie kan er dan?
ander doe ff een voorstel want ik wil ook dolgraag ff gamen!!
Reageren op dit bericht
19-07-2011, 06:44 PM
Bericht: #29
Gisteren een potje co-op gespeeld met SiC, was leuk Smile

Ik denk dat we het wel gewonnen hadden als ik die crash niet kreeg.

Die destruction en armor penetration values zijn indrukwekkend. Ook leuk dat er zoveel verschillende soorten units en voertuigen zijn. Het is een beter spel dan ik dacht. Je moet het echt ff tijd gunnen, vooral als je eerste indruk niet zo goed is. Er zit geen echte tutorial in en weinig wordt uitgelegd, dus je moet echt die YouTube filmpjes bekijken, anders zul je er waarschijnlijk niks van snappen. Maar als je eenmaal je eerste georganiseerde potje hebt gespeeld, ben je hooked.

Met z'n drieën een keer een 3 vs. 3 doen moeten we ook maar een keer proberen. Of 2 vs. 2.

Wat SiC zei klopt trouwens als een bus, het is echt Red Orchestra in RTS vorm.

(19-07-2011 02:58 PM)djlexNL schreef:  voorstel: woensdagavond om 19:00 uur
wie kan er dan?

Dan kan ik denk ik wel, maar pas rond 20:00 uur.

Reageren op dit bericht
19-07-2011, 06:57 PM
Bericht: #30
is goed!
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)