Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
28-01-2013, 01:03 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-01-2013 om 01:07 PM door zoog.)
Bericht: #21
RE: World Of Tanks (team-based MMO)
(26-01-2013 11:28 PM)widow.nl schreef:  @Nimster, tja dat is iets geks in mijn hoofd, ik hoop altijd als ik een opvolgende game koop van een game die ik in het verleden erg leuk vond, dat de nieuwe game net zo goed is, zowel SP als MP. Meestal vind ik dat uiteindelijk niet en beland de game in het archief. Maar ik tuin er iedere keer weer in Wink

Same here, same here. Ik heb lang in de illusie geleefd dat ik, zoals vroeger, nog steeds waarde hecht aan een goede game met een goede storyline enz., het idee dat ik dus nog steeds een "echte gamer" ben. Truth be told, het interesseert met helemaal niets meer en ik haal er geen enkel plezier of voldoening meer uit 99,9% van de games. Inmiddels ben ik er wel achter en heb ik na jaren uiteindelijk mijn koop gedrag er redelijk goed op aan weten te passen. Gewoon Arma, flightsims en wie weet in de toekomst Steel Beats Pro. Dat is genoeg voor mij. Gewoon stoppen met kopen. Want voor mij geldt althans dat ik niet meer de persoon ben die ik ooit was op het gebied van gamen, minder leven in het verleden en accepteren dat je op dat vlak veranderd bent doet wonderen, ook voor je bankrekening Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-01-2013, 01:31 PM
Bericht: #22
Voor mij is de grootste verandering dat ik meer koop in functie van wat mijn vrienden irl spelen, or wat de community's waarin ik online rondhang spelen. Gevolg: ik koop bitter weinig single-player spellen, en van de multiplayer spellen ben ik ten eerste al zeker dat ik het ga spelen met mensen die ik aangenaam vind en ten tweede houdt dit al een kwaliteitscheck in.

[Afbeelding: NzYGl.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-04-2013, 05:43 AM
Bericht: #23
Spelen mensen dit nog een beetje, speel meestal met collega's en ga langzaam aan richting tier 8 al laat ik me te vaak afleiden en begin ik weer aan een hele nieuwe tree.

[Afbeelding: shot_001.jpg]
Reageren op dit bericht
01-05-2013, 11:58 AM
Bericht: #24
Jah hoor zit met tanks tussen T6 en T8
We moeten maar eens afspreken

Moderator edit: max handtekening size 400px breed bij 130px pixels hoog.
"Si vis pacem, Para bellum." -
"Als je vrede wilt, bereid voor op oorlog" aldus Gaius Julius Ceasar
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)