Facebook Youtube

Tangodown Wiki Six Updater Teamspeak 3

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ARMA 3 Aangekondigd
24-05-2011, 05:45 PM
Bericht: #31
RE: ARMA 3 Aangekondigd
Ik ben het met Nimster eens, er zijn een aantal zaken die BIS grondig moet gaan verbeteren/aanpakken. Als je met ArmA 3 weer die hele riedel hebt van een bugfest op release, nog steeds het stenentijdperk weapon/grenade select/ai control interface enzovoorts vind ik dat persoonlijk ook niet voldoende. Er moeten eens structureel een aantal zaken opgelost worden, en niet als maar door blijven borduren op hetzelfde systeem waar dingen in zitten die gewoon niet goed werken. Verder zou inderdaad iets als ACE/ACRE gewoon vanilla geintegreerd moeten worden, of op zijn minst nauw samengewerkt moeten worden met deze modders tijdens de development van A3.

Enkel een nieuw eiland, een paar nieuwe features, nieuwe units maar verder 100% dezelfde mechanics/HUD enz. gaan mij ook niet doen springen.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Twitter // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-05-2011, 08:25 PM
Bericht: #32
(24-05-2011 02:26 AM)DeAdSeYe schreef:  Nimster ben het een deel met je eens, maar als ik terug kijk. Armed Assault release, 23 Februari 2007. Arma 2 release, 19 Juni 2009. Arma 2 OA, release 31 Maart 2010.

Het gaat me niet zozeer om de release date maar meer om de zaken die BIS eindelijk eens grondig moet aanpakken, zoals Zoog schreef. BIS heeft soms een beetje de neiging om dingen die verbeterd moeten worden niet te verbeteren. De manier van AI aansturen bijv. is in principe niet veranderd sinds OFP. Als ze al die dingen fixen sta ik als eerste in de rij, ook als de game 'al' in 2012 uitkomt. Deze keer liggen mijn eisen gewoon hoger, that's all.

OA had best veel verbeteringen vergeleken met A2, waaronder dingen die eerst alleen in ACE zaten, dus ik ben best hoopvol. Hopelijk is BIS zich bewust van de kritiek (de constructieve).

(24-05-2011 08:12 AM)Bas92 schreef:  Het probleem is wel dat ze toch nog een vrij brede doelgroep hebben. Persoonlijk zou ik voor ArmA 3 willen:
- Geen campaign of armory
- Alleen een paar scenarios
[...]
Dat zou voor mij genoeg zijn. Er zijn echter ook mensen die nooit MP doen en wel een uitgebreide singleplayer campaign willen. Dus vandaar dat ze zulk soort dingen er ook in moeten stoppen.

Tsja, ik ben ook niet zo'n fan van de SP, hoor. Ik vind de SP wel aardig. Hoewel ArmA voor mij 95% een multiplayer game is moet de game toch echt wel een SP hebben. Gewoon omdat het zo hoort. Ten eerste zijn er mensen die SP leuk vinden (niet iedereen is een hardcore tactical gamer zoals ons) en ten tweede zou een gebrek aan SP tot slechte reviews leiden. Alleen al om financiële redenen moeten ze SP toevoegen. Maar heel weinig multiplayer games hebben tegenwoordig alleen maar MP. Red Orchestra: Ostfront was bijv. nog 100% multiplayer (de domme bots niet meegeteld), maar RO2:HOS zal wél een SP hebben. En dat komt de variatie alleen maar ten goede.

Terug naar A3, wat zou ik graag een ACRE module hebben in A3. Gewoon de module plaatsen in de editor en hoppa, je hebt radio's, zonder addons. Ik hoop echt dat BIS veel dingen van ACE gaat kopiëren.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Youtube // Twitter // Xfire groep // Steam groep
Zorg a.u.b. dat je addons werken (wiki) en schrijf je in (gamesessie forum). Thumbsup
Reageren op dit bericht
25-05-2011, 09:22 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-05-2011 om 09:27 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #33
Denk tot we hier met een mening verschil zitten, en we moeten het gewoon even afwachten.

