Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
21-06-2011, 10:32 PM
Bericht: #1
TDNL BBQ & Bieravond 2011
TDNL BBQ & Bieravond juni 2011

Het was weer hoog tijd voor een TDNL uitje en Pepperana had de organisatie op zich genomen. Het zou een Barbecue + Bieravond gaan worden, na een peiling in het forum kwam vrijdag 17 juni als beste datum uit de bus.

Pep's idee was om elk bierdrinkend lid zijn eigen favoriete bier mee te laten nemen en om zo elkaars bier te kunnen proeven. 8 van de 10 aanwezige TDNL'ers dronk bier dus dat zat wel snor.

[Afbeelding: tdnl_bbq_bier.png]

Op de camping/boerderij die Pep en zijn familie runnen waren alle faciliteiten aanwezig om dit evenement te organiseren, een BBQ, slaapplaatsen, sanitair etc.

Aanwezig bij de BBQ/Bieravond waren:

- Djlex
- Kip
- Mario
- Pepperana
- Pilgrim
- Rasa
- vixen
- widow.nl
- willie
- ZwartWit

Hieronder een korte impressie van de BBQ/Bieravond:

Vrijdag 17 juni 14:00 uur

Pilgrim haalde mij op en gezamenlijk reden we richting Oirschot. Rond 16:00 uur kwamen we aan, we werden door Pep en zijn vader ontvangen. ZwartWit, Mario en Kip waren er al, we maakten kennis en dronken een bakkie koffie.

Vixen en Rasa kwamen rond een uur of 5 aan en Willie en DjLex nog iets later.

Rond 19:30 uur waren we compleet en kon de BBQ worden aangestoken. Pep had gezorgd voor twee party tenten zodat we droog zaten. Dit was vooral in het begin van de avond nodig, later op de avond was het gelukkig bijna helemaal droog.

Het vlees, de salades en het stokbrood waren prima, het bier was in overvloed aanwezig, sommige TDNL'ers hadden 24 flesjes mee genomen wat het totaal op ±150 (?) deed uit komen. De koelkast was dan ook stampvol.

De avond vorderde, de BBQ was vrijwel leeg gegeten en zelfs de biervoorraad begon te slinken. Kip ging op tijd zijn slaapzak in de openlucht opzoeken, hij moest om 05:00 uur op om op oefening te gaan. Pilgrim volgde niet veel later.

Zaterdag 18 juni 01:00 uur

Naarmate de avond vorderde daalde het niveau flink, hoe gaat het spreekwoord ook alweer, "Als de drank is in de man, zit de wijsheid in de kan".
Buiten was het inmiddels harder gaan regenen en daarom verkasten we naar binnen. Daar was een ruimte met tafels en stoelen, hier zouden we ook gaan slapen.

Rond een uur of twee gingen de Hollanders naar bed, het trio zuiderburen zonderden zich af voor een gesprek op niveau over politiek, nu begrijp ik waarom ze nog steeds geen kabinet hebben in België...
Het geluidsniveau bij de Belgen lag hoger dan het gemiddelde op Schiphol, ik vrees dat de familie van Pep weinig slaap heeft gehad deze nacht. Excuses nog daarvoor!

Rond 04:00 uur overkwam vixen een klein ongelukje, hij viel (over mij) met zijn kin op een tafel. Resultaat: gat in zijn kin, overal bloed (lekker dun door al de alcohol) en diverse TDNL'ers op hun knieën met keukenpapier het verblijf door om alles weer kuis te krijgen.

Rond 05:00 uur gingen ook de Belgen ook naar bed, ze konden nog krap 3 uur slaap meepikken voordat Peper ons zou komen wekken! Kip vertrok richting Amersfoort voor een oefening, onze held! Buiten geslapen en dan ook nog zo vroeg op... R.E.S.P.E.C.T.

Zaterdag 18 juni 08:30 uur

Pepperana kwam, zachtjes zoals alleen hij dat kan, ons wekken met brood en gebakken eieren. Echt super! Hij had lekker in zijn eigen mandje kunnen slapen en hij oogde dan ook fris. Vrijwel de rest kwam gebroken van zijn matje af, de meeste zouden nog steeds niet door een blaastest komen.
Vixen leek wel schilder, die net heel het huis in de rode verf had gezet, jammergenoeg is hier geen foto van.

Rond 10:00 is er een kinderfeeste in de ruimte waar wij hebben geslapen, we hebben deze ruimte in iets minder dan een uur redelijk weer op orde gemaakt, dat is best knap als je nagaat hoe de meeste er van ons aan toe waren op dat moment.

Om 10:00 uur gaat iedereen zijn eigen kant weer op, iedereen zou veilig thuis komen, Rasa wel wat laat door het openbaar vervoer Sad
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-06-2011, 10:49 PM
Bericht: #2
RE: TDNL BBQ & Bieravond 2011
OWwww geweldig verslag Widow. !!!!!!

Mooi mooi. Ik krijg weer dorst en honger als ik het lees.

Binnenkort maar weer eens doen!

The truth is stranger than fiction!
[Afbeelding: peppersig.png]
Reageren op dit bericht
21-06-2011, 10:52 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-06-2011 om 10:57 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #3
Super vet gemaakt die filmpje! Een ongelukje, ach dat kan gebeuren. Volgens mij was het erg gezellig zo te horen!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-06-2011, 11:24 PM
Bericht: #4
Leuk zo'n verslag met een filmje. Ik stem ook voor een volgende keer. P.s. ik was wel als enige Hollander die gezellig een pintje mee pakte. (Omdat het gezellig was, maar ook omdat ik niet kon slapen door het oorverdovende decibel die de Belgen maakten....feestbeesten Smile

̿' ̿'\̵͇̿̿\з==Ph34r==ε¤╦̵̵͇̿̿̿̿╤──
Reageren op dit bericht
22-06-2011, 12:33 AM
Bericht: #5
Fiesta.

[Afbeelding: NzYGl.jpg]
Reageren op dit bericht
22-06-2011, 01:10 AM
Bericht: #6
Haha die trailer is geweldig xD Die muziek maakt het helemaal af haha.
Super gedaan Smile volgende keer moet ik ook gewoon weer van de partij zijn (verplichtingen tot het werk, bah).

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
22-06-2011, 08:22 AM
Bericht: #7
Geniaal filmpje, leuk gedaan Widow. En goed verslag! Smile Jammer dat ik er uiteindelijk niet bij kon zijn Sad

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
22-06-2011, 05:21 PM
Bericht: #8
okee, da was den intro. wanneer maken we de hoofdfilm? Smile

btw geweldig filmpje
Reageren op dit bericht
22-06-2011, 07:05 PM
Bericht: #9
Wow netjes gedaan Widow!! het maakt het feest helemaal af!
Reageren op dit bericht
22-06-2011, 08:42 PM
Bericht: #10
Haha nice. Was een super feesie Smile

[Afbeelding: 5od1lf.jpg]
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)