Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
02-11-2011, 03:48 PM
Bericht: #81
RE: Take On Helicopters door Bohemia Interactive
PIP kan je ook net zoals de GPS aanpassen in de interface layout.

(02-11-2011 02:32 PM)zoog schreef:  Dat is natuurlijk moeilijk goed te praten. Als je het dan doet, dan verwacht je dat dergelijke basic dingen wel kloppen, ook al is de werkelijke implementatie dan niet 1:1 real life (want dat is toch vrijwel onmogelijk).
Dat het allemaal niet 100% zoals in het echt is, prima, maar implementeer het op zijn minst correct op basis niveau.

Dat ben ik volkomen met je eens, als ze een realistische game aanbieden kan het niet zo zijn dat er dingen verkeerd om werken. En zeker als Armored_Sheep zoveel experience heeft met verschillende vliegtuigen, heli's en simulators zou het helemaal niet mogen gebeuren.

http://forums.bistudio.com/showpost.php?...stcount=61 schreef:I have experience as a glider pilot in real life, tried few small fixed wing aircraft (Cessna, Metasokol) and I had chance to try R44 and MD520N during developement of the game. I never experienced such controlls sensitivity as in real helicopter in any games before. I flew FSX, X-Plane, DCS, Il-2, ROF, Condor.

http://takeonthegame.com/about-the-game/ schreef:Take On Helicopters offers:
- High fidelity flight dynamics modelling
http://takeonthegame.com/about-the-game/ schreef:Take on cutting-edge technology, helicopters modelled in stunning detail, a large-scale, open-world sandbox and authentic flight dynamics…

Gister de rescue missie gedaan met de heavy chopper, jemig wat vliegt die klote. Met hoveren moest de rudder bijna helemaal naar links staan om niet te tollen.
Light chopper vliegt idd het best.

7P rule:
Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance
[Afbeelding: banner4.gif]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-11-2011, 07:53 PM
Bericht: #82
Is Take on Helicopters het waard? Is er veel variatie in keuzes van Helicopters/missies en aantal dingen wat je kunt doen? Wat kan je precies allemaal doen, en kan je ook co-op of multiplayer? Ik twijfel nog wat over deze game, heb wel de preview builds gespeelt, maar dat was alleen het vliegen in Arma 2!
Reageren op dit bericht
06-11-2011, 08:21 PM
Bericht: #83
Ik denk dat Mario een stuk verder is in de campaign, en daar misschien meer over kan vertellen. Maar ik vind het tot nu toe wel een goede helicopter game. Je begint met een light heli en dan ga je in de campaign allerlei contracts doen. Een hele hoop main missies (storyline) en op een gegeven moment ook veel side contracts erbij voor de overheid e.d. Met het geld dat je verdient kun je betere helicopters kopen (waardoor je weer andere missies kunt doen) en ook je bestaande helicopters upgraden met bijv. een takel systeem (waardoor je weer rescue missies kunt krijgen bijvoorbeeld) of dichte deuren (wat geloof ik effect heeft of je al dan niet VIP's kunt vervoeren geloof ik). Je hebt bijvoorbeeld volgens mij ook politie missies (achtervolgen van bijv. een boot) waarbij je ook met FLIR camera's kunt werken. Ook zitten er iets van 6 afghanistan missies in die een militair thema hebben (dit zijn memories van een van de karakters).

Ik geloof dat de campaign zelf, de story, door de meesten relatief kort wordt gevonden. Het is schijnbaar vooral een showcase om te laten zien wat er ongeveer allemaal mogelijk is. Maar er zijn dus heel wat side-contracts die veel mensen in eerste instantie hadden gemist volgens mij.

Je hebt ook nog een hele zooi challenges waarbij de locaties telkens random zijn. Dus dit zijn challenges als mensen redden (een boot staat bijv. in de fik op open zee en je moet de mensen binnenhalen), het verplaatsen van cargo tussen 2 bouwplaatsen, toeristen een tour geven langs alle sights enz. (stuk of 8 verschillende thema's in totaal).

Verder is het gewoon zoals Arma. Dus co-op en multiplayer is mogelijk. Je kunt zelfs beiden in de heli zitten, een piloot en co-piloot, en dan de controls aan elkaar overgeven. Wapens zitten er ook in, dus eigenlijk is alles wel mogelijk. De custom missies moeten nog op gang komen, maar in theorie zijn de mogelijkheden eindeloos.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-11-2011, 08:31 PM
Bericht: #84
Net als Arma 2 dus! Het klinkt best wel intressant, en ziet er ook goed uit. Ik ga Take On Helicopters wel aanschaffen!
Reageren op dit bericht
06-11-2011, 08:37 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-11-2011 om 08:38 PM door Mario.)
Bericht: #85
Ik heb nu 6 missies van de campaign gedaan + 3 flasbacks en ze waren allemaal anders. Natuurlijk zal er wel eens een missie zijn die op een andere lijkt, maar dat is in het echt ook Smile. Het leukste vind ik is dat het normale dingen zijn. Dus VIP's rond vliegen, boot opzoeken en tot stoppen dwingen, walvissen filmen (mooi filmpje van Zoog), mensen redden uit zee en sling loads. Dat werkt ook een stuk beter dan in arma. De lading slingert alle kanten op als je bochten en blijft niet kaars recht onder de heli zoals in arma.

Genoeg geld bij elkaar krijgen om een nieuwe heli te kopen duurt best lang, maar in de patch hadden ze daar wat aangedaan. Weet nog niet wat want daarna heb ik hem nog niet gespeeld.

Multiplayer heb ik nog niet gedaan, de missie die gespeeld worden gaan allemaal op tijd of je moet proberen de meeste mensen te redden. Ik haat het om missie tegen tijd te doen. De dingen die Zoog aangeeft zijn veel interessanter en leuker om te doen (teamwork en tactics). Maar ik denk dat als de ToH community de editor door heeft en mensen zijn die er tijd in willen steken er een hele hoop missie gemaakt worden.

7P rule:
Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance
[Afbeelding: banner4.gif]
Reageren op dit bericht
12-11-2011, 08:24 PM
Bericht: #86
Toch wel nice hoor, Chernarus in TKOH, met die wolken enzo Smile

Reageren op dit bericht
18-07-2012, 12:31 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-07-2012 om 12:33 PM door zoog.)
Bericht: #87
Ik ga deze maar weer eens onder het stof vandaan halen. Nu ze inmiddels de flight dynamics naar de nieuwe versie hebben gebracht hoop ik dat de heli wat beter/realistischer vliegt.

Misschien ook een idee voor onze Arma 2 piloten om met deze flight dynamics te oefenen aangezien in Arma 3 het mogelijk is om deze ook in MP servers te activeren. In ieder geval een van de redenen dat ik dit flight model wil leren: klaarstomen voor Arma 3. Zou in ieder geval wel vet zijn als onze A3 server advanced flight model aan heeft staan Smile Dan MOET je echt dedicated piloten hebben (nu ook natuurlijk, maar het is relatief "gemakkelijk" om als niet ervaren piloot basic handelingen te doen met Arma 2).

Reageren op dit bericht
18-07-2012, 12:33 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-07-2012 om 12:34 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #88
Ik heb afgelopen Zondag Take on Helicopters + hinds aangeschaft voor 35 euro!

Als Arma 3 ongeveer hetzelfde gaat worden, zal ik met de hinds gaan oefenen! Wil best attack helicopters gaan leren, heb nu ook fijn zoon Joystick.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)