Sandbox game is helaas erg moeilijk om te maken, en komen ook veel bugs voor. Verder zullen ze echt een aantal dingen verbeteren. Maar buiten nieuwe features, beter graphics en andere units kom je niet verder.

Vergeet ook niet, als straks Arma 3 volledig word gemaakt als hoe wij het willen, zullen straks de modders zeggen "en wij dan".

Net als voorbeeld van MS, ze hebben windows xp, daar klagen ze "niet beveiligd, hackers kunnen makkelijk erin". Brengen ze even later windows Vista en 7 uit, klagen ze MS aan en een rechtbank omdat de beveiliging te goed is en minder mensen een licensie aankopen voor een beveiliging.

Dit zit echt allemaal ingewikkeld in elkaar, en je kunt niet altijd alles willen wat je wilt. Deze serie is gewoon al erg zwaar, en kost veel ontwikkeling.

Ik wacht fijn af, en zie wat het allemaal brengt. En als bijv geen functie erin zit zoals Acre, nou dan wacht ik toch gewoon lekker op de mod, nu doen we het toch ook gewoon zo. En er zullen echt wel een aantal verbeteringen inzitten, want als ik kijk in de jaren is het toch wel flink verbeterd.

Ze zullen echt de populaire dingen overnemen, want als ik een eigen bedrijf heb met een game wat ook gebaseert is op mods. Neem maar van mij aan tot ik vanuit de mods ook een soort research kan doen. Wat is nou populair, wat vinden ze nou vet en wat maakt het nog beter.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-05-2011, 10:08 AM
Bericht: #34
Te vroeg aangekondigt vind ik

Ik ga niet denken over wat nou wel of niet in arma 3 komt, ik wacht wel op officiele nieuws Tongue2

ik hoop vooral dat ze de performance beter gaan maken
Reageren op dit bericht
25-05-2011, 11:50 PM
Bericht: #35
(25-05-2011 09:22 AM)DeAdSeYe schreef:  Vergeet ook niet, als straks Arma 3 volledig word gemaakt als hoe wij het willen, zullen straks de modders zeggen "en wij dan".

Oh, dat gebeurt niet hoor, modders zullen altijd met toffe dingen komen. Modders zijn altijd inventiever dan commerciële developers. Altijd.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Youtube // Twitter // Xfire groep // Steam groep
Zorg a.u.b. dat je addons werken (wiki) en schrijf je in (gamesessie forum). Thumbsup
Reageren op dit bericht
07-06-2011, 07:22 PM
Bericht: #36
Teaser trailer:

http://www.gametrailers.com/video/e3-201...iii/715084

If you want to achieve some really big and interesting goals, you have to learn to fall in love with hard work. - Steve Pavlina

DCS A-10 screenshots: http://www.dropbox.com/gallery/21602654/...0?h=7c7826
Reageren op dit bericht
07-06-2011, 08:21 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-06-2011 om 08:21 PM door Nickolsky.)
Bericht: #37
(07-06-2011 07:22 PM)Laurens schreef:  Teaser trailer:

http://www.gametrailers.com/video/e3-201...iii/715084

Eigenlijk niet heel veel zeggend... Weinig over te beoordelen.

[Afbeelding: Nickolskychillsdowntheenemy2.png]
Reageren op dit bericht
07-06-2011, 08:23 PM
Bericht: #38
Vind het een beetje vaag.
De helis lijken ingame, maar de units lijkt wel real life Wacko

[Afbeelding: DCSsig2.jpg]
"In Peace, Sons bury their Fathers. In War, Fathers bury their Sons."
Gallery updated: 30-8-2011
Reageren op dit bericht
07-06-2011, 08:51 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-06-2011 om 09:13 PM door Nimster.)
Bericht: #39
Het is deels live-action, deels in-game.

EDIT: nieuwe screenshots:

http://www.pcgamer.com/2011/06/07/e3-201...-deployed/

Reageren op dit bericht
07-06-2011, 11:24 PM
Bericht: #40
Wel mooi gedaan die mix van echt en ingame... laat de lading trailers, teasers etc. maar komen Wink

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Contact opnemen | Tangodown.nl | Naar boven | Naar inhoud | Archiefmodus | RSS-syndicatie